Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kulturbærere, rutine.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kulturbærere, rutine.

    Hvis DH sælges, Toppel ikke forlænges, El og Falk Td og KZ MS er væk, er den med flest kampe for OB Ari, med 53 kampe. Det må godt nok betyde at der skal hentes noget rutine ind og nogen der kan samle klubben. Et helt nyt heraki skal etableres, det kan sgu godt blive en svær øvelse. KN får rigeligt at se til. Jeg er mega spændt på hvem der møder op til første træning efter ferien. Puha er sgu lidt utryg.

    #2
    Jeg er ikke overbevist om Ari i den hensigt, tænker at anførerrollen var ikke god for ham. Tænker at LN og MD vil være nøglepersonligheder. LN med hans attitude og vilje og MD som vores nye stjerne. Det er en svært situation og jeg er overrasket at vi sandsynligvis vil tabe så mange vigtige spiller.
    Jeg havde forventet, at den optimisme, der fulgte med underskrivelsen af Kent under os fans også ville omfatte spillerne og ville motivere de at blive i OB - men nu synes at der kommer en stor rejse-bevægelse. Det irriterer mig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg er ikke overbevist om Ari i den hensigt, tænker at anførerrollen var ikke god for ham. Tænker at LN og MD vil være nøglepersonligheder. LN med hans attitude og vilje og MD som vores nye stjerne. Det er en svært situation og jeg er overrasket at vi sandsynligvis vil tabe så mange vigtige spiller.
      Jeg havde forventet, at den optimisme, der fulgte med underskrivelsen af Kent under os fans også ville omfatte spillerne og ville motivere de at blive i OB - men nu synes at der kommer en stor rejse-bevægelse. Det irriterer mig.
      Det er nu, at der skal landes 2 gode spillere, for at vise de andre at der er en fremtid i OB.

      Comment


        #4
        Selvfølgelig er det vigtigt med noget rutine, men at vi skal finde nye kulturbærere går vist nok lige (dem vi havde var alligevel kun vant til at kæmpe om nedrykning).
        Ift. rutine har dem med mest rutine nærmest været de dårligste (Kirkeskov, Kryger, Lado, Dalgaard, Larsen), så i den optik er det kun Spelmann (og til dels Høegh og Falk) vi vil savne der imo.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Hvis DH sælges, Toppel ikke forlænges, El og Falk Td og KZ MS er væk, er den med flest kampe for OB Ari, med 53 kampe. Det må godt nok betyde at der skal hentes noget rutine ind og nogen der kan samle klubben. Et helt nyt heraki skal etableres, det kan sgu godt blive en svær øvelse. KN får rigeligt at se til. Jeg er mega spændt på hvem der møder op til første træning efter ferien. Puha er sgu lidt utryg.
          Der har været e del transfervinduer med stor udskiftning. Denne gang bliver det nok endnu vildere......

          Det er både en stor risiko og en stor chance.

          Det kan gå helt galt. Det gør det hvis vi bare sælger ud og så bare går og venter og venter med indkøbene fordi sportsdirektøren har for mange købmandsgener i kroppen.

          Omvendt er det også en enorm chance, for at ramme det rigtige hold lige i røven med de 4-5 rigtige kvalitetsindkøb.

          Det bliver et ufatteligt spændende transfervindue.

          Comment


            #6
            Vi ender jo ud med en enkelt over 30 år, og 4 over 24, hvor Daniel er den ældste af de unge...

            Helt vanvittig lav gennemsnitsalder...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vi ender jo ud med en enkelt over 30 år, og 4 over 24, hvor Daniel er den ældste af de unge...

