Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: Hobro - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: Hobro - OB

    Falk!

    Jeg har lyst til at skrige, når han laver noget dumsmart og dribler ind i ingenmandsland, men i dag redder han det. Kamp-afgørende med sin boldkontrol og sit overblik. Genial som spilfordeler i 2. halvleg.

    Desler var dejlig at se på som altid. Greven fik også stemplet godt ind i 2. halvleg, og med et mål. De to knægte er 2 af grundene til, at jeg glæder mig som et barn til næste sæson.

    Godt indhop af Zohore.

    #2
    Uden tvivl Falk. Med afstand vores bedste spiller.

    Comment


      #3
      Falk. No doubt.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        ​Falk
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Endnu engang Falk, fornem assist til Zohore!

          Comment


            #6
            Tilskuernes beholder den MOM jeg tildelte dem efter 60 minutter. Jeg synes ikke nogen af spillerne fortjener den, selvom de vågnede kort op.

            Comment


              #7
              Jeg giver MOM til forumbrugeren jchristo for at have nogle fede debatter med sig selv i kamptråden.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Jeg giver MOM til forumbrugeren jchristo for at have nogle fede debatter med sig selv i kamptråden.

                MvT
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  R.F. Ser ham nok ikke i næste sæson i OB trøjen. Håber han får nogle kampe på u21. så vi får chancen for og få lidt flere kr. i kassen.
                  Nu går fremad

                  Comment

                  Working...
                  X