Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tør nu øjnene og spis en tude kiks

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ninger/6359436

    Syntes faktisk hans udtalelse er helt væk fra vinduet
    kæft en gang klynk - det er da klubben selv der har udstukket ambitionerne om top 6...ingen der snakker om medaljer her.
    Men ikke engang top 6 er de jo i nærheden af at indfrie.....håbløse kommentarer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      kæft en gang klynk - det er da klubben selv der har udstukket ambitionerne om top 6...ingen der snakker om medaljer her.
      Men ikke engang top 6 er de jo i nærheden af at indfrie.....håbløse kommentarer
      +1....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Burde det her ikke være intern kritik rettet imod Kent og Jesper? Mig bekendt er det ikke fansene der har dikteret en målsætning om, at man sagtens kunne nå top 6, og det var ikke fansene der siden sæsonstart sagde, at truppen i den grad var god nok til top 6? Hvad fanden ligner det at prøve at tørre den af på publikum, der i den grad har været tålmodige, og på trods af 8 nederlag i 9 kampe, mig bekendt ikke har råbt "RAUS" fra tribunerne endnu.

        Hvorfor er alle optrin fra klubben pt. latterligt pinlige? Er det bare en gennemført amatøragtig organisation på stort set alle planer?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Burde det her ikke være intern kritik rettet imod Kent og Jesper? Mig bekendt er det ikke fansene der har dikteret en målsætning om, at man sagtens kunne nå top 6, og det var ikke fansene der siden sæsonstart sagde, at truppen i den grad var god nok til top 6? Hvad fanden ligner det at prøve at tørre den af på publikum, der i den grad har været tålmodige, og på trods af 8 nederlag i 9 kampe, mig bekendt ikke har råbt "RAUS" fra tribunerne endnu.

          Hvorfor er alle optrin fra klubben pt. latterligt pinlige? Er det bare en gennemført amatøragtig organisation på stort set alle planer?
          tror desværre svaret er ja...

          Comment


            Hvis nogen ikke har hørt det: http://www.radio24syv.dk/programmer/...spillerunde-1/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Har ikke hørt det, så ved ikke hvem der siger hvad, men at lade Buchholz udtale sig om et OB i krise. Han virkede ekstremt mavesur da han ikke skulle være i OB længere, siger det bare........

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Har ikke hørt det, så ved ikke hvem der siger hvad, men at lade Buchholz udtale sig om et OB i krise. Han virkede ekstremt mavesur da han ikke skulle være i OB længere, siger det bare........
                Ingen tvivl om det, men det diskvalificerer jo ikke en til at deltage i debatten, man jkan o godt have en valid holdning og gode argumenter

                Comment


                  Undskyld, men det er godt nok noget af det værste pladder jeg har læst længe... sig mig, har manden mon fattet at det kun er nedrykningssæsonen i 98 som er værre..?
                  Jeg er ikke længere hverken Festerlænding eller Festingenser! Det er helt væk det her...

                  Omvendt kan jeg godt lide Deslers udtalelse:
                  "Når det så går dårligt, skal vi være klar til at stå på mål for det, for det er i sidste ende vores ansvar. Vi nyder jo roserne, når det går godt" siger Mikkel Desler.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Ingen tvivl om det, men det diskvalificerer jo ikke en til at deltage i debatten, man jkan o godt have en valid holdning og gode argumenter
                    De mennesker der tog den beslutning om hans ansættelse er der jo heller ikke længere, så jeg synes på ingen måde det er problematisk at give ham en mikrofon. Og jeg synes faktisk ikke han var nær så grov som jeg kunne have frygtet...

                    mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Undskyld, men det er godt nok noget af det værste pladder jeg har læst længe... sig mig, har manden mon fattet at det kun er nedrykningssæsonen i 98 som er værre..?
                      Jeg er ikke længere hverken Festerlænding eller Festingenser! Det er helt væk det her...

                      Omvendt kan jeg godt lide Deslers udtalelse:
                      "Når det så går dårligt, skal vi være klar til at stå på mål for det, for det er i sidste ende vores ansvar. Vi nyder jo roserne, når det går godt" siger Mikkel Desler.
                      Ja Desler har nosser - i modsætning til Festersen.

                      Det han ret beset siger, det er, at alle der f.eks tog til Brønshøj, til Fredericia - og senest Hjørring, de nærmest kun er vrede over nederlagene, fordi de havde for høje forventninger!

                      Hvor har jeg dog bare mistet alt for den mand. Ikke alene spiller han dårligt, så skal han også fyre sådan en omgang fis af - offentligt, hvor alle kan læse det.

                      Det eneste tidspunkt en sådan udtalelse er acceptabel er "der er store forventninger i en klub som OB... og det er sådan, det skal være"

                      Føj, for en tabermentalitet.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Der er ikke meget vindermentalitet over det der, nej.

