Lidt observationer fra dagens træning:
JJT deltager i opspil med det der ligner start11. Tror måske han snarligt får en større rolle!
festersen er satme i stødet - viser rigtig gode takter!
Falkesgaard trives kan man se - han udstråler glæde og begejstring.
Kirkeskov viser også gode takter.
KN og Bredahl lyder til at have styr på drengene og laver efter min mening nogle meget relevante øvelser og bringer også en masse humor ind i det.
12 mod 12 og JJT er på start12
Emil, falk, kirke, fester, JJT, zohore, Makrini, Lund, kl, Haddi og Ari.
JJT spiller i midten og viser gode takter - spændende spiller!
Jeg er rinelig tryg ved falkesgaard i målet, men vi mangler en 2. Målmand han kan blive presset med.
rigtg mange fremmødt til træning i ådalen i dejligt vejr.
emil virker til at være fit og trives godt i truppen.
efter 12-12 øves der hjørnespark og kombinationer. Det ligner vi pønser på en specifik kombination ved hjørnespark - de korte.
Lund imponerer mig stadig - det godt scouted. Habil HB siden Esben.
Lasse Nielsen er ikke så højtråbende i dag. Står selvfølgelig heller ikke med det samme ansvar mere..
makrini er heller ikke den mest dirigerende midtbanespiller.
JJT, fester og zohore øver opspil omkring midtstopperne. Det ser godt ud og fester imponerer stadig.
Azer, Makrini, Emil, falk og lado skyder på mål - falkesgaard tager meget.
Kl og Haddi øver tværafleveringer og resten står og småspillrr - træningen ved at være slut.
god dag drenge - ses i Herning i morgen.
JJT deltager i opspil med det der ligner start11. Tror måske han snarligt får en større rolle!
festersen er satme i stødet - viser rigtig gode takter!
Falkesgaard trives kan man se - han udstråler glæde og begejstring.
Kirkeskov viser også gode takter.
KN og Bredahl lyder til at have styr på drengene og laver efter min mening nogle meget relevante øvelser og bringer også en masse humor ind i det.
12 mod 12 og JJT er på start12
Emil, falk, kirke, fester, JJT, zohore, Makrini, Lund, kl, Haddi og Ari.
JJT spiller i midten og viser gode takter - spændende spiller!
Jeg er rinelig tryg ved falkesgaard i målet, men vi mangler en 2. Målmand han kan blive presset med.
rigtg mange fremmødt til træning i ådalen i dejligt vejr.
emil virker til at være fit og trives godt i truppen.
efter 12-12 øves der hjørnespark og kombinationer. Det ligner vi pønser på en specifik kombination ved hjørnespark - de korte.
Lund imponerer mig stadig - det godt scouted. Habil HB siden Esben.
Lasse Nielsen er ikke så højtråbende i dag. Står selvfølgelig heller ikke med det samme ansvar mere..
makrini er heller ikke den mest dirigerende midtbanespiller.
JJT, fester og zohore øver opspil omkring midtstopperne. Det ser godt ud og fester imponerer stadig.
Azer, Makrini, Emil, falk og lado skyder på mål - falkesgaard tager meget.
Kl og Haddi øver tværafleveringer og resten står og småspillrr - træningen ved at være slut.
god dag drenge - ses i Herning i morgen.
Comment