Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Toppel

    Comment


      #17
      Samme sang som i sidste uge: Toppel, fordi han med et par klasseredninger på kritiske tidspunkter sørger for at vi trods tungt AaB pres kan køre en dejlig sejr i hus

      Men også kredit til - bl.a. - Skula. Lækkert at han har øvet sig i dødbolde

      Comment


        #18
        Mange som spillede fornuftigt. Men Toppel får den. Forstår ikke hvorfor Zohore først kom ind i overtiden, synes i den grad at en enkelt person arbejdede mindre end resten.

        Comment


          #19
          Mom. M.D.
          Synes også K.Z. Kom for sendt på banen, der var en der så lidt doven ud i anden halvleg.
          Nu går fremad

          Comment


            #20
            Azer

            Comment


              #21
              For første gang i år kunne jeg ikke se kampen, så jeg giver den til forårets ukronede konge, og manden bag resultaterne:

              Ove Peee.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #22
                Toppel stod en brandkamp og jeg har sjældent været mere overbevist om det skulle være ham. Desler er også stærk. Jeg er vild med han også fighter sig til stærkere indsatser i kampe hvor spillet ikke er specielt godt. Det er sjældent vi ser det for så unge spillere.

                Comment


                  #23
                  Azer.
                  Fine kombinationer og godt presspil.
                  Runner up er Desler.

                  Toppel havde fremragende redninger, men var også ude og sejle et par gange, hvor det kunne have kostet; derfor ikke ham.

                  Comment

                  Working...
                  X