Oprindeligt indsendt af Kloster
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - BIF, 4. maj 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægEnig. Jeg har som sådan ikke noget imod, at vores udgangspunkt er defensivt. Vi må have respekt for den situation vi er i (og det har Ove P tydeligvis). Selvom man kan mene vi skal ville mere på hjemmebane, så ville jeg - hvis jeg var træner der var ansat til at redde klubben fra nedrykning - også tænke, at det var vores bedste chance for at få point.
Men vi udviser noget meget tvivlsomt forsvarsspil og kommer bagud 2-0 og så er det klart, at situationen er en anden og vi bliver nødt til at tage mere initiativ. Det får vi aldrig omstillet os til i 1. halvleg. I pausen bliver der lavet nogle justeringer og det bliver bedre - men aldrig rigtigt godt.
Synes ikke man kan sige, at en enkelt kamp siger noget om Oves begrænsninger som træner.
Comment
-
Set fra Stadion, så var Azer godt nok noget af den største alibi-presser, som jeg længe har set. Han sidder slet ikke tæt nok på sin markering. Ja, og det samme kan faktisk siges om Jonasson, men ham har jeg aldrig haft forventninger til på den centrale midtbane. Moderne fodbold kræver altså mere end god boldomgang og et par afleveringer tilbage i banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSet fra Stadion, så var Azer godt nok noget af den største alibi-presser, som jeg længe har set. Han sidder slet ikke tæt nok på sin markering. Ja, og det samme kan faktisk siges om Jonasson, men ham har jeg aldrig haft forventninger til på den centrale midtbane. Moderne fodbold kræver altså mere end god boldomgang og et par afleveringer tilbage i banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet kan han ikke gøre noget ved , men han har eneansvar for den sørgelige spilletrup vi har .
Med hensyn til spillertruppen; ingen anden sportsdirektør i verden havde kunne "lave" et hold, der ville opnå bedre resultater under de forhold, som Jesper Hansen har lidt under i sin første tid i Ådalen. Det er min påstand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægSelvfølgelig har han det, men han har jo ikke indflydelse på resultatet af en enkeltstående kamp?
Med hensyn til spillertruppen; ingen anden sportsdirektør i verden havde kunne "lave" et hold, der ville opnå bedre resultater under de forhold, som Jesper Hansen har lidt under i sin første tid i Ådalen. Det er min påstand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet handler desværre ikke om parathed, så var det jo ret simpelt.
Det handler om evner med bolden og OP taktiske oplæg og den form for træning han kører ...
Der mangler fokus på hvad man nu lige skal gøre med den lille runde og der mangler spillere der kan udføre det.
Det er så triviel kritik, at jeg ikke engang burde kommentere på dette her.
Du aner intet om OPs træning i forhold til andre træneres idet jeg antager, at du aldrig har deltaget i en træning på Superliga-niveau (ret mig gerne).
Selvfølgelig handler det om at være klar fra start når en fodboldkamp fløjtes op, og det er det, der er allermest skandaløst ved præstationen i første halvleg.
Og igen; du aner intet om OPs taktiske oplæg, da jeg igen antager, at du ikke var tilstede ved taktikmødet umiddelbart inden dagens kamp (ret mig gerne). En sidebemærkning: hvis vi havde vundet, så havde vi hyldet OPs beslutning om at spille med Diarra, fordi han faktisk gjorde det udemærket, og var en af de få, der kunne være sin præstation bekendt.
Den første halvldel af din sidste bemærkning mener jeg også er et falsum; anden halvleg viste netop, at der rent faktisk var en plan for kampen, men at spillerne (som du rigtigt påpeger) ikke var i stand til at udføre gameplanen i første halvleg. Og så er vi derudover enige om, at spillertruppen generelt mangler kvalitet på alle pladser(!), fra målmand til angreb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdårlig første halvleg -hvor vi "ikke var klar" koster igen.....anden halvleg bestemt godkendt - og da vi fik en angriber ind begyndte vi også at få et par chancer....sløjt - godt vi stadig har lidt luft og et par hold mere der leger med om nedrykningen....desværre står den på fcm næste gang - lugter af 0 point igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægSelvfølgelig har han det, men han har jo ikke indflydelse på resultatet af en enkeltstående kamp?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægEnig. Jeg har som sådan ikke noget imod, at vores udgangspunkt er defensivt. Vi må have respekt for den situation vi er i (og det har Ove P tydeligvis). Selvom man kan mene vi skal ville mere på hjemmebane, så ville jeg - hvis jeg var træner der var ansat til at redde klubben fra nedrykning - også tænke, at det var vores bedste chance for at få point.
Men vi udviser noget meget tvivlsomt forsvarsspil og kommer bagud 2-0 og så er det klart, at situationen er en anden og vi bliver nødt til at tage mere initiativ. Det får vi aldrig omstillet os til i 1. halvleg. I pausen bliver der lavet nogle justeringer og det bliver bedre - men aldrig rigtigt godt.
Synes ikke man kan sige, at en enkelt kamp siger noget om Oves begrænsninger som træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet nægter jeg simpelthen at tro på. Det er MIN påstand
Men som jeg ser det, er det virkelig en utaknemmelig jobbeskrivelse:
Du får færre og færre penge de næste par år (indtil betsyrelsen vurderer, at der er grundlag for at investere i truppen igen), men vi kunne godt tænke os at opnå bedre og bedre placeringer. Læg dertil, at du skal rydde op i flere års roderi efterladt af tidligere sportsdirektørere (PH, Brink) og TCs miserable forsøg på at agere sportslig leder.
Ikke mange ville lykkes med det projekt (næsten ingen).Last edited by jonashj0305; 03-05-2015, 21:49.
Comment
-
Jeg synes det er fantastisk at vi kan komme så stærkt igen i 2. Halveg efter at være blevet spillet ud af egen bane de første 45 min. I 2. Halveg formår vi at stoppe phiris evige spilopsætning som bagerste mand og undgå for mange 1 mod 1 situationer på backerne hvor specielt Diarra havde det svært.
Ellers notere jeg mig også at JJT gør det fremragende. Fantastisk teknik og overblik. Meget bedre end Azer der havde en virkelig dårlig dag.
Generelt var det et fuldt fortjent nederlag. Den første halveg Brøndby diskede op med, var noget af det bedste jeg har set i den her sæson, og så får vi det sgu svært. 2. Halveg er vores, men Brøndby har stadig de største chancer og så er det fortjent vi taber. Jeg savner bare en hjemmesejr efterhånden. Man kan mærke tilskuerne ikke tror på det så snart vi ee bagud og det går mildest talt udover stemningen!!
Comment
Comment