              Helt vanvittig lav gennemsnitsalder...
              og for ikke mange år,siden var den for høj .... Ærgerligt at Daniel og Falk måske forlader os men de er begge en del af den ærgerlige kultur OB har fremavlet de sidste 5 år hvor i mod Desler, JJT, Greve osv kun har spillet på opturen så jeg vil helst bassere fremtiden på disse uagtet at de andre er gode spillere.
              Ikke at alle skal ud af truppen men som sagt i anden tråd så er der mange fra start11 der er på vej ud og det er måske ikke helt skidt hvis KN kan lave et nyt hold baseret på vores unge talenter og 3-4 udefra kommende rutinerede men det kræver også at JH rammer rigtigt denne gang ..

              regner med at LN bliver en støtte, at KL kommer hjem og så må det gå som det kan men Ari er jeg altså i tvivl om ... Halgrimur skal steppe op og så er det et spørgsmål om Lado er fit fysisk og mentalt ....

              Radza
              Diarra Lasse Larsen Ari
              Desler. Halgrimur Azer Lucas
              Lado. Greve

              Kryger JJT EPJ Kirkeskov Thomsen JBL

              der skal handles ind ... Meget ... Og helst til start11 på de pladser hvor vi ikke er tilfredse med start11 ovenfor ... Målmand, angrebet og venstrekanten samt evt hb og cf ... Vil mene at vi så er dækket ok af med reserver ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                og for ikke mange år,siden var den for høj .... Ærgerligt at Daniel og Falk måske forlader os men de er begge en del af den ærgerlige kultur OB har fremavlet de sidste 5 år hvor i mod Desler, JJT, Greve osv kun har spillet på opturen så jeg vil helst bassere fremtiden på disse uagtet at de andre er gode spillere.
                Ikke at alle skal ud af truppen men som sagt i anden tråd så er der mange fra start11 der er på vej ud og det er måske ikke helt skidt hvis KN kan lave et nyt hold baseret på vores unge talenter og 3-4 udefra kommende rutinerede men det kræver også at JH rammer rigtigt denne gang ..

                regner med at LN bliver en støtte, at KL kommer hjem og så må det gå som det kan men Ari er jeg altså i tvivl om ... Halgrimur skal steppe op og så er det et spørgsmål om Lado er fit fysisk og mentalt ....

                Radza
                Diarra Lasse Larsen Ari
                Desler. Halgrimur Azer Lucas
                Lado. Greve

                Kryger JJT EPJ Kirkeskov Thomsen JBL

                der skal handles ind ... Meget ... Og helst til start11 på de pladser hvor vi ikke er tilfredse med start11 ovenfor ... Målmand, angrebet og venstrekanten samt evt hb og cf ... Vil mene at vi så er dækket ok af med reserver ..
                netop som kulturbærer ser jeg Toppel som en vigtig figur, han brænder for det og han ligner altid en der kæmper for sit liv, selv til træning. Det er på den led ærgerligt at han tilsyneeladende ikke er her mere efter ferien, han kan lære både de unge og de nye meget om den kultur der gerne skal være i klubben...vinder- og hårdt arbejde kultur. Han blev hentet som 2. målmand for JC, men med hårdt arbejde lykkedes det ham at remplacere en mere talentfuld målmand
                Last edited by manner; 31-05-2015, 12:14.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  og for ikke mange år,siden var den for høj .... Ærgerligt at Daniel og Falk måske forlader os men de er begge en del af den ærgerlige kultur OB har fremavlet de sidste 5 år hvor i mod Desler, JJT, Greve osv kun har spillet på opturen så jeg vil helst bassere fremtiden på disse uagtet at de andre er gode spillere.
                  Ikke at alle skal ud af truppen men som sagt i anden tråd så er der mange fra start11 der er på vej ud og det er måske ikke helt skidt hvis KN kan lave et nyt hold baseret på vores unge talenter og 3-4 udefra kommende rutinerede men det kræver også at JH rammer rigtigt denne gang ..

                  regner med at LN bliver en støtte, at KL kommer hjem og så må det gå som det kan men Ari er jeg altså i tvivl om ... Halgrimur skal steppe op og så er det et spørgsmål om Lado er fit fysisk og mentalt ....

