Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jonasson.

    Falk fatter jeg ikke folk kan stemme på. Han lavede kun to gode aktioner i 90 min. Ok, det var et oplæg og et mål, men ellers driblede han sig ind i den ene blindgyde efter den anden. Han havde halvandet gode minutter ud af 90.
    Han fik min stemme, men vil da egentlig godt sådan delvis erklære mig enig, i den forstand at det spillemæssig ikke var hans bedste kamp i går, og at der er flere der gjorde en god figur... men synes nu nok han fyldte meget og gav EfB´enre ret store problemer, sammen med en god fysisk fight, og krydret med at han så går ind og viser sig som den profil han er når der er brug for det, og laver et mål og en assist og bliver kampafgørende... så finder jeg det fair nok at smide den på ham...

    Omvendt forstår jeg så ikke helt alle dem der nævner LN som MoM eller kandidat til det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Falk nogen af hans aktioner var ikke af denne verden, eller rigtig mange om buddet.

      Ove P. burde måske også have æren, Hvilket mod i holdopstillingen og taktikten. Efter nogle svipsere er Ove P. Back in Buisness.

      OB er stadig som nat og dag . - I går var fantastisk 1000 tak for det.

      Comment


        #33
        Falk . Kampafgørende , men dog med nogle fejl og forkerte beslutninger . Spell var god og har vilje gejst og fight som få , men må nøjes med runner up .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Prøver med der er endnu ikke er nævnt. Daniel H. fordi han kun bliver bedre kamp for kamp. Så hvor kan det ikke ende......... Martin S. run up.
          Nu går fremad

          Comment

          Working...
          X