Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Lyder til at det er over deres lønloft. Men fedt for os hvis vi er nået dertil hvor vi kan overbyde de fleste klubber igen
Comment
-
Jeg kan næsten forsikre om at så høj er lønnen ikke igen! JH har alle år i alle klubber egentlig lavet rinelig gode kontrakter og vil altid have økonomien for øje.
han er sikkert vellønnet, men de gsmle dage i OB med rigtig løntunge spillere er væk. En stjerne trækker selvfølgelig en noget højere hyre, men det er AKJ ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men ja, vi giver klart bedre lønninger end AaB, og derfor kan vi fortsat tiltrække spillere som mange af de andre klubber i superligaen ikke kan, fordi vi har et forholdsvis højt lønbudget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægJeg kan næsten forsikre om at så høj er lønnen ikke igen! JH har alle år i alle klubber egentlig lavet rinelig gode kontrakter og vil altid have økonomien for øje.
han er sikkert vellønnet, men de gsmle dage i OB med rigtig løntunge spillere er væk. En stjerne trækker selvfølgelig en noget højere hyre, men det er AKJ ikke.
Så ja. Der er lang vej op til de gamle DD lønninger...
Men vi kan vel bare konstatere at uanset om det er 80.000 eller 120.000 at AK får om måneden er det mere end de kunne tilbyde ham i Aab..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægNu har AaB også en meget forsigtig tilgang til lønninger, de har samlet små 40 millioner kroner i personaleomkostninger (inkl. administrativ personale), og selv efter deres gode sidste sæson er det ikke steget, udover de bonusser som spillerne fik i forbindelse med mesterskabet og pokalen, samt kvalifikation til EL-gruppespillet. Til sammenligning har BIF personaleomkostninger på 98 millioner kroner. Desværre har jeg ikke lige kunne finde oplysninger om OB, men jeg vil gætte på vi ligger midt imellem, nok tættere på AaB end på BIF, så nok ca. omkring de 60-70 millioner vil jeg gætte på, hvilket også er et voldsomt fald fra de gode tider i 2010, med hvor jeg mener det lå på omkring 120 millioner. Dette har også afspejlet de seneste sæsoners transfers, hvor lønniveauet har skulle tilpasses driften, så det kan løbe rundt. Men vores samlede omsætning er stadig større end de har i AaB, bl.a. grundet større sponsoraftaler og bedre konferencefaciliter, hvilket giver os mulighed for større lønninger end dem.
Men ja, vi giver klart bedre lønninger end AaB, og derfor kan vi fortsat tiltrække spillere som mange af de andre klubber i superligaen ikke kan, fordi vi har et forholdsvis højt lønbudget.
Det lyder vel også fornuftigt hvis man har en 25 spillere i truppen..
Mon dog vi var meget højere i sidste sæson? Jeg tvivler..
Men nu har vi en masse unge inde som nok ikke tjener det store og det er jo med til at trække budgettet kraftigt ned..
Så er der råd til nogle af de dyre også (100.000-150.000/måned)..
Comment
-
Jeg kommer aldrig med rygter. Mest af alt for jeg ikke har grund til det. For en gangs skyld har jeg hørt en fugl synge, så nu vover jeg pelsen - og så må i sgu bærer over med mig, hvis det ikke holder vand. Lover i det?
I morgen mandag (eller først i næste uge) præsenterer vi AK, der tiltræder med øjeblikkelig virkning.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment