Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK - OB 25/5/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
    Husk der er arrangeret togtur til KBH! :)
    https://www.facebook.com/events/855675691170980/
    Vil lige minde folk om at tilmeldinger skal ske inden imorgen! Hvis vi ikke har 50 tilmeldte aflyses turen! Dette er totalt uacceptabelt, så bak op om turen!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
      Vil lige minde folk om at tilmeldinger skal ske inden imorgen! Hvis vi ikke har 50 tilmeldte aflyses turen! Dette er totalt uacceptabelt, så bak op om turen!
      Tilmeldingen skal ske inden i aften! ;)

      Comment


        #18
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebenhavn-ob-2

        vi har i de seneste runder aflivet et par "traditioner" hvor det er laaang tid siden OB senest har vundet. Nu er turen kommet til F*CK som meget gerne må få en tur i vridemaskinen, svært men måske ikke umuligt hvis alle leverer en 100% indsats
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Optakt til dagens brag... hahaha

          https://www.youtube.com/watch?v=nPhKSp4xER8
          Last edited by Kaspernon; 25-05-2015, 12:47.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Spelmann ville havde gjort ham færdig hurtigere (og uden "værktøj")!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              tror vi skal tilbage til emil/spelmann på toppen - ser ingen grund til at bringe dalgaard eller zohore. Så kan vi jo håbe emil fortsætter det gode spil fra i dag - så kan det være han også score et mål.
              Har Greve ikke ytret ønske om at spille mere offensivt? Sikret fra bundstriden bør vi benytte de sidste kampe til at kick starte dem som har brug for det. Derfor vil det være begrundet at lade Emil og Greve spille angrebet, med et måske urealistisk håb om store chancer også kan andet end søge mod tribunen.

              Comment


                #22
                Den formodede opstilling i følge Tipsbladet:

                Toppel
                Skogseid, Nielsen, Høegh
                Desler, Busuladzic, Jonasson, Skulason
                Falk, Zohore, Larsen

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Den formodede opstilling i følge Tipsbladet:

                  Toppel
                  Skogseid, Nielsen, Høegh
                  Desler, Busuladzic, Jonasson, Skulason
                  Falk, Zohore, Larsen
                  Zohore? *suk*
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Den formodede opstilling i følge Tipsbladet:

                    Toppel
                    Skogseid, Nielsen, Høegh
                    Desler, Busuladzic, Jonasson, Skulason
                    Falk, Zohore, Larsen
                    jeg tvivler også stærkt på Spellman til denne kamp, selv om han deltog i den afsluttende træning i går
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Jeg synes, det er helt fair, at Zohore starter. Lad os da se, hvad han kan. Han har ikke fået en reel chance pga. skader endnu. Vi mangler en angriber (eller to) til næste sæson, måske kunne han blive den ene med lidt fast spilletid?

                      Er tilgengæld lidt mere irriteret over Skogseid - han har spillet dårligt og er her ikke næste år. Men fair nok, vi går vel efter at få så mange point som muligt...
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Jeg synes, det er helt fair, at Zohore starter. Lad os da se, hvad han kan. Han har ikke fået en reel chance pga. skader endnu. Vi mangler en angriber (eller to) til næste sæson, måske kunne han blive den ene med lidt fast spilletid?

                        Er tilgengæld lidt mere irriteret over Skogseid - han har spillet dårligt og er her ikke næste år. Men fair nok, vi går vel efter at få så mange point som muligt...
                        Jeg synes nu han har vist rigeligt, og det er ikke overraskende, at han er fysisk stærk, virker tung, et højre-træben, ufarlig foran mål og laver mange frispark. Min opfattelse af Kents taktik indeholder ikke sådanne tunge klodser i angrebet, det er mere i københavnernes stil, og jeg kan derfor ikke se den unge mand har nogen fremtid i OB, med mindre vi skal fortsætte med at købe ind med hovedet under armen.

                        Derfor bør vi ikke spilde mere tid på knægten, men heller se i egen stald om noget kan blive bedre samt få mere selvtillid, nu hvor vi har et par "gratis" kampe.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Jeg synes, det er helt fair, at Zohore starter. Lad os da se, hvad han kan. Han har ikke fået en reel chance pga. skader endnu. Vi mangler en angriber (eller to) til næste sæson, måske kunne han blive den ene med lidt fast spilletid?

                          Er tilgengæld lidt mere irriteret over Skogseid - han har spillet dårligt og er her ikke næste år. Men fair nok, vi går vel efter at få så mange point som muligt...
                          Det ville være rart, hvis han viser noget. Indtil nu var det temmelig skuffende, og jeg ville hellere stole på Dalgaard. Men Zohore kan gerne bevise at jeg tager fejl og at han fortjener spilletid med at score os på plads 5 idag.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                            Jeg synes nu han har vist rigeligt, og det er ikke overraskende, at han er fysisk stærk, virker tung, et højre-træben, ufarlig foran mål og laver mange frispark. Min opfattelse af Kents taktik indeholder ikke sådanne tunge klodser i angrebet, det er mere i københavnernes stil, og jeg kan derfor ikke se den unge mand har nogen fremtid i OB, med mindre vi skal fortsætte med at købe ind med hovedet under armen.

                            Derfor bør vi ikke spilde mere tid på knægten, men heller se i egen stald om noget kan blive bedre samt få mere selvtillid, nu hvor vi har et par "gratis" kampe.
                            Meget enig. Det har i de sidste par kampe han har fået, i øvrigt heller ikke virket som om han havde hjertet med på banen overhovedet, og så er der da slet ingen grund til at spille med ham...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              Jeg synes, det er helt fair, at Zohore starter. Lad os da se, hvad han kan. Han har ikke fået en reel chance pga. skader endnu. Vi mangler en angriber (eller to) til næste sæson, måske kunne han blive den ene med lidt fast spilletid?

                              Er tilgengæld lidt mere irriteret over Skogseid - han har spillet dårligt og er her ikke næste år. Men fair nok, vi går vel efter at få så mange point som muligt...
                              Han viste hvor ugidelig han var mod Brøndby. Den spillede han trods alt for i begrænset tid. Jeg tør ikke tænke på, hvor lad han bliver mod klubben, han voksede op i...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Han viste hvor ugidelig han var mod Brøndby. Den spillede han trods alt for i begrænset tid. Jeg tør ikke tænke på, hvor lad han bliver mod klubben, han voksede op i...
                                Han var god og viste vilje og gnist mod netop FCK i Odense, i marts måned.

                                Comment

                                Working...
                                X