Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Hobro 3-0, 19/7-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    KL EL og OL på ugens hold i Tipsbladet.
    Sjovt at der ikke er plads til de 2 bedste fra i søndags

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      I øvrigt var det fedt at se at Kent og Bredahl ikke tog alle spillere med ned for at forsvare på hjørne, som vores sidste par trænere har haft for vane. Flere gange var det lige ved at blive farligt at have 1,5 hurtig mand til at stå oppe ved midterlinjen (og helt ærligt, hvem er det Emil skulle vinde en hovedstødsduel mod i feltet alligevel?)
      Enig og hvor er det befriende, vi igen kan begynde at spille på kontra. Målmandsskiftet har også haft en stor betydning for denne del af spillet. Tidligere kunne både med og modspiller nå ud og få en ristet med brød inden Toppel havde fået rettet på hovedtøjet, banket bolden utallige gange ned i jorden, set sig omkring, vifte med armene for til sidst at trille bolden frem og sparke den ud over sidelinjen i en tidspresset situation.

      Comment


        #48
        Falke: Holder skudene godt. Hurtig igangsætning. Men uha! 2 store fejl. Ikke flere af dem, tak.
        Lund: Solid. Kom godt med frem ad banen
        Halgrimur: Fornuftig. Virker som løftet med anfører bind.
        Larsen: Super i luften. Overmatchet en enkel gang. Godt at have Larsen tilbage. Ser ham som en væsentlig bedre spiller end Høegh.
        Kirke: Sådan! Har fået en ny start. God til at komme med frem.
        Makrini: Ikke enig i kritik han har fået. Han bliver en stor-spiller for OB. Man kan se at han er komfortabel med bolden. Bliver bare bedre i næste kamp
        Ari: Uha! Dårlig boldomgang. Masser af fejlafleveringer. Kluntede frispark. Fatter ikke hvorfor han er på banen.
        Desler: Super start. Kanon oplæg. Synd at han bliver skadet.
        Emil: Fornuftig kamp. Udefra ser det stadig lidt ud som om han ikke vil det lige så meget som de andre. Men klart fremgang i spillet. God assist ved 1-0 målet.
        Falk: Forrygende! Kampafgørende. HIK kunne slet ikke holde styr på ham. Lad os se hvor længe OB kan holde på ham.
        Festersen: God. God til at lave løb uden bold. Mangler lige de sidste cm i feltet. Har tidligere været lidt hård i min vurdering af ham. Æder mine ord. Han skal nok blive god på et boldspillende hold.
        Greve: Uimponeret. Vores spil falder ikke i niveau efter han kommer ind. Virker energisk. Han bliver også god! Kanten ser ud til at passe ham godt.
        Zohore: God energi efter indhop. Dynamisk. Savner at han spiller bolden noget før.
        Azer: Når ikke at efterlade et indtryk.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
          Falke: Holder skudene godt. Hurtig igangsætning. Men uha! 2 store fejl. Ikke flere af dem, tak.
          Lund: Solid. Kom godt med frem ad banen
          Halgrimur: Fornuftig. Virker som løftet med anfører bind.
          Larsen: Super i luften. Overmatchet en enkel gang. Godt at have Larsen tilbage. Ser ham som en væsentlig bedre spiller end Høegh.
          Kirke: Sådan! Har fået en ny start. God til at komme med frem.
          Makrini: Ikke enig i kritik han har fået. Han bliver en stor-spiller for OB. Man kan se at han er komfortabel med bolden. Bliver bare bedre i næste kamp
          Ari: Uha! Dårlig boldomgang. Masser af fejlafleveringer. Kluntede frispark. Fatter ikke hvorfor han er på banen.
          Desler: Super start. Kanon oplæg. Synd at han bliver skadet.
          Emil: Fornuftig kamp. Udefra ser det stadig lidt ud som om han ikke vil det lige så meget som de andre. Men klart fremgang i spillet. God assist ved 1-0 målet.
          Falk: Forrygende! Kampafgørende. HIK kunne slet ikke holde styr på ham. Lad os se hvor længe OB kan holde på ham.
          Festersen: God. God til at lave løb uden bold. Mangler lige de sidste cm i feltet. Har tidligere været lidt hård i min vurdering af ham. Æder mine ord. Han skal nok blive god på et boldspillende hold.
          Greve: Uimponeret. Vores spil falder ikke i niveau efter han kommer ind. Virker energisk. Han bliver også god! Kanten ser ud til at passe ham godt.
          Zohore: God energi efter indhop. Dynamisk. Savner at han spiller bolden noget før.
          Azer: Når ikke at efterlade et indtryk.

          Comment


            #50
            Han er muligvis 10% bedre i hovedspillet. På alle andre parametre ser jeg Høegh som en bedre spiller.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Han er muligvis 10% bedre i hovedspillet. På alle andre parametre ser jeg Høegh som en bedre spiller.
              Jeg er enig på alle parametre

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg vil faktisk mene, at Falk var bedre end Sisto, men de kunne vel ikke fylde hele holdet med OB'ere

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-1-spillerunde
                Hehe, tænkte også Fester eller Falk, men det er selvfølgelig også svært at komme udenom Dalgaard og Vatsadze... Håber ikke det bliver for tit med de to, vi skal helst ikke have Sønderjyske og AGF til at løbe rundt med suppe topscorere...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment

                Working...
                X