Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCN - OB 12/04/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Dejligt mål! Uselvisk spillet af TD - fantastisk!
    Så skal vi altså ikke blive bange for at tabe nu, for så ender det bare galt, igen...

Nu tror jeg på en god eftermiddag. OB-flag flyver stolt foran mit hus og øl venter i køleskabet.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Nu tror jeg på en god eftermiddag. OB-flag flyver stolt foran mit hus og øl venter i køleskabet.
      This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        fantastisk sat op af Azer - har været efter ham, men det der er fandme godt sat op.
        Min positivitet omkring ham er også dalet lidt, men dejligt vi er begyndt at se de afleveringer fra ham nu, samt indlæg som det han havde til Dalgaard før, lige på de punkter har han hævet niveauet lidt her i foråret, specielt de sidste kampe...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Gult til Vingaard

Comment

Esben Hansen: "Dalgaard spiller den af første gang"

Comment

Super 1. Halveg. Kun få halve chancer er givet væk og super kontrakasse. Det største problem er når John får en 1 mod 1 med skogseid, for der er han simpelthen fpr hurtig og indlæggene er flot slået ind må man sige.

Comment

fantastisk mål vi har fået os.....tror dog vi skal have et mål mere hvis vi vil have sejren - tvivler på vi kan holde nullet.

Men syntes det ser mere solidt ud i dag, vi bliver stadig presset men sidder med en god fornemmelse......virker som om der er mere mod på at kæmpe i dag, frem for sidste runde.

Comment

Klappepølser med instruktionsvideo i brug af dem på storskærmen ved hvert hjørnespark... Det er fandme svært at finde andre følelser end foragt for Farum.
                  Plastik, plastik, plastik.

Comment

Rigtig rigtig rigtig flot først halveg. Vi står godt og spiller nogle gode kontraer (dog med misforståelser hist og pist. Primært Dalgaard, der ikke virker så sammenspillet med de andre).
                    Frygter lidt for at vinden har haft og dermed også kommer til at få afgørende betydning i anden halveg.
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

Comment

Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Rigtig rigtig rigtig flot først halveg. Vi står godt og spiller nogle gode kontraer (dog med misforståelser hist og pist. Primært Dalgaard, der ikke virker så sammenspillet med de andre).
                      Frygter lidt for at vinden har haft og dermed også kommer til at få afgørende betydning i anden halveg.
                      Sidder lidt med samme følelse. Omvendt har vi haft svært ved at styre de lange afleveringer frem mod Dalgaard, så det kan vi håbe på vi får lidt mere styr på.

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Klappepølser med instruktionsvideo i brug af dem på storskærmen ved hvert hjørnespark... Det er fandme svært at finde andre følelser end foragt for Farum.
                        Plastik, plastik, plastik.
                        Ha, ha, men herligt med en udebane, hvor vi kan høre egne fans.

Comment

godt forsøg fra Jonasson

Comment

Det er da dejligt, at de stadig kæmper og kommer frem til chancer. Det ligner at de går efter 2-0 målet frem for at holde den på 1-0.. Skønt! Så håber jeg bare, at de har samme indstilling til dette i hele 2. halvleg.
                            OBeliever

Comment

Jeg synes Skulason ser god ud i dag, og jeg har aldrig været blandt hans største fans. Synes det siger noget om vores spil (Y)
                              Last edited by Adimus; 12-04-2015, 14:24.

Comment

Falk snydt for straffe???

Comment

Working...
                                X