Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TRANSFER MULIGHEDER: 1 Div

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    TRANSFER MULIGHEDER: 1 Div

    Et spændende sted at finde transfermuligheder er i 1. Division. Der har vi flere gange hente spændende spillere. Rurik, Azer, Utaka (fra Belgien), Hemmingsen'erne. Har slet ikke fuldt med i 1 div. Er der nogen, der har nogle spændende kandidater?

    #2
    Der er vel David Boysen, Patrick Mortensen, Bruninho, Sanneh, Rønnow, af dem jeg lige kan remse op
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

    Comment


      #3
      Har lige googlet dem. De tre første er 24-25 år. Selvfølgelig har de stadig en fremtid foran sig. Men kunne være sjovere at finde nogle som er mere uslebne.

      Sanneh lyder spændende 20 årig stopper fra AC horsens. Kunne det være Daniel Høeghs afløser?

      Comment


        #4
        Mikkel Jespersen i skive (højre midt) 23 år og har udviklet sig ret meget i indeværende sæson - kontraktudløb nu her.
        David Boysen - Lyngby (venstre midt) 23 år dog ikke ligefrem det nyeste navn på himmelen, også kontraktudløb nu.

        Kanterne er noget som folk virker bekymret for, derfor jeg lige smed de to ind da jeg har haft dem i tankerne på det seneste.

        Comment


          #5
          Synes Tobias Salquist fra Silkeborg har vist gode takter. Han har i mine øjne et enormt stort talent - han var bl.a. god hjemme mod os. Kunne godt se ham som en udviklingsspiller i det centrale forsvar.

          Comment


            #6
            Sakser lige mit indlæg fra transfertråden, hvor snakken gik på stoppere i 1. Division...

            Er det 1. Divisions stoppere, og skal det være en der minder lidt om DH, så synes jeg måske en Alexander Ludwig nede i Køge kunne være spændende...
            21 år, spillende forsvarer, hurtig, ikke helt så høj men stadig stærk med hovedet, scorer i ny og næ, og vil kunne være et våben som DH har været det...

            Han har en enkelt kamp i Suppen for FcM, men har ellers tørnet ud i 1. Division...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Pønser man på en afløser til Skogseid, så har Sivebæk udløb nu i Vejle...

              Edit: men han er jo røget til Viborg, vist nok... om igen...
              Last edited by Kaspernon; 12-06-2015, 23:09.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                Et spændende sted at finde transfermuligheder er i 1. Division. Der har vi flere gange hente spændende spillere. Rurik, Azer, Utaka (fra Belgien), Hemmingsen'erne. Har slet ikke fuldt med i 1 div. Er der nogen, der har nogle spændende kandidater?
                Hvad med Eggert Jonsson fra FCV:
                http://www.bold.dk/nyt/fcv-bekraefter-islandsk-tilgang
                Stærk defensiv midt.

                Comment


                  #9
                  Hmm, tror godt han kan fungere på et lidt mere offensivt hold med bedre spillere. Dog vil jeg mene Makrini burde være bedre, Eggert Jonsson har trods alt ikke været så overbevisende igen.

                  Men hvis Makrini handlen fejler, så ja hvorfor ikke? Han er jo en en Kent type

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                    Der er vel David Boysen, Patrick Mortensen, Bruninho, Sanneh, Rønnow, af dem jeg lige kan remse op
                    Patrick Mortensen har skrevet under for Sarpsborg i Norge for næste sæson.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Patrick Mortensen har skrevet under for Sarpsborg i Norge for næste sæson.
                      gør ingenting , tror ikke han har tilstrækkeligt niveau til superligaen
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment

                      Working...
                      X