Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalgaard Stopper i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dalgaard Stopper i OB

    http://www.ob.dk/artikel/dalgaard-stopper-i-ob.aspx
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Fint. Han har ikke niveauet, når der skal kæmpes for sagerne. Og så er han nok temmelig dyr i drift.

    Comment


      #3
      Som jeg lige nåede at få skrevet i den anden tråd, så er det fint med mig, han har skuffet, troede ellers på projektet, men som flere brugere var inde på allerede da han kom, så blev det sgu noget fesent...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        No surprise there

        Comment


          #5
          Skuffende, jeg havde forventet mere af ham, da han kom i vinteren. Men en god beslutning, fordi situationen var utilfredsstillende for begge parter.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Forventeligt. Havde både håbet og troet på mere, men sådan skulle det ikke være.

            Comment


              #7
              Dalgaard vil slutte med et mål

              http://www.ob.dk/artikel/dalgaard-vi...l-og-sejr.aspx

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                det kan nok ikke komme bag på mange at han slutter i OB, og han skal da bare give den max gaas og slutte med et par kasser mod RFC.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Som jeg læser det er den ikke helt lukket. Som jeg læser det i artiklen vil OB ikke betale den pris de var blevet enige om eftersom han ikke har overbevist, men lader døren stå på klem, hvis det skulle ske han kunne erhverves billigt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
                    Som jeg læser det er den ikke helt lukket. Som jeg læser det i artiklen vil OB ikke betale den pris de var blevet enige om eftersom han ikke har overbevist, men lader døren stå på klem, hvis det skulle ske han kunne erhverves billigt.
                    De håber nok at han får sin kontrakt opløst og man kan snuppe ham gratis..
                    fornuftigt

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
                      Som jeg læser det er den ikke helt lukket. Som jeg læser det i artiklen vil OB ikke betale den pris de var blevet enige om eftersom han ikke har overbevist, men lader døren stå på klem, hvis det skulle ske han kunne erhverves billigt.
                      Men TD virker ikke meget begejstret om sin situation in OB, så jeg tænker at det se ud temmelig lukket.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Fint med mig. Er slet ikke oppe og køre over ham.. Han er en utrolig ukomplet spiller, som blot kan stå i boksen og vente på en bold til ham. Ude på banen er han Ikke-eksisterende, og har ligeledes ingen fodboldintelligens. Så ikke en spiller, der kan begå sig på højeste niveau i moderne fodbold.

                        Comment


                          #13
                          Tja .. Han faldt aldrig til i Ove's 4-6-0 system . Det ligner endnu et fejlskud fra JH , da det ikke ser ud til at Ove kan have været meget inde over denne panikløsning eftersom Dalgaard ikke passer ind i dem måde Ove vil spille på .
                          De penge JH har sparet på cacao og redbull har han brugt mange gange på lappeløsninger for at rette op på egne fejlkøb. .. gad vide om han ikke har været dyrere end Poul makværk ??
                          Last edited by Magge; 05-06-2015, 10:24.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tja .. Han faldt aldrig til i Ove's 4-6-0 system . Det ligner endnu et fejlskud fra JH , da det ikke ser ud til at Ove kan have været meget inde over denne panikløsning eftersom Dalgaard passer ind i dem måde Ove vil spille på .
                            De penge JH har sparet på cacao og redbull har han brugt mange gange på lappeløsninger for at rette op på egne fejlkøb. .. gad vide om han ikke har været dyrere end Poul makværk ??
                            Du har ret! TD virker 100% fejl-'castet'.. Desværre, efter min mening. Ja, han er en Lazy Boy (synes, han har forbedret sig), nej, han er ikke den mest fodboldintelligente, men... Han kan score mål! Og han er en ganske sympatisk fyr. Og det med målene har OB da i den grad savnet. Det er jo lige før Høegh er OB' topscorer med sine tre mål! Men nej, hvis en træner spiller 4-6-0, så er der ikke mange angribere, der ville have passet ind! Og hvor mange kampe har han startet inde? Jeg husker kun én, og der scorede han..... Synes simpelthen det er så unfair overfor TD at leje ham, for så derefter mere eller mindre direkte at indikere overfor ham: vi har altså ikke tænkt os at bruge dig! Kan godt forstå, at den er lukket fra hans side. Jeg ønsker ham held og lykke fremover :)
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                              Du har ret! TD virker 100% fejl-'castet'.. Desværre, efter min mening. Ja, han er en Lazy Boy (synes, han har forbedret sig), nej, han er ikke den mest fodboldintelligente, men... Han kan score mål! Og han er en ganske sympatisk fyr. Og det med målene har OB da i den grad savnet. Det er jo lige før Høegh er OB' topscorer med sine tre mål! Men nej, hvis en træner spiller 4-6-0, så er der ikke mange angribere, der ville have passet ind! Og hvor mange kampe har han startet inde? Jeg husker kun én, og der scorede han..... Synes simpelthen det er så unfair overfor TD at leje ham, for så derefter mere eller mindre direkte at indikere overfor ham: vi har altså ikke tænkt os at bruge dig! Kan godt forstå, at den er lukket fra hans side. Jeg ønsker ham held og lykke fremover :)
                              name of the game...hans uheld var måske det brækkede ribben før han startede i OB, han må have et form efterslæb i fht. de andre der var igennem den hårde vinter træning med Ove. OB har ageret og reageret på en overhængende nedrykningsrisiko og vurderede at TD kunne hjælpe med det.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X