Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bedste målmænd i Superligaen - og Toppel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bedste målmænd i Superligaen - og Toppel

    Jeg har nu for anden gang på kort tid snakket superligamålmænd - og Toppel. Vi var enige om, at Toppel ikke var topmålmand, men kunne slet ikke blive enige om, hvem der var Superligaens bedste.
    Jeg har ikke nogen klar nr 1 og knap nok en klar top 3. Er det virkelig sådan det er. Hvad mener I?
    Bolden er rund

    #2
    Hradecky, Stephan Andersen, Kalle Johnsson og Dahlin vil jeg mene er de bedste.

    Honorable mention til Nikolaj Larsen, Skender, Dubravka og David Jensen.

    Toppel, Thomas Mikkelsen, Rask og Nørgaard er imø de 4 dårligste keepere, hvoraf de to sidstnævnte er de absolut dårligste.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Hradecky, Stephan Andersen, Kalle Johnsson og Dahlin vil jeg mene er de bedste.

      Honorable mention til Nikolaj Larsen, Skender, Dubravka og David Jensen.

      Toppel, Thomas Mikkelsen, Rask og Nørgaard er imø de 4 dårligste keepere, hvoraf de to sidstnævnte er de absolut dårligste.
      Den opdeling er jeg næsten enig i. Ser ikke det store lys i David Jensen, men ellers meget enig. Toppel er super shotstopper, og jeg synes efterhånden, han er blevet mere stabil; men han er ikke god med fødderne, og der er stadig et stykke vej i kommunikation med forsvar/placering ved dødbolde.

      Comment


        #4
        Jeg synes egentlig at Rask og Toppel minder meget om hinanden. De har begge kampe indimellem, hvor de virkelig brænder igennem og redder point, men de begge skidt kørende med fødderne og laver indimellem hovedløse ting.

        Toppel er en sympatisk fyr, men det ville ikke gøre mig noget hvis vi fik en målmand, hvor jeg ikke behøver at sidde med hjertet oppe i halsen, hver gang der kommer en simpel tilbagelægning til målmanden..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
          Jeg har nu for anden gang på kort tid snakket superligamålmænd - og Toppel. Vi var enige om, at Toppel ikke var topmålmand, men kunne slet ikke blive enige om, hvem der var Superligaens bedste.
          Jeg har ikke nogen klar nr 1 og knap nok en klar top 3. Er det virkelig sådan det er. Hvad mener I?
          Min målmands top-3 i superligaen pt. er:
          1. Hradecky
          2. Nikolai Larsen
          3. Stefan Andersen

          Mht. OB's situation som jo er det eneste der tæller ;-). Så vil jeg sige at Toppel faktisk har overrasket mig meget positivt i hele perioden under Ove. Jeg er stadig af den holdning at vi bør signe Frederik Rønnow til sommer, som så kan tage kampen op med Toppel og Radza. Hvis Rønnow så mod forventning ikke vinder denne kamp klart, så har vi trods alt fornuftig back-up både i form af en rutineret reserve og et andet stort målmandstalent som også pludselig kan blomstre.

          Comment


            #6
            Jeg har faktisk ikke set så mange af FCM's kampe til at vide om Dahlin er blandt de bedste, men min klare top 3 er:
            Stephan Andersen
            Kalle Johnsson
            Hradecky.
            De tre er meget tætte, så rækkefølgen skal man ikke tage så bogstaveligt. Jeg synes dog godt man kan se Stephan Andersen gsr en masse klasse opbygget fra hans efterhånden lange karriere i udlandet og på landsholdet som de øvrige keepere i superligaen ikke når, når han virkelig rammer topniveauet.
            Mht. til Toppel er jeg meget tilfreds med hans forår. Han har været stabil og i kampe som f.eks. imod FCK, FCN og EFB har han nogle vigtige redninger, som måske var smittet ind for et års tid siden. Han er ikke en klassemålmand og når ingen af de tre ovennævnte til sokkeholderne, men jeg synes bestemt ikke han er superligaens dårligste målmand, som enkelte herinde har nævnt et par gange. Dermed ikke sagt vi ikke skal have en ny keeper, for det skal vi for at kravle op i tabellen i fremtiden, men Toppel er blevet bedre, og viser mere og mere at han har superliga niveau

            Comment


              #7
              Stephan Andersen er, hvor lidt jeg har lyst til at indrømme det, ligaens bedste keeper. Hradecky er toer. Dahlin er god, men også hjulpet meget af et enormt stærkt forsvar. Dubravka er undervurderet, synes jeg. Han er en enormt god all-round keeper, og en exceptionel shotstopper.

