Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning fredag d. 17. april

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning fredag d. 17. april

    Var lige et smut i Ådalen i det gode vejr. Kom kl. 10.30 og overværede ca. 50 minutter.

    Det blev spillet 11 mod 11 på forkortet bane, hvad der kunne ligne startopstillingen på det ene hold……. uden Emil men med Desler, som spillede fuldt med. Det ligner samme start-11 og opstilling som mod Farum.
    De første 25 minutter blev der spillet med max 2 berøringer inkl. aflevering. De sidste 25 minutter med samme koncept men med fri berøringer for det angribende hold i et område ud til 15 meter fra målet.

    At fremhæve: DH spillede stærkt med masser af kommunikation til Ari på backen. Lasse Nielsen var mere stille. Der var fint samspil mellem Azer, Falk, Desler og Spelmann, som naturligvis udviste arbejdsraseri, som altid! Falk bliver denne måde tvunget til at skille sig af med den tidligere end al hans dribleri og det er sgu lidt en befrielse en gang imellem. Han kunne meget passende finde en mere gylden middelvej mellem at drible og aflevere. Bolden flyttes nu engang hurtigere med afleveringer end med driblinger.

    Men jeg må sige, at det generelt kommer til alt for få afslutninger og de der kommer, er ofte ikke gode nok. På den anden side er det hele jo noget kompakt, når man spiller på forkortet bane. Jeg har skrevet det før men skriver det gerne igen: hvorfor bliver der ikke trænet mere på stor bane, så spillet kommer til at ligne kampen på søndag mere. Med mere plads er der mulighed for at få afsluttet udefra, som jeg i den grad savner. OB prøver alt for meget at brodere sige igennem og det er bare svært, når man ikke har 4 falk-typer på holdet. Samtidig kan det forsvarende hold ligge relativt dybt og derved blokere for dybdeløb bag om bagkæden, når der ikke er nogen skudtrussel, når OB angriber. Ja, det er mig en gåde, men jeg har jo heller ikke trænerlicens.

    Emil havde et sløjt hjørne og var temmelig anonym, men han spillede jo også på ”2.”-holdet, hvor det nok er sværere at shine, da 1.-holdet lægger et hårdt pres på samtlige spillere på B-holdet hele tiden.

    Høgh trænede med Toppel under hele seancen.

    Zohore trænede mildt uden bold.

    #2
    Tak for update, lyder godt med Desler.

    Comment


      #3
      Tak for informationen.
      Dejligt at høre med EL

      Comment


        #4
        Tak for update

        dejligt

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Tak for informationen.
          Dejligt at høre med EL
          uden iøvrigt at starte en ny og større diskution om EL, så vil jeg da mene det er det er trist med EL at han ikke erpå toppen og tynget af virkeligheden. EL på toppen fysisk og mentalt vil være at foretrække frem for en total resignation. En glad og godt fungerende EL vil være et stærk trumfkort at have. Måske mener du at det godt OP endelig har forstået at EL pt ikke er blandt de 11 bedste...
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            uden iøvrigt at starte en ny og større diskution om EL, så vil jeg da mene det er det er trist med EL at han ikke erpå toppen og tynget af virkeligheden. EL på toppen fysisk og mentalt vil være at foretrække frem for en total resignation. En glad og godt fungerende EL vil være et stærk trumfkort at have. Måske mener du at det godt OP endelig har forstået at EL pt ikke er blandt de 11 bedste...
            Jeg synes EL har opført sig uprofessionelt (barnligt) i længere tid. Som fodboldspiller må man forvente at man til tider får fans på nakken. Specielt når han åbent var klar på et skifte til den klub jeg selv og de fleste af mine medfans hader mest.

            Jeg ser ham helst helt udenfor førsteholdstruppen, da jeg lidt frygter at hans attitude kan smitte af på andre spillere. Derudover så er fodbold for mig ikke ligesom andet her i livet. Her kan man godt tillade sig at blive sur over noget så banalt som at han vil skifte arbejdsplads. Så derfor synes jeg det er dejligt at han ikke er en del af førsteholdet i næste kamp

            (Hans tåbelige kommentar efter FCN kampen giver jo bare endnu mere benzin på bålet ift. folk der ikke kan lide EL. Det var jo en direkte lodret løgn han kom med vedrørende spørgsmålet omkring hvorfor han ikke takkede fansne)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              uden iøvrigt at starte en ny og større diskution om EL, så vil jeg da mene det er det er trist med EL at han ikke erpå toppen og tynget af virkeligheden. EL på toppen fysisk og mentalt vil være at foretrække frem for en total resignation. En glad og godt fungerende EL vil være et stærk trumfkort at have. Måske mener du at det godt OP endelig har forstået at EL pt ikke er blandt de 11 bedste...
              Det ville da være fantastisk, hvis alle spillere var på toppen af deres spil, men vi må bare konstatere, at Emil er så uendeligt langt fra sit, og jeg har svært ved at se, at han skal genfinde den i den nuværende situation med bare 2 måneder tilbage. Han har ikke bragt noget godt med sig i lang tid, så lad os da endelig få ham så langt væk fra holdet som muligt, for vores eget bedste.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                Jeg synes EL har opført sig uprofessionelt (barnligt) i længere tid. Som fodboldspiller må man forvente at man til tider får fans på nakken. Specielt når han åbent var klar på et skifte til den klub jeg selv og de fleste af mine medfans hader mest.

