Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - BIF, 4. maj 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Jeg er helt objektivt set enig i det du siger.
    Men jeg tvivler kraftigt på, at en anden sportsdirektør havde kunnet gjort det bedre. Det havde måske været andre navne, men det havde været de samme historier.

Og folks kritik af OP (jeg ved ikke om du er negativ omkring ham) er fuldstændig latterlig. Manden har, som jeg ser det frelst OB fra en tur i 1. division. Resultaterne taler for sig selv.
    Jeg er så af den tro at der må findes andre sportsdirektører med bedre sportslig indsigt , bedre vurderinger af spillere , større kontaktflade end til Horsens over Fredericia . Og at det er de færreste som har en fejlcasting på ca 90 % .

Mht Ove . Han har bestået sin opgave ( næsten) .. Han har samlet enormt mange pluspoint fra sin ankomst indtil sejren i Slagelse , men de sidste 4 hjemmekampe har han , så hentet en del minuspoint på sin kujonagtige måde af gribe de kampe an på , forstår dog godt udgangspunktet mod BIF , men fattet ikke en lud af hvorfor han venter over en time fra 0-2 til han sætter en angriber ind . Og så er der enormt fradrag for at stille med Skogskied på venstre back i 2 kampe , samt at give Emil så lang snor . Men også plusser for at bringe JJT i spil .

Så Ove består bestemt opgaven , han ville have bestået med glans og kryds og slange og hvad det ellers hedder hvis han havde grebet de ovennævnte hjemmekampe anderledes an .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      ... blot tilføje, at Ruuds afgang allerede blev meldt ud i December, et halvt år før...
      Samt at manglen på angribere har stået på siden vi solgte Utaka .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg er så af den tro at der må findes andre sportsdirektører med bedre sportslig indsigt , bedre vurderinger af spillere , større kontaktflade end til Horsens over Fredericia . Og at det er de færreste som har en fejlcasting på ca 90 % .

Mht Ove . Han har bestået sin opgave ( næsten) .. Han har samlet enormt mange pluspoint fra sin ankomst indtil sejren i Slagelse , men de sidste 4 hjemmekampe har han , så hentet en del minuspoint på sin kujonagtige måde af gribe de kampe an på , forstår dog godt udgangspunktet mod BIF , men fattet ikke en lud af hvorfor han venter over en time fra 0-2 til han sætter en angriber ind . Og så er der enormt fradrag for at stille med Skogskied på venstre back i 2 kampe , samt at give Emil så lang snor . Men også plusser for at bringe JJT i spil .

Så Ove består bestemt opgaven , han ville have bestået med glans og kryds og slange og hvad det ellers hedder hvis han havde grebet de ovennævnte hjemmekampe anderledes an .
        90 % er fuldstændig grebet ud af luften.. Det er jo latterligt..
        Og min påstand er stadig, at du kan være så dygtig en sportsdirektør, som muligt, men hvis klubben ikke er gearet til dig, jamen så fejler du uanset hvad (bare se Rene Meulensteen i Brøndby).

Jeg vil ikke udtale mig om holdudtagelser mm. i forbindelse med ovennævnte hjemmekampe, fordi jeg intet aner om træningsindsatser, småskader mm op til kampene. Selvfølgelig har resultaterne været utilfredsstillende i de seneste hjemmekampe, men det ændrer ikke på, at OP har rykket holdet fra en 11. plads til en 8. plads, velvidende, at han ikke er den permanente løsning i vores klub.

Comment

90 % er fuldstændig grebet ud af luften.. Det er jo latterligt..
          Og min påstand er stadig, at du kan være så dygtig en sportsdirektør, som muligt, men hvis klubben ikke er gearet til dig, jamen så fejler du uanset hvad (bare se Rene Meulensteen i Brøndby).

Jeg vil ikke udtale mig om holdudtagelser mm. i forbindelse med ovennævnte hjemmekampe, fordi jeg intet aner om træningsindsatser, småskader mm op til kampene. Selvfølgelig har resultaterne været utilfredsstillende i de seneste hjemmekampe, men det ændrer ikke på, at OP har rykket holdet fra en 11. plads til en 8. plads, velvidende, at han ikke er den permanente løsning i vores klub.

Du kan jo liste JH's indkøb op og så tælle dig frem til hvor mange af dem som passet ind i truppen , er forstærkninger eller har løftet holdet . Måske 90% var lige højt nok , men følgende af indkøbene var ikke i start 11'eren . Kryger , COB , Kirkeskov , Lado , Lucas J , Zohore , Mikkelsen , JBL og Dalgaard .
          . Azer , Skogskied , Jonason og Lasse Nielsen spillede fra ringe til acceptabelt .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Du kan jo liste JH's indkøb op og så tælle dig frem til hvor mange af dem som passet ind i truppen , er forstærkninger eller har løftet holdet . Måske 90% var lige højt nok , men følgende af indkøbene var ikke i start 11'eren . Kryger , COB , Kirkeskov , Lado , Lucas J , Zohore , Mikkelsen , JBL og Dalgaard .
            . Azer , Skogskied , Jonason og Lasse Nielsen spillede fra ringe til acceptabelt .
            Jo, men der er også flere af de spillere, som du ikke kan vurdere på endnu.

