Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bedømmelse af sæsonnen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bedømmelse af sæsonnen 14/15

    samlet set er det jo virkeligt skidt - igen igen.
    - Syntes dog tiden under Ove er godkendt - det er efterslæbet fra starten af sæsonnen der har plaget os hele vejen.

    Målene JH satte op med flere point, flere scorede mpl og en 7 plads - ikke et eneste af dem blev opfyldt. Mener langt største delen af ansvaret falder tilbage på JH - den trup han fik bakset sammen har bare ikke været god nok.

    Tiden under Ove giver sgu et 7 tal, mens samlet er vi vel på en 4'er....

    #2
    Det er nærmest ikke bestået at have Danmarks 4.-5. højeste budget og så ligge og rode rundt i bunden. Set ud fra de dårlige beslutninger, der er truffet tidligere, så har denne sæson ikke været den værste; men nu skifter vi træner og mange spillere igen igen, og det gør det bare ikke nemmere.
    02 (gl. 6-tal) er vel hvad det kan blive til klubben.
    Ove P. får et 10-tal for resultaterne; med det han overtog, så har det været fornemt.

    Comment


      #3
      Nr. 11 efter de første 9 - Nr. 9 efter alle 33 - Nr. 5 fra 10-33 runde...

      Der skete noget efter Ove fik ordentlig fat i roret, og synes også flere spillere har løftet sig i den tid, DH, Spelmann, Falk, mfl... Selv fik jeg også en anden tro på at nu kunne vi vinde kampe...

      Ove var det rigtige, men ikke ret mange indkøb har været det, hverken før eller efter Ove, og ej heller mange til Oves taktik... Det har selvfølgelig været en rodet sæson, igen, og 90% af det er vel også lappeløsninger...

      (Karakter er set ud over hele OB, ikke kun JH)
      Tiden under Ove giver jeg et 8 tal, resultaterne i sig selv, og ansættelsen af et godt træner team til fremtiden - med flere i staben - trækker meget op, og der er trods alt også lavet lidt handler ud af klubben, hvor der er tjent gode penge/ryddet op... Tager vi TB tiden med, resultater og sidste sommers transfers, så bliver det grimt... Det bliver et 3 tal for hele sæsonen... Vi var virkelig totalt ude og skide og i koma, mildt sagt, og det OB jeg har set i foråret, har i min verden været milevidt over det OB jeg så i starten af sæsonen...

      Ps. karakteren for tiden under TB, og sidste sommers transfers, får i øvrigt 0...
      Last edited by Kaspernon; 07-06-2015, 18:13.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Dumpekaraktér til klubben. OB hører til i toppen af ligaen - og så må pengemændende til lommerne eller overlade førersædet til nogle der er villige til at investere.

        OveP får kun et "bestået" herfra. Der var masser af muligheder for at have skrabet flere point sammen, og have sluttet i Top 6 men hvor man ikke havde modet og gik efter det "sikre" som alligevel gav bagslag.

        Comment


          #5
          Tiden med TB giver et 00
          Tiden med Ove giver 7

          JH har atter fejlet på alle parametre i denne sæson undtaget ansættelsen af Ove P . Sommerens vindue var en katastrofe og vinterens vindue blev brugt på at smide penge efter lappeløsninger for at reparere på sommerens fadæser . Dalgaard lejemålet skriger til himlen som et kæmpe fejlcast ..
          Så sent som i vinter stod Komiske Ali og fortalte om strategien og målsætningen og erklærede sig tifreds med sine indkøb . Profiler udefra vores unge kunne læne sig op ad , hmm det viste sig så at vores unge bar holdet og de indkøbte profiler kiggede på fra bænken eller tribunen ( kun Spellmann har i den henseende været nyttig )
          Målsætningen blev ikke indfriet og JH står med ansvaret for den yderst mangelfulde trup .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Dumpekaraktér til klubben. OB hører til i toppen af ligaen - og så må pengemændende til lommerne eller overlade førersædet til nogle der er villige til at investere.

            OveP får kun et "bestået" herfra. Der var masser af muligheder for at have skrabet flere point sammen, og have sluttet i Top 6 men hvor man ikke havde modet og gik efter det "sikre" som alligevel gav bagslag.

            Ledelsen har selvfølgelig et ansvar , håber de er opgaven voksen og smider JH på porten .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Fuck den nye karakterskala. Vi ligger på noget der minder om et 5 tal for hele sæsonen. Foråret gav noget optimisme, men de sidste par kampe giver sådan en tam følelse. Men vi redede os, hvilket, i perioder, så meget svært ud. Jesper Hansen har desværre ikke overbevist mig om, at han kan præstere noget ud over det sædvanlige, i forhold til de midler han har til rådighed. Spillere som Kryger og Mikkelsen har man betalt penge for, hvilket må tangere skødesløshed. Spelmann og Nielsen er vel de eneste han har hentet, som har niveau. Fyringen af Bech (som kom alt for sent), samt ansættelsen af Ove P., viste at han trods alt besidder en vis damage control. JH skal virkelig træde i karakter i dette vindue, for at han kan snige sig op på et samlet "godkendt". Jeg ved godt der er fablet om det lange seje træk i årevis, men det SKAL altså også snart lysne lidt. Positivt er at vores unge har fået chancen og flere har grebet den, især Desler.
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #8
                2 point i de sidste 4 kampe bare fordi man er "sikret" ... Så har OveP heller ikke fået sat truppen mere op .... Med kniven for struben har holdet været tvunget til at oppe sig en smule .. Den smule som, havde de gjorde det fra start, havde det nok været sjovere at være i og omkring truppen men den ladne holdning hersker stadig og så er det bare ikke godt nok ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Dumpekaraktér til klubben. OB hører til i toppen af ligaen - og så må pengemændende til lommerne eller overlade førersædet til nogle der er villige til at investere.

