Hvis du nåede forbi dagens træning idag, vil jeg meget gerne have nogle observationer. Jeg ELSKER simpelthen at læse disse opslag, da jeg desværre ikke selv har muligheden for at kigge forbi.....
Jeg nåede det sku ikke idag, konen blev i sengen .
men jeg tager derned i morgen. håber at se lidt der kan give os et præg om fredagens kamp.
Så skal nok prøve at komme med nogle observationer i morgen ☺️
Jeg nåede det sku ikke idag, konen blev i sengen .
men jeg tager derned i morgen. håber at se lidt der kan give os et præg om fredagens kamp.
Så skal nok prøve at komme med nogle observationer i morgen ☺️
Bemærk:
Ari er væk fra maskinrummet.
Falk spillede på 2. holdet??
Da de spillede 11 mod 11 spillede Falk på 1. Holdet. Under den ene øvelse gik Falk ind i omklædningsrummet og var væk i højst et kvarter. Sandsynligvis behandling.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Bemærk:
Ari er væk fra maskinrummet.
Falk spillede på 2. holdet??
Falk på 2. Holdet kan måske skyldes, at andet havde været for ulige. Så uden at flytte mere en én mand får man som jeg ser det to ting ud af øvelsen.
1: kan vi overhoved spille fodbold uden falk (og desler). Måske et salg er på vej?
2: 1. Holdets backkæde skal forbedre sig ift. Mod Brøndby, og falk kan teste dem i nogle af de ting, som f.eks. Sisto kan. De bliver næppe meget bedre, hvis de til træning kun testes mod mikkelsen, Lucas, Thomsen, kryger osv.
Det er de eneste mulige forklaringer som jeg umiddelbart kan komme på :)
Falk på 2. Holdet kan måske skyldes, at andet havde været for ulige. Så uden at flytte mere en én mand får man som jeg ser det to ting ud af øvelsen.
1: kan vi overhoved spille fodbold uden falk (og desler). Måske et salg er på vej?
2: 1. Holdets backkæde skal forbedre sig ift. Mod Brøndby, og falk kan teste dem i nogle af de ting, som f.eks. Sisto kan. De bliver næppe meget bedre, hvis de til træning kun testes mod mikkelsen, Lucas, Thomsen, kryger osv.
Det er de eneste mulige forklaringer som jeg umiddelbart kan komme på :)
Min hukommelse er desværre ikke, hvad den har været, men ja, det så sådan ud.
Det kan være, at man er startet ud med:
Ari-MEM-JJ
Greve - Emil
Og med en offensiv Greve, kan Ari været trukket lidt ud i banen.
Jeg syntes også, KN brugte mere tid på at træne opspil med MEM og JJ. Ari var ikke i fokus.
KN opfordrede KL til at guide/hjælpe JJ med rigtig placering på banen.
Jeg så kun det sidste af træningen.
Der var mange tilskuerer nede og se træningen... så ret mig gerne, hvis jeg har set forkert! :-)
Min hukommelse er desværre ikke, hvad den har været, men ja, det så sådan ud.
Det kan være, at man er startet ud med:
Ari-MEM-JJ
Greve - Emil
Og med en offensiv Greve, kan Ari været trukket lidt ud i banen.
Jeg syntes også, KN brugte mere tid på at træne opspil med MEM og JJ. Ari var ikke i fokus.
KN opfordrede KL til at guide/hjælpe JJ med rigtig placering på banen.
Jeg så kun det sidste af træningen.
Der var mange tilskuerer nede og se træningen... så ret mig gerne, hvis jeg har set forkert! :-)
Ja okay. Gad vide om det trækker op til en 5 mands midtbane på fredag med kun Festersen på toppen..
Lyder rigtig dejligt med JJT. Lyder som om at det er tæt på med en startplads
Comment