Kan godt forstå der ikke var nogle klubber udenfor skandinavien der ville skrive med ham.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ruud afviser interesserede klubber
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægHaha jeg kan kun grine af Ruud's beslutning. Han vil til udlandet (forståeligt), kan ikke finde en klub, kommer retur til os, og skifter hjem til sin gamle klub hvor vi købte ham.
Hvor er det dog en sørgelig historie..
Tak for alt Ruudy!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægNæ, det synes jeg ikke. Han kunne tydeligvis ikke finde en klub i udlandet, der matchede ambitionerne. I stedet for så at skifte til BIF, FCN, FCK, MFF og hvem der ellers har været nævnt, hvor pengene sikkert var bedre, så vender han hjem. Det er sgu nærmere go' stil fremfor en sørgelig historie. Det er vel det nærmeste man kommer på en klubmand i den moderne fodbold.
Tak for alt Ruudy!
Held og lykke til Ruud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlægKan godt forstå der ikke var nogle klubber udenfor skandinavien der ville skrive med ham.
Edit: Ja det var nok en overdrivelse, men det har da ikke manglet med interessen udenfor Skandinavien...Last edited by Kaspernon; 25-11-2014, 14:12.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægNæ, det synes jeg ikke. Han kunne tydeligvis ikke finde en klub i udlandet, der matchede ambitionerne. I stedet for så at skifte til BIF, FCN, FCK, MFF og hvem der ellers har været nævnt, hvor pengene sikkert var bedre, så vender han hjem. Det er sgu nærmere go' stil fremfor en sørgelig historie. Det er vel det nærmeste man kommer på en klubmand i den moderne fodbold.
Tak for alt Ruudy!
Comment
-
Altid 110% indsats og høj kvalitet. Det er bittert at sige for 2nd gang farvel til nordmændene.
Tak og gode ønsker til Espen: at benene forbliver hurtigt, at indlægene forbliver skarpe og drømme vil blive virkelighed.
Der går en Stor Striber den vi vil savne."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det er forventeligt men ærgerligt. Han kunne have smuttet tidligere hos os hvor han var helt suveræn, men det rigtige tilbud er så nok aldrig kommet, ellers også blev han "snydt" af vores succes, til at blive, og siden var der selvsagt ikke bud efter ham, eller så mange andre fra vores skod hold. Den mand er i mine øjne meget tæt på at skulle være med på all star holdet. Hold kæft hvor har han været god(også blevet bandet væk en del gange). Han bidrager bare med så utrolig meget offensivt, hvilket han jo endnu engang har bevist. Han er en af de spillere jeg havde undt et udlandsophold. Men rart han ryger til Norge og ikke til en anden suppe klub. Tak for alt Ruud. Vil klart blive savnet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægHaha jeg kan kun grine af Ruud's beslutning. Han vil til udlandet (forståeligt), kan ikke finde en klub, kommer retur til os, og skifter hjem til sin gamle klub hvor vi købte ham.
Hvor er det dog en sørgelig historie..
Comment
-
Hvor er det dog en sørgelig historie..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment