Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 fribilletter for Mads Langer og den 7.8. i Valdemars Slot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    2 fribilletter for Mads Langer og den 7.8. i Valdemars Slot

    Jeg har 2 fribilletter for Mads Langer og Marie Key den 7.8.2015 i Valdemars Slot og planlæggede at gå til koncerten sammen med min kone, men nu har vi den samme dag hjemmekampen mod AGF. Og fordi jeg har en meget forstående kone og vi havde en god samtale og jeg vil købe blomster oftere går vi nu ikke til koncerten, men sammen på stadion. Derfor vil jeg gerne videregive kortene. Er der nogen, der har at bringe noget i orden med sin kone, eller skal formilde hans svigerforældre, eller hvad? Send mig en PB med din e-mail-adresse. Jeg smider billeterne første til mølle.
    Last edited by andlox; 11-07-2015, 20:58.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    De er væk.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      God stil - og en forstående kone :-)

      Comment


        #4
        Er vores debatforum nu blevet til Gul og Gratis??
        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
          Er vores debatforum nu blevet til Gul og Gratis??
          Ah come on, - ja den er OFF topic, men samtidigt sikres der at flest muligt får tilbuddet.

          Synes din kommentar er stærkt malplaceret, taget i betragt han tilbyder at give billetterne væk.

          Comment


            #6
            Men det er da god stil han ikke forære konen væk med billetterne...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
              Ah come on, - ja den er OFF topic, men samtidigt sikres der at flest muligt får tilbuddet.

              Synes din kommentar er stærkt malplaceret, taget i betragt han tilbyder at give billetterne væk.
              Du synes ikke et opslag omkring billetter til en Rasmus Langer koncert, er stærk malplaceret? Man er jo nødt til at stoppe det i opløbet, især hvis flere synes opslagene er helt OK. Jeg synes bare ikke de hører hjemme i vores debat.
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                Du synes ikke et opslag omkring billetter til en Rasmus Langer koncert, er stærk malplaceret? Man er jo nødt til at stoppe det i opløbet, især hvis flere synes opslagene er helt OK. Jeg synes bare ikke de hører hjemme i vores debat.
                Jeg ville kun tilbyde kortene til andre medlemmer. Når det kommer til mig, kan tråden gerne blive lukket, men faktisk holder du dem i live...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                  Du synes ikke et opslag omkring billetter til en Rasmus Langer koncert, er stærk malplaceret? Man er jo nødt til at stoppe det i opløbet, især hvis flere synes opslagene er helt OK. Jeg synes bare ikke de hører hjemme i vores debat.
                  Hvis vores forum blev over spammet, så jo - men nej jeg synes ikke, på nogen som helst måde, at det er malplaceret at et menneske ønsker at være flink og forære en dyr vare væk.

                  Det er faktisk en adfærd jeg gerne vil hylde.

                  I tillæg har vi moderatorer på det her forum, der er til for at vurdere hvad der er for meget - så skulle vi ikke bare lade det være op til dem?

                  Comment

                  Working...
                  X