Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning mandag d. 6/7-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning mandag d. 6/7-2015

    Jeg var lige et smut forbi ådalen i formiddags, hvor jeg overværede det meste af træning. Det kan jeg da godt komme med et lille resume af:

    Efter en kort opvarmning blev truppen delt op i to hold - umiddelbart et ungt hold og et "gammelt" hold. Her lavede begge hold pasningsøvelser på et lille område. Eneste umiddelbare forskel var, at de gamle havde lidt mere plads, mens JJT agerede "joker" i øvelsen med de unge. Den positive: JJT så lovende ud. Shit han er god i pasningsspillet. Den negative: Lado løb lidt rundt som en blind høne og råbte mærkelige lyde, når han ville spilles. Det blev han nærmest ikke, hvilket virkede til at frustrere ham.

    Efterfølgende blev der spillet på to mål, hvor banen blev kortet af med ca. 15 meter. Der blev øvet opspil under meget klare instruktioner fra Kent, som konstant stoppede spillet. Den positive: Svært at sige, da øvelsen var præget af taktiske overvejelser. Måske Kasper Larsen, som virker til at være blevet bedre på bolden. Den negative: hmm... Igen svært, så den får lov at hænge.

    Banen blev herefter kortet betydeligt af, hvorefter der spilledes interval med to forsvarende spillere mod tre angribende. Forsvar og angreb blev konstant skiftet ud alt efter hvilket hold der angreb. Der var fokus på afslutningerne. Den positive: Går til vores nye mand, Festersen. Imponerende at høre hvordan han allerede er blandt de mest kommunikerende og instruerende spillere. Scorede også et par basser, men mest giftige spiller var faktisk Azer, som faktisk scorede som det passede ham. Vi snakker noget i retningen af 5 mål på 6 forsøg, hvis jeg husker korrekt Den negative: Selvom at negativ/positiv-vurderingen bliver lavet relativt til forventet niveau, så går den alligevel til Radza. Det skete alt for ofte at han fik noget på bolden, hvor den gik ind alligevel. Falkesgaard var MEGET bedre.

    Det var hvad jeg nåede at se folkens. Håber det er tilfredsstillende - var nødt til at skrive indlægget meget tjept. Dagens positive oplevelse går til JJT. Det tegner altså godt med ham.

    #2
    Thumbs up!!!!

    Tak

    Comment


      #3
      Tak for update
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Altid en fornøjelse med lidt betragtninger.

        Comment


          #5
          Jeg var også i Ådalen . Meget enig i Mathiashn betragtninger. Falk så skarp ud, Emil arbejdede godt og så fokuseret ud. Fester super god. TM scorede også en del i spil på lille bane. Vores nye hollandske ven var en smule annonym. Falke virker som en god og hurtig målmand havde godt fat i KZ skud. Kender ham jo fra Bundby. Momo god placeringsevne og super pasninger.
          Oliver Lund også lidt annonym.
          Kent kommunikere højlydt og klart så alle er med, spillere virker meget fokuseret og koncentreret. Herligt������
          Til sidst er det en kæmpe fornøjelse at se Høghen træne med målmændene og se hvordan han opmuntre de unge spiller under spil til to mål. Han er sgu guld værd.
          Last edited by Oraklet; 06-07-2015, 18:16.

          Comment


            #6
            mathiashn, gode observationer, og godt skrevet, mange tak!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              Jeg var også i Ådalen . Meget enig i Mathiasn betragtninger. Falk så skarp ud, Emil arbejdede godt og så fokuseret ud. Fester super god. TM scorede også en del i spil på lille bane. Vores nye hollandske ven var en smule annonym. Falke virker som en god og hurtig målmand havde godt fat i KZ skud. Kender ham jo fra Bundby. Momo god placeringsevne og super pasninger.
              Oliver Lund også lidt annonym.
              Kent kommunikere højlydt og klart så alle er med, spillere virker meget fokuseret og koncentreret. Herligt������
              Til sidst er det en kæmpe fornøjelse at se Høghen træne med målmændene og se hvordan han opmuntre de unge spiller under spil til to mål. Han er sgu guld værd.
              Han er virkelig en kæmpe kapacitet.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Jeg var også i Ådalen . Meget enig i Mathiashn betragtninger. Falk så skarp ud, Emil arbejdede godt og så fokuseret ud. Fester super god. TM scorede også en del i spil på lille bane. Vores nye hollandske ven var en smule annonym. Falke virker som en god og hurtig målmand havde godt fat i KZ skud. Kender ham jo fra Bundby. Momo god placeringsevne og super pasninger.
                Oliver Lund også lidt annonym.
                Kent kommunikere højlydt og klart så alle er med, spillere virker meget fokuseret og koncentreret. Herligt������
                Til sidst er det en kæmpe fornøjelse at se Høghen træne med målmændene og se hvordan han opmuntre de unge spiller under spil til to mål. Han er sgu guld værd.

                Falk allerede tilbage

                Comment


                  #9
                  Tak for lækker info. Det er bare så fedt!
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    tusind tak for info; fedt med updates

                    Comment


                      #11
                      Ja Falk er tilbage og var skarp, man kunne ikke se han kun har haft en lille uges ferie.

                      Comment


                        #12
                        Ingen årsag. Hvis nogen har spørgsmål til dagens træning skal jeg da også gerne bidrage med med mit indtryk

                        Comment


                          #13
                          Hvad sprog kører træning på?
                          Jeg går ud fra, at det er dansk, der vi har relativt få udlændinge tilbage, men ???

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Hvad sprog kører træning på?
                            Jeg går ud fra, at det er dansk, der vi har relativt få udlændinge tilbage, men ???
                            Primært dansk ja. Nogle gange bliver tingene lige gentaget på engelsk for momo og makrini, og der er skulason god til at hjælpe til.

                            Comment


                              #15
                              Kent veksler mellem dansk og engelsk. Nok af hensyn til Momo, el makrini, og Lado.

                              Comment

                              Working...
                              X