Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nye trøjer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Hummel overtager allerede fra nytår, efter en tvist mellem Puma og OB.
    Har godt nok tænkt, at det var voldsomt længe der skulle være brandudsalg på Puma og spillertrøjer, hvis det først var fra næste sommer.

    Håber vi kommer af med kameltåen

    Og så gad jeg godt, at to ord der kunne hæftes på nye trøje var krave og retro, men der sker nok aldrig..........

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Har godt nok tænkt, at det var voldsomt længe der skulle være brandudsalg på Puma og spillertrøjer, hvis det først var fra næste sommer.

      Håber vi kommer af med kameltåen

      Og så gad jeg godt, at to ord der kunne hæftes på nye trøje var krave og retro, men der sker nok aldrig..........
      jeg har nu aldrig haft et problem med "kameltåen/bævertænder" Jeg vil dog også gerne se en med krave og et retro design....men f*ck det, jeg købe en alliwl
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Hummel overtager allerede fra nytår, efter en tvist mellem Puma og OB.
        det er nævnt i FS idag at det er PUMA der opsiger aftalen som ellers først udløber til sommer. Den nye aftale med Hummel er anslået ca. 1 mill. kr. mindre værd end den der var med PUMA. Har det mon noget med at gøre at OB ikke længere er tophold, og at vejen tilbage til toppen er længere end først antaget....
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Og når vi nu skal trækkes vinkler, så må de for guds skyld ikke blive sorte, de skal være blå.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det er nævnt i FS idag at det er PUMA der opsiger aftalen som ellers først udløber til sommer. Den nye aftale med Hummel er anslået ca. 1 mill. kr. mindre værd end den der var med PUMA. Har det mon noget med at gøre at OB ikke længere er tophold, og at vejen tilbage til toppen er længere end først antaget....
            Det vil unægteligt koste at vi har rodet rundt i ingenmandsland de sidste 3-4 års tid . Vi fremstår stadig langt fra den solide klub vi var engang . Alt for ofte har udmeldinger ikke stået mål med handlinger i OB .
            Vi er ikke særligt attraktive ift til tv mere og derfor er det også sværere at få lukrative aftaler med ikke fynske sponsorere . OB er blevet en del af den grå masse i ligaen .
            Last edited by Magge; 25-10-2015, 08:47.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det vil unægteligt koste at vi har rodet rundt i ingenmandsland de sidste 3-4 års tid . Vi fremstår stadig langt fra den solide klub vi var engang . Alt for ofte har udmeldinger ikke stået mål men handlinger i OB .
              Vi er ikke særligt attraktive ift til tv mere og derfor er det også sværere at få lukrative aftaler med ikke fynske sponsorere . OB er blevet en del af den grå masse i ligaen .
              ja, det var også min tanke..vi er unægteligt ikke prangende pt., og det koster sikkert. Vi må håbe på et par gode invisteringer til truppen asap.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                2 nye trøjer fra nytår. Spændende..... men er ikke vild med hummel. Spændt på hvordan det virkelig med striber og vinkler.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  ja, det var også min tanke..vi er unægteligt ikke prangende pt., og det koster sikkert. Vi må håbe på et par gode invisteringer til truppen asap.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    2 nye trøjer fra nytår. Spændende..... men er ikke vild med hummel. Spændt på hvordan det virkelig med striber og vinkler.
                    Ja det bliver spændende hvad hummel kan bidrage med. Jeg har heller aldrig været specielt vild med hummel, men de har dog rykket sig en del de seneste år. Det er jo et dansk firma som har fået en ret markant vision og strategi efter Christian Stadil overtog biksen. Vi må håbe de vil prioritere OB højt så det kan blive et godt samarbejde.
                    Jeg håber personligt på et så simpelt design som muligt med materialer af højeste kvalitet.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      2 nye trøjer fra nytår. Spændende..... men er ikke vild med hummel. Spændt på hvordan det virkelig med striber og vinkler.
                      Hvis de er bare lidt smarte sender de dem i produktion nu så de kan nå med til julehandlen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Hvis de er bare lidt smarte sender de dem i produktion nu så de kan nå med til julehandlen.
                        Ja det ville sgu være oplagt. Men hvis aftalen med puma løber frem til 31/12 er det jo nok lidt problematisk at smide en stak hummel OB-trøjer på hylderne inden jul ;-). Gætter nærmere på et intensivt pumaudsalg de kommende måneder.

                        Comment


                          #57
                          Er der nogen der har en ide om hvornår vi kan få det nye kit at se? Bliver det først til nytår når Puma aftalen eftersigende udløber?

                          Comment

                          Working...
                          X