Og jeg vil igen understrege, at jeg ikke er jubeloptimist i forhold til JHs indkøb. Jeg vil igen holde fast i kernen i min påstand der lyder, at jeg ikke kan se en anden sportsdirektør kunne have gjort det stort bedre end JH.

Comment

Og jeg vil igen understrege, at jeg ikke er jubeloptimist i forhold til JHs indkøb. Jeg vil igen holde fast i kernen i min påstand der lyder, at jeg ikke kan se en anden sportsdirektør kunne have gjort det stort bedre end JH.
              Lidt nysgerrig , hvilke spillere kan ikke vurderes endnu ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Lidt nysgerrig , hvilke spillere kan ikke vurderes endnu ?
                Zohore, Mikkelsen, JBL, Dalgaard, Skogseid, Jonasson, Lasse Nielsen, Lucas Jensen, Mikkel Kirkeskov er alle enten i starten af deres kontrakter eller unge spillere på lange kontrakter..

Lado synes jeg har været et kæmpe fejlkøb. Kryger ser heller ikke ud til at være noget værd, men måske har han værdi i omklædningsrummet. COB er væk, Azer er jeg lidt lunken ved, men måske kan Kent Nielsen indløse det fulde potentiale (ellers ser JJT virkelig 1000 gange mere interessant ud)..

Comment

Man kan dog godt vurdere transferen...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er klart, men det synes jeg efterhånden jeg har erklæret mine tanker omkring. Det er en hypotetisk diskussion, og selvom en anden sportsdirektør formentlig havde hentet andre navne, så havde det været den samme diskussion, fordi kvaliteten af spillerne havde været den samme.

Comment

Zohore, Mikkelsen, JBL, Dalgaard, Skogseid, Jonasson, Lasse Nielsen, Lucas Jensen, Mikkel Kirkeskov er alle enten i starten af deres kontrakter eller unge spillere på lange kontrakter..

Lado synes jeg har været et kæmpe fejlkøb. Kryger ser heller ikke ud til at være noget værd, men måske har han værdi i omklædningsrummet. COB er væk, Azer er jeg lidt lunken ved, men måske kan Kent Nielsen indløse det fulde potentiale (ellers ser JJT virkelig 1000 gange mere interessant ud)..
                      Enig i at vi stadig har til gode at se hvad Lucas og JBL kan bidrage med. Resten er kendte ansigter og der er masser at vurdere på. Det er jo intet ny ved eks. Dalle, Kryger, Jonasson.

Men mener du om de skal vurderes i OB-sammenhæng?

MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

naturligvis kan transferen vurderes på samme måde som Steve de Ridder og Pape Diouf i FCK. Fine og dyre navne med ringe eller ingen succes i København
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Øh ja? Det er da meget underforstået, at der selvfølgelig foreligger en gameplan forud for, hver kamp?

Et motivationsproblem? Igen udtaler du dig om truppens mentale tilstand, som du absolut intet aner om, fordi jeg igen antager, at du ikke har din daglige gang i Ådalen (ligesom jeg i øvrigt heller ikke har, hvilket måske svarer dit noget kryptiske spørgsmål om jeg havde været tilstede ved taktikmødet.)

OP har jo faktisk rykket holdet fra en 10. plads til en øjeblikkelig 8. plads, så han har vel flyttet holdet? Og igen synes jeg faktisk anden halvleg viste at holdet spiller som en enhed, og at spillerne bærer en KÆMPE del af ansvaret for ikke at være klar fra start.

Og så udtaler du dig igen om Oves evner som træner, og jeg orker ikke at diskutere det mere, da vi intet aner om det.. Og at anklage Ove "Tysk-fodbold" Pedersen for at være vattet er håbløst useriøst.
                          Du roder åbenlyst rundt i hvem der skriver til dig. Jeg har først lige blandet mig i debatten.

Vil du have en ny chance?

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Enig i at vi stadig har til gode at se hvad Lucas og JBL kan bidrage med. Resten er kendte ansigter og der er masser at vurdere på. Det er jo intet ny ved eks. Dalle, Kryger, Jonasson.

Men mener du om de skal vurderes i OB-sammenhæng?

MvT
                            Ja, selvfølgelig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Du roder åbenlyst rundt i hvem der skriver til dig. Jeg har først lige blandet mig i debatten.

Vil du have en ny chance?
                              Nej tak, jeg synes jeg svarer fint på dit indlæg.

Comment

Det er klart, men det synes jeg efterhånden jeg har erklæret mine tanker omkring. Det er en hypotetisk diskussion, og selvom en anden sportsdirektør formentlig havde hentet andre navne, så havde det været den samme diskussion, fordi kvaliteten af spillerne havde været den samme.
                                Jeg tror at det folk forsøger at få dig til at svare på er, om du mener at JH har fået nok ud af pengene, i forhold til hvad han havde at gøre med.
                                Man kan godt lave gode indkøb med få penge og dårlige indkøb med mange penge, det handler om det forholdsmæssige....
                                Har JH forvaltet ressourcerne godt?
                                Hvis ikke han har det, ville enhver anden så også have forvaltet ressourcerne skidt ... det er lidt det du skriver og den logik forstår jeg ikke.
                                Last edited by Entusiastens; 06-05-2015, 00:19.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X