                  OveP får kun et "bestået" herfra. Der var masser af muligheder for at have skrabet flere point sammen, og have sluttet i Top 6 men hvor man ikke havde modet og gik efter det "sikre" som alligevel gav bagslag.
                  Det nytter jo ikke noget bare at pumpe flere penge i klubben hvis de igen igen ikke bliver brugt rigtigt. Vi har et af de højeste budgetter i ligaen, men med en tonsvis af fejlkøb og hjernedøde beslutninger roder vi rundt i bunden. Man må tage fat i nosserne og begynde at få en strategi bygget ind i måden klubben bliver drevet på. Og det håber jeg da så sandelig Kent kan bidrage med. Det er 80% af alle signinger som er lottokuponer eller ikke passer ind i vores spillestil. Kræver bare at JH og ledelsen tager sig gevaldigt sammen.

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes, at det er flot at OB redder sig, når de spiller en hel sæson med en mand i undertal.

                    Comment


                      #11
                      At nogle folk blot består Ove P er rystende og et tegn på at folk meget hurtigt glemmer, og kun ser på de sidste kampe.

                      Tager man kun kampene fra Ove P overtog ender OB som 5er i rækken. (Kilde Tøffes Årets Hold hvor Ove P. er bobler på trænerposten)

                      Og det med en trup der af mange er kaldet middelmådig - og hvor Ove P. har inviteret Greve og Desler i særdeleshed ind i de voksnes rækker.
                      Kunne man have hentet flere point. Bestemt. Kunne man have hentet færre. Yessør. Ingen kan klage. Han overtog et nedbrudt mandskab, har formået at samle stumperne til noget der virkede og kan arbejdes videre med.

                      Ove P er er absolut en konge, og jeg kan kun ærgre mig på klubbens vegne over, at det ikke blev til længere tid med ham ved roret. Kent er bestemt et godt alternativ dog.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                        At nogle folk blot består Ove P er rystende og et tegn på at folk meget hurtigt glemmer, og kun ser på de sidste kampe.

                        Tager man kun kampene fra Ove P overtog ender OB som 5er i rækken. (Kilde Tøffes Årets Hold hvor Ove P. er bobler på trænerposten)

                        Og det med en trup der af mange er kaldet middelmådig - og hvor Ove P. har inviteret Greve og Desler i særdeleshed ind i de voksnes rækker.
                        Kunne man have hentet flere point. Bestemt. Kunne man have hentet færre. Yessør. Ingen kan klage. Han overtog et nedbrudt mandskab, har formået at samle stumperne til noget der virkede og kan arbejdes videre med.

                        Ove P er er absolut en konge, og jeg kan kun ærgre mig på klubbens vegne over, at det ikke blev til længere tid med ham ved roret. Kent er bestemt et godt alternativ dog.
                        enig Ove har gjort et fantastisk arbejde med at redde vores røv. Og han er klart bestået....der har dog også her været nogle mærkelige udsving - men fuck det, han reddede vores røv og som du skriver så er det sgu lidt vildt at vi havde ligget til en 5. plads når man kun kigger på den tid Ove har regeret.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                          At nogle folk blot består Ove P er rystende og et tegn på at folk meget hurtigt glemmer, og kun ser på de sidste kampe.

                          Tager man kun kampene fra Ove P overtog ender OB som 5er i rækken. (Kilde Tøffes Årets Hold hvor Ove P. er bobler på trænerposten)

                          Og det med en trup der af mange er kaldet middelmådig - og hvor Ove P. har inviteret Greve og Desler i særdeleshed ind i de voksnes rækker.
                          Kunne man have hentet flere point. Bestemt. Kunne man have hentet færre. Yessør. Ingen kan klage. Han overtog et nedbrudt mandskab, har formået at samle stumperne til noget der virkede og kan arbejdes videre med.

                          Ove P er er absolut en konge, og jeg kan kun ærgre mig på klubbens vegne over, at det ikke blev til længere tid med ham ved roret. Kent er bestemt et godt alternativ dog.
                          Det er dog kun nummer 6 fra 10-33.
                          Ove Pedersen kan bare ikke andet end at redde røven, det offensive halter helt konsekvent med ham ved roret.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Hvis Ove P kunne føre holdet til en 5.-6. plads, er det så ikke i højere TB der er fejlet fremfor JH?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                              At nogle folk blot består Ove P er rystende og et tegn på at folk meget hurtigt glemmer, og kun ser på de sidste kampe.

                              Tager man kun kampene fra Ove P overtog ender OB som 5er i rækken. (Kilde Tøffes Årets Hold hvor Ove P. er bobler på trænerposten)

                              Og det med en trup der af mange er kaldet middelmådig - og hvor Ove P. har inviteret Greve og Desler i særdeleshed ind i de voksnes rækker.
                              Kunne man have hentet flere point. Bestemt. Kunne man have hentet færre. Yessør. Ingen kan klage. Han overtog et nedbrudt mandskab, har formået at samle stumperne til noget der virkede og kan arbejdes videre med.

                              Ove P er er absolut en konge, og jeg kan kun ærgre mig på klubbens vegne over, at det ikke blev til længere tid med ham ved roret. Kent er bestemt et godt alternativ dog.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X