Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Magge, mener du virkelig det med børn ikke skal underholdes på OB stadion? Hvis man vil sælge en bil, forære man en gratis bold eller lignende til små børn, for de skal lokke far til at kigge på den, det kunne også være fedt, hvis børn plagede deres far om at tage dem med på stadion.

    Jeg tror selv, at fremtiden peger hen i mod noget lignende amerikansk fodbold, men måske tager jeg fejl, det er i hvert fald ikke lige tiden til at ændre noget ude på OB stadion, synes jeg at mærke på stemningen herinde.
    Det er fint nok der er noget ekstra gøjl for børn en gang imellem , men det skal ikke være det som skal være trækplaster . Derfor bifalder jeg også den nye børneklub i OB hvor loyalitet belønnes lige som vores CC 1887 .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Lyder til at AK har fået en pænt god kontrakt

      http://www.bold.dk/nyt/aab-boss-vi-s...e-med-i-toppen

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lyder til at AK har fået en pænt god kontrakt

        http://www.bold.dk/nyt/aab-boss-vi-s...e-med-i-toppen
        kommer jo an på hvad Gaarde anser for "vanvittigt høje lønninger"

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          kommer jo an på hvad Gaarde anser for "vanvittigt høje lønninger"
          Tja. Lyder til at det er over deres lønloft. Men fedt for os hvis vi er nået dertil hvor vi kan overbyde de fleste klubber igen

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tja. Lyder til at det er over deres lønloft. Men fedt for os hvis vi er nået dertil hvor vi kan overbyde de fleste klubber igen
            bestemt......for tror ikke JH har brudt vores "lønloft" (hvis vi har sådan et) - det ville ligne ham meget dårligt, især efter den hestekur vi har været på de sidste sæsonner.....

            Comment


              #96
              Jeg kan næsten forsikre om at så høj er lønnen ikke igen! JH har alle år i alle klubber egentlig lavet rinelig gode kontrakter og vil altid have økonomien for øje.

              han er sikkert vellønnet, men de gsmle dage i OB med rigtig løntunge spillere er væk. En stjerne trækker selvfølgelig en noget højere hyre, men det er AKJ ikke.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder til at AK har fået en pænt god kontrakt

                http://www.bold.dk/nyt/aab-boss-vi-s...e-med-i-toppen
                Nu har AaB også en meget forsigtig tilgang til lønninger, de har samlet små 40 millioner kroner i personaleomkostninger (inkl. administrativ personale), og selv efter deres gode sidste sæson er det ikke steget, udover de bonusser som spillerne fik i forbindelse med mesterskabet og pokalen, samt kvalifikation til EL-gruppespillet. Til sammenligning har BIF personaleomkostninger på 98 millioner kroner. Desværre har jeg ikke lige kunne finde oplysninger om OB, men jeg vil gætte på vi ligger midt imellem, nok tættere på AaB end på BIF, så nok ca. omkring de 60-70 millioner vil jeg gætte på, hvilket også er et voldsomt fald fra de gode tider i 2010, med hvor jeg mener det lå på omkring 120 millioner. Dette har også afspejlet de seneste sæsoners transfers, hvor lønniveauet har skulle tilpasses driften, så det kan løbe rundt. Men vores samlede omsætning er stadig større end de har i AaB, bl.a. grundet større sponsoraftaler og bedre konferencefaciliter, hvilket giver os mulighed for større lønninger end dem.
                Men ja, vi giver klart bedre lønninger end AaB, og derfor kan vi fortsat tiltrække spillere som mange af de andre klubber i superligaen ikke kan, fordi vi har et forholdsvis højt lønbudget.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Jeg kan næsten forsikre om at så høj er lønnen ikke igen! JH har alle år i alle klubber egentlig lavet rinelig gode kontrakter og vil altid have økonomien for øje.

                  han er sikkert vellønnet, men de gsmle dage i OB med rigtig løntunge spillere er væk. En stjerne trækker selvfølgelig en noget højere hyre, men det er AKJ ikke.
                  Falk er umiddelbart den bedst betalte med 150.000kr/måned. Så det må vel være vores lønloft pt.
                  Så ja. Der er lang vej op til de gamle DD lønninger...
                  Men vi kan vel bare konstatere at uanset om det er 80.000 eller 120.000 at AK får om måneden er det mere end de kunne tilbyde ham i Aab..

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Nu har AaB også en meget forsigtig tilgang til lønninger, de har samlet små 40 millioner kroner i personaleomkostninger (inkl. administrativ personale), og selv efter deres gode sidste sæson er det ikke steget, udover de bonusser som spillerne fik i forbindelse med mesterskabet og pokalen, samt kvalifikation til EL-gruppespillet. Til sammenligning har BIF personaleomkostninger på 98 millioner kroner. Desværre har jeg ikke lige kunne finde oplysninger om OB, men jeg vil gætte på vi ligger midt imellem, nok tættere på AaB end på BIF, så nok ca. omkring de 60-70 millioner vil jeg gætte på, hvilket også er et voldsomt fald fra de gode tider i 2010, med hvor jeg mener det lå på omkring 120 millioner. Dette har også afspejlet de seneste sæsoners transfers, hvor lønniveauet har skulle tilpasses driften, så det kan løbe rundt. Men vores samlede omsætning er stadig større end de har i AaB, bl.a. grundet større sponsoraftaler og bedre konferencefaciliter, hvilket giver os mulighed for større lønninger end dem.
                    Men ja, vi giver klart bedre lønninger end AaB, og derfor kan vi fortsat tiltrække spillere som mange af de andre klubber i superligaen ikke kan, fordi vi har et forholdsvis højt lønbudget.
                    lyder godt Mener dog at jeg læste forleden at Aab i sidste sæson havde lønudgifter til fodboldspillere for ca 21 mill..
                    Det lyder vel også fornuftigt hvis man har en 25 spillere i truppen..

                    Mon dog vi var meget højere i sidste sæson? Jeg tvivler..
                    Men nu har vi en masse unge inde som nok ikke tjener det store og det er jo med til at trække budgettet kraftigt ned..
                    Så er der råd til nogle af de dyre også (100.000-150.000/måned)..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Men vi kan vel bare konstatere at uanset om det er 80.000 eller 120.000 at AK får om måneden er det mere end de kunne tilbyde ham i Aab..
                      Siden AK gerne ville hjem til Odense, så er det muligt at han har accepteret en lavere løn hos os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Siden AK gerne ville hjem til Odense, så er det muligt at han har accepteret en lavere løn hos os.
                        Næppe. Han fik angiveligt ca. 50k om måneden i AaB, og jeg vil undre mig meget, hvis den ikke er minimum fordoblet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Næppe. Han fik angiveligt ca. 50k om måneden i AaB, og jeg vil undre mig meget, hvis den ikke er minimum fordoblet.
                          Jeg gætter på en 80-100.000... Måske lønstigninger senere i kontrakten..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg gætter på en 80-100.000... Måske lønstigninger senere i kontrakten..
                            Han tjener nu lidt mere, men det er ikke sådan at JH har sprængt banken for ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Han tjener nu lidt mere, men det er ikke sådan at JH har sprængt banken for ham.
                              Jeg tror på dig

                              Comment


                                Jeg kommer aldrig med rygter. Mest af alt for jeg ikke har grund til det. For en gangs skyld har jeg hørt en fugl synge, så nu vover jeg pelsen - og så må i sgu bærer over med mig, hvis det ikke holder vand. Lover i det?

                                I morgen mandag (eller først i næste uge) præsenterer vi AK, der tiltræder med øjeblikkelig virkning.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X