Jeg har 2 fribilletter for Mads Langer og Marie Key den 7.8.2015 i Valdemars Slot og planlæggede at gå til koncerten sammen med min kone, men nu har vi den samme dag hjemmekampen mod AGF. Og fordi jeg har en meget forstående kone og vi havde en god samtale og jeg vil købe blomster oftere går vi nu ikke til koncerten, men sammen på stadion. Derfor vil jeg gerne videregive kortene. Er der nogen, der har at bringe noget i orden med sin kone, eller skal formilde hans svigerforældre, eller hvad? Send mig en PB med din e-mail-adresse. Jeg smider billeterne første til mølle.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
2 fribilletter for Mads Langer og den 7.8. i Valdemars Slot
Collapse
X
-
2 fribilletter for Mads Langer og den 7.8. i Valdemars Slot
Last edited by andlox; 11-07-2015, 20:58."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Tags: Ingen
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægAh come on, - ja den er OFF topic, men samtidigt sikres der at flest muligt får tilbuddet.
Synes din kommentar er stærkt malplaceret, taget i betragt han tilbyder at give billetterne væk.Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægDu synes ikke et opslag omkring billetter til en Rasmus Langer koncert, er stærk malplaceret? Man er jo nødt til at stoppe det i opløbet, især hvis flere synes opslagene er helt OK. Jeg synes bare ikke de hører hjemme i vores debat."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægDu synes ikke et opslag omkring billetter til en Rasmus Langer koncert, er stærk malplaceret? Man er jo nødt til at stoppe det i opløbet, især hvis flere synes opslagene er helt OK. Jeg synes bare ikke de hører hjemme i vores debat.
Det er faktisk en adfærd jeg gerne vil hylde.
I tillæg har vi moderatorer på det her forum, der er til for at vurdere hvad der er for meget - så skulle vi ikke bare lade det være op til dem?
Comment
Comment