Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ruud afviser interesserede klubber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan godt forstå der ikke var nogle klubber udenfor skandinavien der ville skrive med ham.

    Comment


      Ruud kommer jeg til at savne. Han er svær at erstatte.
      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

      Comment


        Haha jeg kan kun grine af Ruud's beslutning. Han vil til udlandet (forståeligt), kan ikke finde en klub, kommer retur til os, og skifter hjem til sin gamle klub hvor vi købte ham.

        Hvor er det dog en sørgelig historie..

        Comment


          Din kommentar er langt mere til grin, end Ruud og hans beslutning...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Haha jeg kan kun grine af Ruud's beslutning. Han vil til udlandet (forståeligt), kan ikke finde en klub, kommer retur til os, og skifter hjem til sin gamle klub hvor vi købte ham.

            Hvor er det dog en sørgelig historie..
            Næ, det synes jeg ikke. Han kunne tydeligvis ikke finde en klub i udlandet, der matchede ambitionerne. I stedet for så at skifte til BIF, FCN, FCK, MFF og hvem der ellers har været nævnt, hvor pengene sikkert var bedre, så vender han hjem. Det er sgu nærmere go' stil fremfor en sørgelig historie. Det er vel det nærmeste man kommer på en klubmand i den moderne fodbold.

            Tak for alt Ruudy!
            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Næ, det synes jeg ikke. Han kunne tydeligvis ikke finde en klub i udlandet, der matchede ambitionerne. I stedet for så at skifte til BIF, FCN, FCK, MFF og hvem der ellers har været nævnt, hvor pengene sikkert var bedre, så vender han hjem. Det er sgu nærmere go' stil fremfor en sørgelig historie. Det er vel det nærmeste man kommer på en klubmand i den moderne fodbold.

              Tak for alt Ruudy!
              Helt enig.

              Held og lykke til Ruud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                Kan godt forstå der ikke var nogle klubber udenfor skandinavien der ville skrive med ham.
                Der var masser af klubber der gerne ville Ruud...

                Edit: Ja det var nok en overdrivelse, men det har da ikke manglet med interessen udenfor Skandinavien...
                Last edited by Kaspernon; 25-11-2014, 14:12.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                  Næ, det synes jeg ikke. Han kunne tydeligvis ikke finde en klub i udlandet, der matchede ambitionerne. I stedet for så at skifte til BIF, FCN, FCK, MFF og hvem der ellers har været nævnt, hvor pengene sikkert var bedre, så vender han hjem. Det er sgu nærmere go' stil fremfor en sørgelig historie. Det er vel det nærmeste man kommer på en klubmand i den moderne fodbold.

                  Tak for alt Ruudy!
                  Jamen hvad havde Ruud forestillet sig ? For mig lyder det meget af dårligt agentarbejde, hvor agenten måske har givet Ruud for store forventninger til klub såvel som løn..

                  Comment


                    Altid 110% indsats og høj kvalitet. Det er bittert at sige for 2nd gang farvel til nordmændene.

                    Tak og gode ønsker til Espen: at benene forbliver hurtigt, at indlægene forbliver skarpe og drømme vil blive virkelighed.
                    Der går en Stor Striber den vi vil savne.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det er forventeligt men ærgerligt. Han kunne have smuttet tidligere hos os hvor han var helt suveræn, men det rigtige tilbud er så nok aldrig kommet, ellers også blev han "snydt" af vores succes, til at blive, og siden var der selvsagt ikke bud efter ham, eller så mange andre fra vores skod hold. Den mand er i mine øjne meget tæt på at skulle være med på all star holdet. Hold kæft hvor har han været god(også blevet bandet væk en del gange). Han bidrager bare med så utrolig meget offensivt, hvilket han jo endnu engang har bevist. Han er en af de spillere jeg havde undt et udlandsophold. Men rart han ryger til Norge og ikke til en anden suppe klub. Tak for alt Ruud. Vil klart blive savnet.

                      Comment


                        16.527 minutter i suppen, svarende til 183.6 kampe = 19 kasser, 29 assists...

                        Hahaha, hvor mange angribere har vi mon/har vi mon haft, som ikke kunne levere de snit...................... det er egentlig slet ikke noget at grine af...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Haha jeg kan kun grine af Ruud's beslutning. Han vil til udlandet (forståeligt), kan ikke finde en klub, kommer retur til os, og skifter hjem til sin gamle klub hvor vi købte ham.

                          Hvor er det dog en sørgelig historie..
                          Du skal holde op med at spise junkfood på mågen. Det gør dig åben bart ude af stand til at se hædersmanden Ruud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            Haha jeg kan kun grine af Ruud's beslutning. Han vil til udlandet (forståeligt), kan ikke finde en klub, kommer retur til os, og skifter hjem til sin gamle klub hvor vi købte ham.

                            Hvor er det dog en sørgelig historie..
                            det er der da absolut ingen grund til at grine af. Ruud har da gjort hvad han sagde han ville gøre. Han har holdt sit ord og skrevet med den norske klub der solgte ham til udlandet, der var ingen interessante ikke skandinaviske klubber som ønskede hans kvaliteter og det gavner så Odd Grenland de næste 5 år. Ruud er en hædersmand. Det mest sørgelige er din holdning.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Tak for indsatsen til Ruud - og held og lykke fremover

                              Comment


                                Håber på god opbakning på stadion i afskeds kampen mod Aab, ville være lækkert med en afsluttende frisparks kasse fra the fabulous Mr Ruud
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X