              Toppel har spillet et super forår, stort set uden fejl. Jeg har ellers ikke været den store fan af ham, men han har været vigtig i projekt "red os, Ove".
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Hvis man skal vurdere en keeper på at han vinder point for sit hold, så har Toppel haft opadgående kurve det sidste halve/hele år.
                Toppel er nok ikke løsningen for fremtiden, men jeg er pænt vild med Toppel af fanmæssige årsager.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg har faktisk ikke set så mange af FCM's kampe til at vide om Dahlin er blandt de bedste, men min klare top 3 er:
                  Stephan Andersen
                  Kalle Johnsson
                  Hradecky.
                  De tre er meget tætte, så rækkefølgen skal man ikke tage så bogstaveligt. Jeg synes dog godt man kan se Stephan Andersen gsr en masse klasse opbygget fra hans efterhånden lange karriere i udlandet og på landsholdet som de øvrige keepere i superligaen ikke når, når han virkelig rammer topniveauet.
                  Mht. til Toppel er jeg meget tilfreds med hans forår. Han har været stabil og i kampe som f.eks. imod FCK, FCN og EFB har han nogle vigtige redninger, som måske var smittet ind for et års tid siden. Han er ikke en klassemålmand og når ingen af de tre ovennævnte til sokkeholderne, men jeg synes bestemt ikke han er superligaens dårligste målmand, som enkelte herinde har nævnt et par gange. Dermed ikke sagt vi ikke skal have en ny keeper, for det skal vi for at kravle op i tabellen i fremtiden, men Toppel er blevet bedre, og viser mere og mere at han har superliga niveau

                  I Toppels dårlige periode var han også tit prisgivet af at der var åben motorvej for modstanderne ned gennem vores centrale midtbane og forsvar , og Toppels rette niveau kommer bedre til udtryk nu hvor der er bedre styr på defensiven .

                  Min top. 3

                  Headecky
                  Andersen
                  Johnson. ( Randers )
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    I Toppels dårlige periode var han også tit prisgivet af at der var åben motorvej for modstanderne ned gennem vores centrale midtbane og forsvar , og Toppels rette niveau kommer bedre til udtryk nu hvor der er bedre styr på defensiven .

                    Min top. 3

                    Headecky
                    Andersen
                    Johnson. ( Randers )
                    enhver målmand er bedst med et rigtigt forsvar foran sig, og et hvert forsvar fungere bedre med en målmand der er stabil i sinepræstationer. Det ændre ikke på at MT varmer bolden for ofte og at muligheden for hurtige kontraløb forsvinder ud i ingenting. Udspark lader også en del tilbage at ønske, og jeg sidder ofte med fornemmelsen at det er helt tilfældigt hvor bolden lander henne.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hradecky, Stephan Andersen, Kalle Johnsson og Dahlin vil jeg mene er de bedste.

                      Honorable mention til Nikolaj Larsen, Skender, Dubravka og David Jensen.

                      Toppel, Thomas Mikkelsen, Rask og Nørgaard er imø de 4 dårligste keepere, hvoraf de to sidstnævnte er de absolut dårligste.
                      Ser gerne, at vi køber David Jensen. Han er god i feltet - kan hjælpe forsvaret. Han er god til at sætte spillet igang og god med fødderne. Samtidig har han en god alder. Jeg er sikker på at LH kan gøre ham til en klassekeeper.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        enhver målmand er bedst med et rigtigt forsvar foran sig, og et hvert forsvar fungere bedre med en målmand der er stabil i sinepræstationer. Det ændre ikke på at MT varmer bolden for ofte og at muligheden for hurtige kontraløb forsvinder ud i ingenting. Udspark lader også en del tilbage at ønske, og jeg sidder ofte med fornemmelsen at det er helt tilfældigt hvor bolden lander henne.
                        For mig at se, er det slet ikke tilfældigt. Den har sikker kurs på vej ud over sidelinien hver gang

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #13
                          Er der iøvrigt nogle steder man kan se statestik for målmænd , redningsprocenter osv ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment

                          Working...
                          X