                  Radza
                  Diarra Lasse Larsen Ari
                  Desler. Halgrimur Azer Lucas
                  Lado. Greve

                  Kryger JJT EPJ Kirkeskov Thomsen JBL

                  der skal handles ind ... Meget ... Og helst til start11 på de pladser hvor vi ikke er tilfredse med start11 ovenfor ... Målmand, angrebet og venstrekanten samt evt hb og cf ... Vil mene at vi så er dækket ok af med reserver ..
                  EPJ forlader OB til sommer

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    netop som kulturbærer ser jeg Toppel som en vigtig figur, han brænder for det og han ligner altid en der kæmper for sit liv, selv til træning. Det er på den led ærgerligt at han tilsyneeladende ikke er her mere efter ferien, han kan lære både de unge og de nye meget om den kultur der gerne skal være i klubben...vinder- og hårdt arbejde kultur. Han blev hentet som 2. målmand for JC, men med hårdt arbejde lykkedes det ham at remplacere en mere talentfuld målmand
                    Men hårdt arbejde og vilje gør ikke toppel til en solid Superliga målmand. Hans forfremmelse var nok nærmere et resultat af en ustabil/dyr JC, fremfor kvalitet hos Toppel.
                    Godt han forlader os :o) ser frem til en sikker sidste skanse

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Men hårdt arbejde og vilje gør ikke toppel til en solid Superliga målmand. Hans forfremmelse var nok nærmere et resultat af en ustabil/dyr JC, fremfor kvalitet hos Toppel.
                      Godt han forlader os :o) ser frem til en sikker sidste skanse
                      jeg synes nu ikke jeg har set at JC har været bedre end MT i hans seneste ophold i klubben, men det har der været snakket meget om mens de var her begge 2. Jeg påstår heller ikke at MT er blevet en klassemålmand men han haft godt af visheden om at han var det sikre 1. valg på kassen, det har givet ham mere ro i hans samspil med det øvrige forsvar. Det var hans attitude til træning og kamp jeg beskriver som meget lærerig for de nye der må komme, og for de unge der kommer op, der kan MT sagtens være et godt eksempel, selv som 2. valg i fht. keeper pladsen
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        og for ikke mange år,siden var den for høj .... Ærgerligt at Daniel og Falk måske forlader os men de er begge en del af den ærgerlige kultur OB har fremavlet de sidste 5 år hvor i mod Desler, JJT, Greve osv kun har spillet på opturen så jeg vil helst bassere fremtiden på disse uagtet at de andre er gode spillere.
                        Ikke at alle skal ud af truppen men som sagt i anden tråd så er der mange fra start11 der er på vej ud og det er måske ikke helt skidt hvis KN kan lave et nyt hold baseret på vores unge talenter og 3-4 udefra kommende rutinerede men det kræver også at JH rammer rigtigt denne gang ..

                        regner med at LN bliver en støtte, at KL kommer hjem og så må det gå som det kan men Ari er jeg altså i tvivl om ... Halgrimur skal steppe op og så er det et spørgsmål om Lado er fit fysisk og mentalt ....

                        Radza
                        Diarra Lasse Larsen Ari
                        Desler. Halgrimur Azer Lucas
                        Lado. Greve

                        Kryger JJT EPJ Kirkeskov Thomsen JBL

                        der skal handles ind ... Meget ... Og helst til start11 på de pladser hvor vi ikke er tilfredse med start11 ovenfor ... Målmand, angrebet og venstrekanten samt evt hb og cf ... Vil mene at vi så er dækket ok af med reserver ..
                        Meget enig.
                        spændende hvad KN og Bredahl har af planer.
                        Lidt forslag herfra:
                        Målmand: Rønnow.
                        Forsvar: Kasper Larsen hjem, Ryan Laursen.
                        Midtbane: Bjarnason, Matti Lund, (boblerne: Troels Kløve. Bruninho).
                        Angreb: Pourié, Festersen

                        Vedr. Kløve så vil jeg helt seriøst mene han vil være en fremragende erstatning for Emil Larsen. Hvis Falk sælges er det en enden kategori vi skal op i.

                        Comment

                        Working...
                        X