Et spændende sted at finde transfermuligheder er i 1. Division. Der har vi flere gange hente spændende spillere. Rurik, Azer, Utaka (fra Belgien), Hemmingsen'erne. Har slet ikke fuldt med i 1 div. Er der nogen, der har nogle spændende kandidater?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
TRANSFER MULIGHEDER: 1 Div
Collapse
X
-
Mikkel Jespersen i skive (højre midt) 23 år og har udviklet sig ret meget i indeværende sæson - kontraktudløb nu her.
David Boysen - Lyngby (venstre midt) 23 år dog ikke ligefrem det nyeste navn på himmelen, også kontraktudløb nu.
Kanterne er noget som folk virker bekymret for, derfor jeg lige smed de to ind da jeg har haft dem i tankerne på det seneste.
Comment
-
Sakser lige mit indlæg fra transfertråden, hvor snakken gik på stoppere i 1. Division...
Er det 1. Divisions stoppere, og skal det være en der minder lidt om DH, så synes jeg måske en Alexander Ludwig nede i Køge kunne være spændende...
21 år, spillende forsvarer, hurtig, ikke helt så høj men stadig stærk med hovedet, scorer i ny og næ, og vil kunne være et våben som DH har været det...
Han har en enkelt kamp i Suppen for FcM, men har ellers tørnet ud i 1. Division...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlægEt spændende sted at finde transfermuligheder er i 1. Division. Der har vi flere gange hente spændende spillere. Rurik, Azer, Utaka (fra Belgien), Hemmingsen'erne. Har slet ikke fuldt med i 1 div. Er der nogen, der har nogle spændende kandidater?
http://www.bold.dk/nyt/fcv-bekraefter-islandsk-tilgang
Stærk defensiv midt.
Comment
Comment