Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Målsætning sæsonen 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Målsætning sæsonen 15/16

    http://www.ob.dk/artikel/sportsdirektoeren-ser-frem-mod-den-nye-saeson.aspx

    Tidligt ude i år, det gør nu ikke noget, og det lader til man har lært lidt af de foregående år og ikke skyder løs på alle mulige områder hvor man vil opnå det og det, samtidig med at vi skal spille sådan og sådan...(Kan være det kommer i anden omgang, selvom jeg mest tror den del kom sig af TB)

    En solid midterplacering med fornuftig afstand til bundstriden, og fast top-6 fra næste sæson... Det lyder spiseligt i mine ører, selvom de er blevet budt lignende ord før, så er der lidt mere hold i dem nu og mere tro på tingene, og jeg har da også selv budt på en 7. plads...

    Godkendt her fra, det virker realistisk og overskueligt... så kan vi altid diskutere til hudløshed hvad "fornuftig" og "solid" præcist indebærer, om det er fedtspil på den måde, eller om feks. en 7. plads nødvendigvis er fornuftig afstand til bundstriden, det må vi jo se som det kommer, jeg tror i hvert fald mere på det lige pt. end de sidste sæsoners udmeldinger, som mest mindede om et cirkus hvor vi skulle forbedre hvert eneste nummer, hvilket var totalt urealistisk...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Jeg har tippet os til en 5. Plads men dette afhænger selfølgelig også diverse skader, hvem får vi som målmand, kommer AK denne sommer og henter vi mere spændende fx til midtbanen..
    Men en 5-7 plads med 10+ point ned til stregen når vi går på vinterferie vil være fint i min bog

    Comment


      #3
      Fin målsætning. Vi kan endnu ikke kigge mod toppen, men en god midterplacering i denne sæson, og det giver pludselig grundlag for mere til næste sæson (som vi dog slet ikke ved hvordan kommer til at forløbe, med den skrækkelige struktur).

      Comment


        #4
        De der 'eksperter' der har i os i top3-4 stykker, synes jeg er naive. FCK, FCM og BIF ender i top3 og RFC på 4. plads. RFC har et af de mest sammenspillede forsvar i suppen og det er som bekendt defensiven, der skaffer topplaceringer.

        OB, AaB og EfB kommer til at kæmpe om 5. pladsen.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          De der 'eksperter' der har i os i top3-4 stykker, synes jeg er naive. FCK, FCM og BIF ender i top3 og RFC på 4. plads. RFC har et af de mest sammenspillede forsvar i suppen og det er som bekendt defensiven, der skaffer topplaceringer.

          OB, AaB og EfB kommer til at kæmpe om 5. pladsen.

          MvT
          Må være ærlig at sige jeg også troede på BIF i top 3, men.... Efter at have set deres første par kampe, tror jeg de får de mere end svært ved det. Deres hold er simpelthen ikke godt nok som det er nu. Ser jeg på holdet spiller for spiller, er jeg slet ikke imponeret. Det er lige før jeg siger at udover Lukas H og måske deres backer, så ved jeg ikke hvem jeg ville have på vores hold i stedet for dem vi har. Måske Agger, men han er skadet hele tiden, samme kan siges om Kahlenberg, og Elmander har bare ikke niveau mere. Jeg tror ikke at vi pointmæssigt lander langt fra BIF, sidste sæson var det 15 point, i år tror jeg det er mindre end halvdelen.

          Edit: Vores egen placering får vi et fint billede af de næste 6-7 kampe, hvor vi møder dem der forventeligt kommer til at ligge i top 6. Jeg tror de kampe kommer til at vise, hvordan resten af sæsonen vil gå. Det er ofte starten på sæsonen, der afgøre resten af sæsonen. Jeg tror selv på en solid midterplacering, med mulighed for top 4 hvis alt flasker sig.
          Last edited by WhyNot?; 20-07-2015, 14:10.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Må være ærlig at sige jeg også troede på BIF i top 3, men.... Efter at have set deres første par kampe, tror jeg de får de mere end svært ved det. Deres hold er simpelthen ikke godt nok som det er nu. Ser jeg på holdet spiller for spiller, er jeg slet ikke imponeret. Det er lige før jeg siger at udover Lukas H og måske deres backer, så ved jeg ikke hvem jeg ville have på vores hold i stedet for dem vi har. Måske Agger, men han er skadet hele tiden, samme kan siges om Kahlenberg, og Elmander har bare ikke niveau mere. Jeg tror ikke at vi pointmæssigt lander langt fra BIF, sidste sæson var det 15 point, i år tror jeg det er mindre end halvdelen.

