Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning d. 29/5-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    træning d. 29/5-15

    jeg var en kort tur forbi Ådalen i dag og lure lidt. Eneste fraværende efter min vurdering var JJT, men det er vel eksamenstid for ham og mange andre.

    Der er egentlig ikke meget at sige om selve træningen som virkede meget fokuseret, men måske knapt så humørfyldt som under TB, lidt løb og småspil som opvarmning , med Mattson som dirigent, og Ove der observerede. De 3 målmænd trænede for sig selv i et hjørne af banen og MT virker hæmmet og undgik at sparke med højre ben og der skulle ikke meget til før han humpede rundt, han må være tvivlsom til Hobronx kampen. Derefter opspilsøvelser med Ove som indpisker i noget der kunne ligne et startformation til søndag og her var det værd at bemærke at Zohore og Azer var henvist til at spille med reserverne. TD og Spellman var frontduo. Mit gæt ud fra den øvelse må være en 3-4-3 eller 3-4-2-1 opstilling evt.
    Mit ydmyge gæt er

    ............MT/Ousager
    .......HJ....LN.....DH
    Håkon...Desler...Greve.....Ari
    .....RF............Spellman
    ............TD/EL
    Last edited by manner; 29-05-2015, 11:52.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Tak for updaten

        Comment


          #5
          For os som ikke har vores vanlige gang i Odense, så er det virkelig fedt med de her updates

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            For os som ikke har vores vanlige gang i Odense, så er det virkelig fedt med de her updates
            Også for os, der har vores daglige gang i Odense, men meget sjældent for nosset os ned på træningsbanerne

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Også for os, der har vores daglige gang i Odense, men meget sjældent for nosset os ned på træningsbanerne
              Daglige, det var det ord jeg ledte efter!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                For os som ikke har vores vanlige gang i Odense, så er det virkelig fedt med de her updates
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Også for os, der har vores daglige gang i Odense, men meget sjældent for nosset os ned på træningsbanerne
                Hvad skal jeg sige...
                Selvfølgelig også tak "from the outback".
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  For os som ikke har vores vanlige gang i Odense, så er det virkelig fedt med de her updates
                  + 1

                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment

                  Working...
                  X