Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ruud afviser interesserede klubber
Collapse
X
-
Espen har haft 6 gode år i OB, nogle af dem endda fremragende, men han kan godt skyde en stor hvid pil efter. Han har viljen og motoren, men mangler stort set alt andet.
Leave a comment:
-
Syntes slet ikke hans nuværende niveau er højt nok men ønsker ham alt held og lykke i fremtiden. Han har oplevet OB's op og nedture og stadig været loyal overfor klubben.
Leave a comment:
-
Jeg synes helt sikkert han havde niveau til det for 3-4 år siden. Men over de seneste par sæsoner synes jeg niveauet er dalet. Måske har det været hans motivation som har lidt et knæk, men han har ikke strålet igennem IMOOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJooo deeet. Måske for en bundklub hvor han skal kæmpe for sin plads.
Men manden har en fantastisk energi
Leave a comment:
-
enig. Tak for 6 gode og loyale år. Ønsker dig alt held og lykkeOprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg kunne godt se ham i en Bundesligaklub i nedre halvdel... og vil ønske ham alt muligt held og lykke videre i karrieren. Han har ikke altid spillet godt, men vi har altid fået alt hvad han havde, uden pis i pressen og ballade internt. En gennemført proffesionel spiller, som jeg har været glad for at have i klubben...
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Er jeg den eneste der tænker at han ikke helt har niveau til bundes ligaen?
Leave a comment:
-
Jeg kunne godt se ham i en Bundesligaklub i nedre halvdel... og vil ønske ham alt muligt held og lykke videre i karrieren. Han har ikke altid spillet godt, men vi har altid fået alt hvad han havde, uden pis i pressen og ballade internt. En gennemført proffesionel spiller, som jeg har været glad for at have i klubben...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
kunne godt tænkes - og mon ikke han håber lidt på en tur til england eller tyskland
Leave a comment:
-
Ruud afviser interesserede klubber
Tags: Ingen
Leave a comment: