Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: SIF- OB, 27-07-2015, k. 13:55. *Livestream*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nice. 2 mål fra Lado er ikke helt skidt jo
    Til gengæld spillede han resten af kampen på et fornærmende ringe niveau.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Til gengæld spillede han resten af kampen på et fornærmende ringe niveau.
      Heller spille dårligt og score end 'godt' og ikke score

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nice. 2 mål fra Lado er ikke helt skidt jo
        Lado spiller faktisk en skidt kamp i dag. Han har en lige inden, hvor han er mutters alene med mAlmanden, hvor han naesten sparker forbi bolden, Kent og Tony gik helt amok ude pA baenken.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
          Til gengæld spillede han resten af kampen på et fornærmende ringe niveau.
          Ja okay Ham og Dalgaard kunne sgu være et kønt par på en fodboldbane

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Lado spiller faktisk en skidt kamp i dag. Han har en lige inden, hvor han er mutters alene med mAlmanden, hvor han naesten sparker forbi bolden, Kent og Tony gik helt amok ude pA baenken.
            Det ville jeg sgu gerne have set

            Comment


              #51
              Så kun 2. Halvleg


              + Magnus Pedersen. God fysik. Kommer konstant med frem
              ++ Jjt fantastisk boldomgang. Vent bare og se om han ikke er fast starter når efteråret slutter
              -- Anders Thomsen. Havde hørt gode beretninger. Men rystende ringe. Mister bolden konstant. Og skal hele tiden bruge en berøring mere end andre Superligaspillere. Bliver aldrig Superliga spiller.
              --- Lado. Farvel Lado. Du kan ikke bruges. Rystende ringe. Ingen bevægelse, langsom og misterbolden hele tiden. Bliver godt at slippe af med ham. Vil til enhver tid foretrække Mikkelsen. Selvom jeg ikke ser noget lys i Mikkelsen.
              +++ Greve. Han er bare en god fodboldspiller.
              + nummer 42. Viste god energi og god teknik. Selvom det blot var 5 10 min
              + JJB god til at komme med frem i overlap.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                Så kun 2. Halvleg


                + Magnus Pedersen. God fysik. Kommer konstant med frem
                ++ Jjt fantastisk boldomgang. Vent bare og se om han ikke er fast starter når efteråret slutter
                -- Anders Thomsen. Havde hørt gode beretninger. Men rystende ringe. Mister bolden konstant. Og skal hele tiden bruge en berøring mere end andre Superligaspillere. Bliver aldrig Superliga spiller.
                --- Lado. Farvel Lado. Du kan ikke bruges. Rystende ringe. Ingen bevægelse, langsom og misterbolden hele tiden. Bliver godt at slippe af med ham. Vil til enhver tid foretrække Mikkelsen. Selvom jeg ikke ser noget lys i Mikkelsen.
                +++ Greve. Han er bare en god fodboldspiller.
                + nummer 42. Viste god energi og god teknik. Selvom det blot var 5 10 min
                + JJB god til at komme med frem i overlap.
                Det håber vi alle

                Comment


                  #53
                  faldt lige over den her

                  3 kasser af en tidligere OBer - ganske flot

                  Nogen der ved om unge Hemmingsen har talentet til at rykke op i superliga truppen inden for en overskuelig fremtid?


                  http://www.fyens.dk/sport/Hemmingsen...rtikel/2754334

                  Comment


                    #54
                    At dømme efter "Bagerens" observationer, sammenholdt med kampref. så må nr. 42 næsten have været den nye mand fra FCM (tidl. OB), Alexander Nicolajsen (http://www.ob.dk/artikel/alexander-n...rakt-i-ob.aspx)

                    (han skriver 5-10 min. og iflg. kampref. kom han ind v/80. min.)

                    Andre der kan bekræfte det? Og, evt. fortælle / skrive lidt om hvordan Hemmingsen jr. gjorde det?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                      At dømme efter "Bagerens" observationer, sammenholdt med kampref. så må nr. 42 næsten have været den nye mand fra FCM (tidl. OB), Alexander Nicolajsen (http://www.ob.dk/artikel/alexander-n...rakt-i-ob.aspx)

                      (han skriver 5-10 min. og iflg. kampref. kom han ind v/80. min.)

                      Andre der kan bekræfte det? Og, evt. fortælle / skrive lidt om hvordan Hemmingsen jr. gjorde det?
                      Mener at, han var meget blond.

                      Det jo kort tid at udtale sig om noget på. Han havde bare to gode aktioner - som fik en til at tænke... Hmmm hvem er ham der :)

                      Comment


                        #56
                        Klart, var også bare nysgerrig :-)

                        Comment

                        Working...
                        X