            Edit: Vores egen placering får vi et fint billede af de næste 6-7 kampe, hvor vi møder dem der forventeligt kommer til at ligge i top 6. Jeg tror de kampe kommer til at vise, hvordan resten af sæsonen vil gå. Det er ofte starten på sæsonen, der afgøre resten af sæsonen. Jeg tror selv på en solid midterplacering, med mulighed for top 4 hvis alt flasker sig.
            Nørgaard ... og bestemt også hellere Phiri end Skulason ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Nørgaard ... og bestemt også hellere Phiri end Skulason ...
              Jeg har aldrig været stor fan af Nørgaard, men sådan er vi jo forskellige, så hellere JJT end Nørgaard. Og selvom Ari starter, så ser jeg ham ikke som cm.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Må være ærlig at sige jeg også troede på BIF i top 3, men.... Efter at have set deres første par kampe, tror jeg de får de mere end svært ved det. Deres hold er simpelthen ikke godt nok som det er nu. Ser jeg på holdet spiller for spiller, er jeg slet ikke imponeret. Det er lige før jeg siger at udover Lukas H og måske deres backer, så ved jeg ikke hvem jeg ville have på vores hold i stedet for dem vi har. Måske Agger, men han er skadet hele tiden, samme kan siges om Kahlenberg, og Elmander har bare ikke niveau mere. Jeg tror ikke at vi pointmæssigt lander langt fra BIF, sidste sæson var det 15 point, i år tror jeg det er mindre end halvdelen.

                Edit: Vores egen placering får vi et fint billede af de næste 6-7 kampe, hvor vi møder dem der forventeligt kommer til at ligge i top 6. Jeg tror de kampe kommer til at vise, hvordan resten af sæsonen vil gå. Det er ofte starten på sæsonen, der afgøre resten af sæsonen. Jeg tror selv på en solid midterplacering, med mulighed for top 4 hvis alt flasker sig.

                Det betyder for mig
                -at være heldig med skader (shit med Desler)
                -at Falk bliver eller vi får en god erstatning for ham
                -at vi hente nok en virkelig god og erfaren målmand.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  http://www.ob.dk/artikel/sportsdirektoeren-ser-frem-mod-den-nye-saeson.aspx

                  Tidligt ude i år, det gør nu ikke noget, og det lader til man har lært lidt af de foregående år og ikke skyder løs på alle mulige områder hvor man vil opnå det og det, samtidig med at vi skal spille sådan og sådan...(Kan være det kommer i anden omgang, selvom jeg mest tror den del kom sig af TB)

                  En solid midterplacering med fornuftig afstand til bundstriden, og fast top-6 fra næste sæson... Det lyder spiseligt i mine ører, selvom de er blevet budt lignende ord før, så er der lidt mere hold i dem nu og mere tro på tingene, og jeg har da også selv budt på en 7. plads...

                  Godkendt her fra, det virker realistisk og overskueligt... så kan vi altid diskutere til hudløshed hvad "fornuftig" og "solid" præcist indebærer, om det er fedtspil på den måde, eller om feks. en 7. plads nødvendigvis er fornuftig afstand til bundstriden, det må vi jo se som det kommer, jeg tror i hvert fald mere på det lige pt. end de sidste sæsoners udmeldinger, som mest mindede om et cirkus hvor vi skulle forbedre hvert eneste nummer, hvilket var totalt urealistisk...
                  lyder ganske fornuftigt - men vi skal jo også rykke i denne sæson hvis vi skal til at være en fast del af top 6 fra næste sæson. Så går det ikke at vi bliver ved med at hænge fast i bund dyndet.

                  Comment

                  Working...
                  X