Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viaplay/Canal 9??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tjaaah.....vi kan jo nok ikke gå imod udviklingen, der gør, at fodboldkampe pludselig er nemt tilgængelige på tablets, computere, tv, på stream osv.

    Men vi kan vælge at takke nej til at gøre brug af de muligheder, der er. Det er den eneste måde at "ramme" selskaberne på. Meeeen.....er der så nogen af Jer, der fx i eftermiddag vil undlade at fyre op under husalteret for at se Bif-OB? Eller vil vi ikke gå SÅ langt? ;-)
    Hvis du har antenne/parabol er der ingen grund til at undlade at tænde for tv'et i protest, med mindre du har "Nielsen-box" siddende (Og det har under 10.000 danske husstande), aner de ikke om du ser med eller ej.

    Det man kan gøre, er at lade være med at købe deres produkter, det være sig antenne/parabol/Viaplay/Dplay, personligt har jeg for længst opsagt glentevejens omklamrende fangarme, og med mindre Viaplay og Dplay/nutv finder en fælles løsning til en rimelig pris, regner jeg heller ikke med at de får penge fra mig. Der må simpelt hen være en grænse, og jeg tror at vi nu er ovre min.

    Comment


      #17
      Forvirringen er total med alle de lorte programmer efterhånden. Kan ta 58 kanaler men ikke engang følge mit eget hold i tv. Det var sgu nemmere i gamle dage. Men nu ikke bedre....

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Hvis du har antenne/parabol er der ingen grund til at undlade at tænde for tv'et i protest, med mindre du har "Nielsen-box" siddende (Og det har under 10.000 danske husstande), aner de ikke om du ser med eller ej.

        Det man kan gøre, er at lade være med at købe deres produkter, det være sig antenne/parabol/Viaplay/Dplay, personligt har jeg for længst opsagt glentevejens omklamrende fangarme, og med mindre Viaplay og Dplay/nutv finder en fælles løsning til en rimelig pris, regner jeg heller ikke med at de får penge fra mig. Der må simpelt hen være en grænse, og jeg tror at vi nu er ovre min.
        Nej, det er rigtigt - det var sådan set også det, jeg mente med at undlade at tænde tv'et - ganske enkelt at man undlader at købe deres pakker/kanaler/produkter osv...men er man villig til at gå så langt? Nu har jeg kanalen i min pakke, men jeg har tidligere haft mindre pakker, hvor jeg ikke kunne se bold, og jeg gider helt sikkert ikke betale for tv-pakker udelukkende for at kunne se bold. Hvis jeg skal have de kanaler, skal det være fordi, der sendes andet på kanalerne, som jeg også gerne vil se.
        Jeg har levet med at kunne høre kampene i radioen (og se dem på stadion) og det kan jeg også sagtens stadigvæk, når nu tv-selskaberne ønsker at flå os seere for vores penge, blot for at kunne se bold.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Tjaaah.....vi kan jo nok ikke gå imod udviklingen, der gør, at fodboldkampe pludselig er nemt tilgængelige på tablets, computere, tv, på stream osv.

          Men vi kan vælge at takke nej til at gøre brug af de muligheder, der er. Det er den eneste måde at "ramme" selskaberne på. Meeeen.....er der så nogen af Jer, der fx i eftermiddag vil undlade at fyre op under husalteret for at se Bif-OB? Eller vil vi ikke gå SÅ langt? ;-)
          Jeg ville hellere end gerne købe Pay-per-view kampe til en rimelig pris. Jeg har tidligere gjort det dengang det tidligere Tv2sport tog 40 kr for en kamp.

          Jeg kunne dog aldrig finde på at købe et produkt til 100 kr/mnd (nutv) eller 229 kr/mnd (viaplay) når det eneste jeg ser er OB kampe. Jeg ser skam en del sport i perioder, men jeg vælger disse produkter fra da det aldrig kan betale sig for mig. Sådan tror jeg mange har det. Hvis de mange kanaler/tjenester resulterer i færre seere, er det i sidste ende skidt for ligaen.

          Denne gang besøger jeg nogle der rent faktisk har kanalen for at se bold :-)

          Comment


            #20
            Nogen der ved om man kan se kampen? Genudsendelse, stream eller lignende?
            Har søgt lidt, men synes ikke jeg kan finde noget

            Please hjælp.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
              Canal 9 hedder Eurosportdanmark nu
              Mig bekendt er de ejet af SBS Discovery og er ikke med i Eurosportdanmark?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Mig bekendt er de ejet af SBS Discovery og er ikke med i Eurosportdanmark?
                Discovery har købt Canal 9, 8eren, 6eren og Kanal 5, og ejer også Eurosport.

                De samler alle deres produkter på deres kommende streamingtjeneste Dplay, og indtil den kommer er det nutv.dk man skal se deres superligakampe på. Det er 2. og 5. valget, altså de kampe der bliver vist på Canal 9 og Eurosport.

                8eren bliver/er blevet nedlagt, og erstattes af en ny kanal, Eurosport Danmark.

                Man kan IKKE se superliga på Eurosports streamingtjeneste, Eurosport Player.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Tak for opsummering.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Discovery har købt Canal 9, 8eren, 6eren og Kanal 5, og ejer også Eurosport.

                    De samler alle deres produkter på deres kommende streamingtjeneste Dplay, og indtil den kommer er det nutv.dk man skal se deres superligakampe på. Det er 2. og 5. valget, altså de kampe der bliver vist på Canal 9 og Eurosport.

                    8eren bliver/er blevet nedlagt, og erstattes af en ny kanal, Eurosport Danmark.

                    Man kan IKKE se superliga på Eurosports streamingtjeneste, Eurosport Player.
                    Ved du om man kan se BIF-OB på nutv.dk. Altså ligger der en 'genudsendelse'?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Ved du om man kan se BIF-OB på nutv.dk. Altså ligger der en 'genudsendelse'?

                      MvT
                      Jeg ved det ikke, men jeg tvivler kraftigt. Jeg tror ikke der er nok marked for genudsendelser af live-streams til at de vil bruge serverplads på det.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment

                      Working...
                      X