                Jeg ser ham helst helt udenfor førsteholdstruppen, da jeg lidt frygter at hans attitude kan smitte af på andre spillere. Derudover så er fodbold for mig ikke ligesom andet her i livet. Her kan man godt tillade sig at blive sur over noget så banalt som at han vil skifte arbejdsplads. Så derfor synes jeg det er dejligt at han ikke er en del af førsteholdet i næste kamp

                (Hans tåbelige kommentar efter FCN kampen giver jo bare endnu mere benzin på bålet ift. folk der ikke kan lide EL. Det var jo en direkte lodret løgn han kom med vedrørende spørgsmålet omkring hvorfor han ikke takkede fansne)
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det ville da være fantastisk, hvis alle spillere var på toppen af deres spil, men vi må bare konstatere, at Emil er så uendeligt langt fra sit, og jeg har svært ved at se, at han skal genfinde den i den nuværende situation med bare 2 måneder tilbage. Han har ikke bragt noget godt med sig i lang tid, så lad os da endelig få ham så langt væk fra holdet som muligt, for vores eget bedste.
                jeg vil ikke give nogen af jer uret i det i skriver. Emil har vel næppe leveret på acceptabelt niveau siden BIF skiftet smuttede for ham, og set i bagklogskabens lys er det jævnt træls det blev forpurret af en Brøndbyløgn, ikke siden dengang kan jeg huske flere gode indsatser i træk af ham. Mit indlæg gik mere på at det er træls for EL personligt, og for OB og fans i særdeleshed at vi ikke får glæde af hans uomtvistelige talent, uanset om det skyldes skidt motivation, taktik på et kriseramt OB-hold, fysik eller noget helt fjerde.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg vil ikke give nogen af jer uret i det i skriver. Emil har vel næppe leveret på acceptabelt niveau siden BIF skiftet smuttede for ham, og set i bagklogskabens lys er det jævnt træls det blev forpurret af en Brøndbyløgn, ikke siden dengang kan jeg huske flere gode indsatser i træk af ham. Mit indlæg gik mere på at det er træls for EL personligt, og for OB og fans i særdeleshed at vi ikke får glæde af hans uomtvistelige talent, uanset om det skyldes skidt motivation, taktik på et kriseramt OB-hold, fysik eller noget helt fjerde.
                  Jeg tror alle parter, OB, os og Emil, glæder os som små børn til det bliver sommer, så vinduet åbner...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg tror alle parter, OB, os og Emil, glæder os som små børn til det bliver sommer, så vinduet åbner...

                    (er ikke på nuværende tidspunkt vinduet åben i Island?)
                    Last edited by andlox; 18-04-2015, 08:04.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg tror alle parter, OB, os og Emil, glæder os som små børn til det bliver sommer, så vinduet åbner...
                      forudsat vi kan slippe af med ham....er vi ligefrem ude i at kontrakten skal opsiges? har svært ved at se nogen ligefrem skulle købe ham fri....den eneste klub der giver mening i mit hoved er stadig fcn - han kommer "hjem" hvilket længe har været et ønske, de spiller noget teknisk bold der vil passe til ham - så måske de tager chancen og henter ham ind hvis de får solgt uffe eller john.
                      Men på det her tidspunkt må det være at betragte som en chance - for topformen er desværre langt væk

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        forudsat vi kan slippe af med ham....er vi ligefrem ude i at kontrakten skal opsiges? har svært ved at se nogen ligefrem skulle købe ham fri....den eneste klub der giver mening i mit hoved er stadig fcn - han kommer "hjem" hvilket længe har været et ønske, de spiller noget teknisk bold der vil passe til ham - så måske de tager chancen og henter ham ind hvis de får solgt uffe eller john.
                        Men på det her tidspunkt må det være at betragte som en chance - for topformen er desværre langt væk
                        Fcn må være bedste bud, enig.

                        Tror dog også AGF og Weakhorse kunne være et fint bud, jeg ved godt det ikke er København, men han skal videre, det er det eneste rigtige for alle parter.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          forudsat vi kan slippe af med ham....er vi ligefrem ude i at kontrakten skal opsiges? har svært ved at se nogen ligefrem skulle købe ham fri....den eneste klub der giver mening i mit hoved er stadig fcn - han kommer "hjem" hvilket længe har været et ønske, de spiller noget teknisk bold der vil passe til ham - så måske de tager chancen og henter ham ind hvis de får solgt uffe eller john.
                          Men på det her tidspunkt må det være at betragte som en chance - for topformen er desværre langt væk
                          Ikke desto mindre bør vi få nogle penge for ham. Hans form er katastrofal, men jeg synes også købere er klart, at det er fordi han ikke ønsker at spille i OB, så du kan få mindst noget for hans dybest set ja eksisterende talent. (Og ja, måske vi kan tilbyde ham på ebay med en gammel foto )
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ikke desto mindre bør vi få nogle penge for ham. Hans form er katastrofal, men jeg synes også købere er klart, at det er fordi han ikke ønsker at spille i OB, så du kan få mindst noget for hans dybest set ja eksisterende talent. (Og ja, måske vi kan tilbyde ham på ebay med en gammel foto )
                            jeg ser da også helst vi får lidt for ham. Især fordi videresalgspotentialet er ganske stort - kommer han til et sted han faktisk gerne vil være og finder den form der bragte ham ind omkring landsholdet - så ligger der et rigtigt godt slag og venter. Men det bliver ikke os der får gavn af det....for alle parters skyld skal han videre - så beløbet bliver næppe mere end symbolsk

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              jeg ser da også helst vi får lidt for ham. Især fordi videresalgspotentialet er ganske stort - kommer han til et sted han faktisk gerne vil være og finder den form der bragte ham ind omkring landsholdet - så ligger der et rigtigt godt slag og venter. Men det bliver ikke os der får gavn af det....for alle parters skyld skal han videre - så beløbet bliver næppe mere end symbolsk
                              Det er naturligvis altid et problem, hvis køberen ved, at sælgeren er under pres at sælge. Men måske JH kan endda forhandle en succes-relateret betaling eller en andel af videresalg .
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X