Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Jeg kommer aldrig med rygter. Mest af alt for jeg ikke har grund til det. For en gangs skyld har jeg hørt en fugl synge, så nu vover jeg pelsen - og så må i sgu bærer over med mig, hvis det ikke holder vand. Lover i det?

    I morgen mandag (eller først i næste uge) præsenterer vi AK, der tiltræder med øjeblikkelig virkning.

    MvT
    Spændende!
    Og spændende at se hvordan startopstillingen i såfald bliver mod Brøndby - der er godt nok ved at opstå nogle luksusproblemer!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Jeg kommer aldrig med rygter. Mest af alt for jeg ikke har grund til det. For en gangs skyld har jeg hørt en fugl synge, så nu vover jeg pelsen - og så må i sgu bærer over med mig, hvis det ikke holder vand. Lover i det?

      I morgen mandag (eller først i næste uge) præsenterer vi AK, der tiltræder med øjeblikkelig virkning.

      MvT
      Jeg lover intet Men fedt fedt..
      Flere muligheder og større konkurrence

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Spændende!
        Og spændende at se hvordan startopstillingen i såfald bliver mod Brøndby - der er godt nok ved at opstå nogle luksusproblemer!
        Det rygte jeg hørte fra min kammersjuk undbygges af at AK ikke er i truppen til kampen i morgen:

        http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2...rste-kamp.aspx

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg kommer aldrig med rygter. Mest af alt for jeg ikke har grund til det. For en gangs skyld har jeg hørt en fugl synge, så nu vover jeg pelsen - og så må i sgu bærer over med mig, hvis det ikke holder vand. Lover i det?

          I morgen mandag (eller først i næste uge) præsenterer vi AK, der tiltræder med øjeblikkelig virkning.

          MvT
          Du er tilgivet på forhånd - men fårk, hvor fedt hvis den går igennem.

          Det lugter altså gevaldigt af, at fire års pinsler er på vej til at blive fortid.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Spændende!
            Og spændende at se hvordan startopstillingen i såfald bliver mod Brøndby - der er godt nok ved at opstå nogle luksusproblemer!
            Ja det er skønt. Men med Desler ude kunne han godt starte oppe på toppen sammen med Festersen hvis han er klar..
            Der er vidst noget med at han har været skadet her i opstarten

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Det rygte jeg hørte fra min kammersjuk undbygges af at AK ikke er i truppen til kampen i morgen:

              http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2...rste-kamp.aspx

              MvT
              Igen. Mener at AK er/har været skadet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Igen. Mener at AK er/har været skadet
                Ifølge AaB's debat og hjemmeside er han vist ikke skadet, så vidt jeg kan forstå. Har haft lidt problemer i opstarten men er så vidt videns meldt klar. I hvert fald står han ikke listet som skadet til i morgen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Igen. Mener at AK er/har været skadet
                  Men hvorfor nævner de det ikke?

                  Jukka Raitala og Oliver Abildgaard kan begge få deres officielle debut for AaB, mens Patrick Kristensen, Jakob Ahlmann, Gilli Rólantsson og Kasper Pedersen alle er ukampdygtige.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Men hvorfor nævner de det ikke?

                    Jukka Raitala og Oliver Abildgaard kan begge få deres officielle debut for AaB, mens Patrick Kristensen, Jakob Ahlmann, Gilli Rólantsson og Kasper Pedersen alle er ukampdygtige.

                    MvT
                    Enig, det lugter langt væk af at AKJ er lagt helt på is i AaB og derfor vil et øjeblikkeligt skifte til OB være ganske logisk. Så mangler vi bare at få Matti Lund hjem samt "endnu" en klassekeeper ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Men hvorfor nævner de det ikke?

                      Jukka Raitala og Oliver Abildgaard kan begge få deres officielle debut for AaB, mens Patrick Kristensen, Jakob Ahlmann, Gilli Rólantsson og Kasper Pedersen alle er ukampdygtige.

                      MvT
                      aner det ikke. Im just trying to keep expectations down

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Enig, det lugter langt væk af at AKJ er lagt helt på is i AaB og derfor vil et øjeblikkeligt skifte til OB være ganske logisk. Så mangler vi bare at få Matti Lund hjem samt "endnu" en klassekeeper ;-)
                        Ja tak. Matti og rigtig god målmand. Så kan vi godt lukke vinduet.
                        Med mindre at Spillere som Lado,TM,JBL,Kryger og Diarra kan afskibes

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          aner det ikke. Im just trying to keep expectations down
                          Gør jeg sådan set også. Men det at AK ikke er med i truppen og ikke bliver nævnt som skadet i hvert fald et køligt faktum. Kan jo også bare være en webredaktør der har røget hash og glemt ham.

                          Om det så betyder kan bliver skudt af til os i morgen er jo bare gisning.
                          Men AK ind betyder måske også Falk ud. Det er både skidt og kanel.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Gør jeg sådan set også. Men det at AK ikke er med i truppen og ikke bliver nævnt som skadet i hvert fald et køligt faktum. Kan jo også bare være en webredaktør der har røget hash og glemt ham.

                            Om det så betyder kan bliver skudt af til os i morgen er jo bare gisning.
                            Men AK ind betyder måske også Falk ud. Det er både skidt og kanel.

                            MvT
                            Mest skidt.. Jeg tror nu ikke at AK tilbagekomst har nogen indflydelse på om Falk smutter..
                            Men hvis der har siddet opkøbere i dag burde der altså snart komme nogle bud

                            Comment


                              Nå, men vi kan vel udelukke det bliver i dag (plejer præsentation ikke at foregå umiddelbart før træning kl.10:00?), eller træner de anderledes dagen efter kamp?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                                Nå, men vi kan vel udelukke det bliver i dag (plejer præsentation ikke at foregå umiddelbart før træning kl.10:00?), eller træner de anderledes dagen efter kamp?
                                Skulle træne kl 10.00 idag så ja vi må vente

                                Comment

                                Working...
                                X