Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Zohore er en helt anden snak: ham er klubben åbenlyst interesseret i. Han har kæmpet med skader og form igennem hele foråret - hvilket han jo også gjorde i BIF. Reelt ved ingen vel, om han kan komme op i gear og hvad hans max egentligt er, hvis han får spilletid og tillid fra en træner, og det er jo klart et problem. For mig er Zohore prototypen på en spiller, der hypet i en alt for tidlig alder - Kasper Larsen kunne være et andet eksempel. Hvis man ikke er en usædvanligt mentalt skarp 16-årig, så fucker det med din hjerne at blive udråbt til kommende landsholdsspiller og hvad ved jeg. Måske kan Zohore få karrieren i gang i OB, men jeg kan være bekymret for, at hans talent forbliver uforløst.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Nu er Begovic og Butland begge rigtig gode målmænd, så at han blive slået af dem, skal man ikke ligge noget i. Og desuden er Friedel også resererve i Tottenham nu. Mener bare han ville være god at få ind, i en ung trup.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Øhh er vi ikke enige om at forskel på : VIL VÆRE et skidt indkøb , på ER er skidt indkøb ;-)

        men ja det kan jo vise sig at Zohore viser sig at mindske sin skadesferkvens og sin BIF-liderlighed samt højne sit niveau , sin udstråling og lyst til OB
        Jo da - men Thomas Sørensen er jo ikke på tale. Mht. Zohore, så tror jeg næppe han er BIF-liderlig, han startede jo i BK Skjold og rykkede til FCK. Han er indre by, ikke vestegns-dreng. Hvis han er minimalt intelligent, så forstår han, at hans vigtigste prioritet nu her er fast spilletid. Hvis han er knapt så skarp, så sigter han på udlandet eller lign., og så skal vi bare lade ham gå. Så er han damaged goods.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Jo da - men Thomas Sørensen er jo ikke på tale. Mht. Zohore, så tror jeg næppe han er BIF-liderlig, han startede jo i BK Skjold og rykkede til FCK. Han er indre by, ikke vestegns-dreng. Hvis han er minimalt intelligent, så forstår han, at hans vigtigste prioritet nu her er fast spilletid. Hvis han er knapt så skarp, så sigter han på udlandet eller lign., og så skal vi bare lade ham gå. Så er han damaged goods.
          Zohore løb rundt i en "hader FcK trøje" sidst da han var i Suppen... Han er Brøndby dreng, uden tvivl...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Zohore løb rundt i en "hader FcK trøje" sidst da han var i Suppen... Han er Brøndby dreng, uden tvivl...
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-mod-broendby

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4715469.ece
            Last edited by Magge; 07-06-2015, 10:50.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Har Thomas Sørensen overhovedet været i spil for Stoke de sidste par sæsoner? Tænker mere, at det sidste vi har brug for, er at hente en rusten målmand hjem og få en dårlig start.

              Og med 38 år, så kører han altså på det sidste.
              jeg er ikke fortaler for TS i OB, men der da mange eksempler på målmænd over 40 år. Dini Zoff spillede vel til han 42-43 år og vores egen klublegende nr. 1 Lars Høghstoppede som 41 årig...forskellen på dem og TS er dog at de har spillet på højeste nationale niveau, indtil de selv valgte at stoppe.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg er ikke fortaler for TS i OB, men der da mange eksempler på målmænd over 40 år. Dini Zoff spillede vel til han 42-43 år og vores egen klublegende nr. 1 Lars Høghstoppede som 41 årig...forskellen på dem og TS er dog at de har spillet på højeste nationale niveau, indtil de selv valgte at stoppe.
                Ja, men at blive slået af af Begovic er der nu næppe nogen skam i. Jeg aner ikke hvor TS's niveau er for tiden, men synes ikke det nødvendigvis taler imod ham, at han har fået begrænset spilletid de sidste år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Ja, men at blive slået af af Begovic er der nu næppe nogen skam i. Jeg aner ikke hvor TS's niveau er for tiden, men synes ikke det nødvendigvis taler imod ham, at han har fået begrænset spilletid de sidste år.
                  jeg kender selvf. heller ikke hans reelle niveau pt., men hvor "sulten" er han efter 2 år som 3. valg i Stoke. Havde han haft den rigtige motivation og spillelyst havde han sikkert forlangt st blive solgt til en premiership klub og stået fast der, i stedet for at acceptere en plads uden for truppen i Stoke.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Troels Kløve ser ud til at være lukket. Han tager til SønderjyskE
                    http://www.bold.dk/nyt/soenderjyske-...horsens-profil
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      Lige præcis...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Troels Kløve ser ud til at være lukket. Han tager til SønderjyskE
                        http://www.bold.dk/nyt/soenderjyske-...horsens-profil
                        Hvad end man er for dem eller ej, så går det da rimelig stærkt pt. med dem der ellers har floreret herinde...

                        Rygtelisten svinder noget ind...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Bum bum... Dalsgaard afviser AaB...

                          AaB er dog stadig førsteprioritet...
                          http://nordjyske.dk/nyheder/dalsgaar...d08ac/112/1513
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Lige præcis...

                            Det minder mig lidt om hende trunten man hiver med hjem 10 min i lukketid fra byen fordi man er fuld og trænger til at blive hestet af , man viser hende tydeligt dagen efter at man ikke gider hende og lister af efter at have givet hende nummeret til slankelinjen i stedet for ens eget , men alligevel uploader hun på Facebook at hun har fundet sit livs kærlighed og er åh så forelsket og man er den eneste ene for hende ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det går stærkt i fodbold... i går var han for dyr i løn, men han har nok måtte give sig lidt...
                              Kunne vi have tænkt os om da vi solgte ham og forhandlet en procentdel af et evt. salg? 😊

                              Comment


                                Sorry, my bad, den havde jeg ikke set. Det gør ham jo bare sølle; dit eksempel med pigen uden selvrespekt er spot on. He would fuck anybody for a little love.

                                Comment

                                Working...
                                X