                        By the way - jeg kender ingen overhovedet, der forventer medaljer og topplaceringer til OB hver eneste sæson. Det er der vist aldrig nogen, der har forventet eller givet udtryk for?
                        Jeg kender til gengæld rigtigt mange - mig selv inkl. - der forventer, at de spillere, der er i OB, de kæmper med alt hvad de har i hver eneste kamp. Er det for meget at forlange? Spillerne kunne kigge lidt indad og så starte dér...
                        +1

                        Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlæg
                        Nu er Festersen trods alt en af dem, som ligner en, som giver 100% når han er på banen, så måske man lige skulle have lidt ro på! I mine øjne er han en af dem, som kan bygges på til at være en god leder på et OB-hold i fremtiden, da han har nogle gode egenskaber på en bane, f.eks. at give sig fuldt ud og at score mål!
                        Enig. Og synes han er en god fyr, med den rigtige indsats for klubben på banen og udenfor. Han var på Stiften sammen med El Makrini under AGF-kampen, han støtter Yao at finde sig ind i Odense og viser altid en god og tilfredsstillende indsats (selvom han scorer aktuelt ikke men det sker til tiden med angribere).
                        Så selvom det er absolut ulykkelige udtalelser han gjorde i interviewet så er kritikken han får her alt for hårdt imo.
                        Ser udtalelser enten mere som en udtryk af hjælpløsighed i situationen (hvad viser hvordan dramatisk situationen er, desværre). Eller måske er det også rivet ud af konteksten. Der er naturlig en motivation for journalister at kaste ben olie i ildet så de har endnu mere at skrive om OB'S nedgang.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Rasmus Festersen er en god fyr med den rette attitude og han viser det - se evt. Ovenstående indlæg for eksempler, men den udtalelse er rigtig uheldig, fordi han fremstår som den største taber nogensinde - og det er han ikke, langt fra! Han er en god fyr at have i klubben, og vælger at se den kommentar som værende en blunder, hvor han har fået et spørgsmål kl. 04:30 en fredag morgen, og torsket rundt i hans egne tanker.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Ja Desler har nosser - i modsætning til Festersen.

                            Det han ret beset siger, det er, at alle der f.eks tog til Brønshøj, til Fredericia - og senest Hjørring, de nærmest kun er vrede over nederlagene, fordi de havde for høje forventninger!

                            Hvor har jeg dog bare mistet alt for den mand. Ikke alene spiller han dårligt, så skal han også fyre sådan en omgang fis af - offentligt, hvor alle kan læse det.

                            Det eneste tidspunkt en sådan udtalelse er acceptabel er "der er store forventninger i en klub som OB... og det er sådan, det skal være"

                            Føj, for en tabermentalitet.

                            MvH ChrisOB
                            Ja det er grotesk... Det er jo ikke overraskende hvorfor han synes OB var et bedre match end BIF, for han er en hyggeonkel, og han lader ikke til at have det godt med forventninger... Det er jo sådan en udtalelse som ligner dem vi har set herinde, hvor der efterlyses bedre spillere, og så kommer der efterfølgende en kommentar om at vi jo ikke bare kan hente Ronaldo og Messi... WTF...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ja det er grotesk... Det er jo ikke overraskende hvorfor han synes OB var et bedre match end BIF, for han er en hyggeonkel, og han lader ikke til at have det godt med forventninger... Det er jo sådan en udtalelse som ligner dem vi har set herinde, hvor der efterlyses bedre spillere, og så kommer der efterfølgende en kommentar om at vi jo ikke bare kan hente Ronaldo og Messi... WTF...
                              Lige præcis! Det er nøjagtigt samme mentalitet; og den får jeg røde knopper af! Bortforklaringer, bortforklaringer, bortforklaringer.

                              Man kaster et skjold ud foran en klub, en ledelse, en spillertrup, fordi man enten er a) allergisk overfor kritik. b) så "positivt" indstillet, at man er villig til at lukke al negativ omtale ude, fordi det gør én i så dårligt humør.

                              I mellemtiden kommer man ingen vegne. Skjoldet skal væk. Man skal være vred over det her; og endnu mere, at der findes spillere i truppen, der i stedet for at håndtere presset, lader som om det er meget større end, det er, som en måde at dække sin egen ryg.

                              Men man skal vel heller ikke være helt overrasket over, at en mand, der først har fået et sent gennembrud, og hvis eneste referencepunkt for pres i en klub fra den bedste række er to sæsoner for FC Vestsjælland, ikke kan holde til det.

                              Hvor er jeg dog bare skuffet og vred over de udtalelser.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Lige præcis! Det er nøjagtigt samme mentalitet; og den får jeg røde knopper af! Bortforklaringer, bortforklaringer, bortforklaringer.

                                Man kaster et skjold ud foran en klub, en ledelse, en spillertrup, fordi man enten er a) allergisk overfor kritik. b) så "positivt" indstillet, at man er villig til at lukke al negativ omtale ude, fordi det gør én i så dårligt humør.

                                I mellemtiden kommer man ingen vegne. Skjoldet skal væk. Man skal være vred over det her; og endnu mere, at der findes spillere i truppen, der i stedet for at håndtere presset, lader som om det er meget større end, det er, som en måde at dække sin egen ryg.

                                Men man skal vel heller ikke være helt overrasket over, at en mand, der først har fået et sent gennembrud, og hvis eneste referencepunkt for pres i en klub fra den bedste række er to sæsoner for FC Vestsjælland, ikke kan holde til det.

                                Hvor er jeg dog bare skuffet og vred over de udtalelser.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg er også virkelig skuffet, og det er den her slags der giver mig en følelse af afmagt... Det er også derfor dette indlæg bliver et kort svar, for jeg ved ikke hvad jeg skal blive ved med at sige til det...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X