Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nå nå nå nå nå... Lad mig spørge på en anden måde... Har du set ham stå i nogle kampe så du kan underbygge den påstand? Jeg har ikke så er bare nysgerrig
    Så lad gå da. Han har minimal erfaring som målmand på seniorniveau. Han er fin som shotstopper, da han er hurtig og stærk inde på stregen, men mangler en del styrke og mod ift. at komme ud og dominere i feltet. Derudover er hans attitude og kommunikation med forsvaret i den grad fraværende. Jeg skal ikke kunne afvise, at han kan få bygget på nogle af hans klare mangler, men lige nu ser jeg ham som en 1. divisions målmand med relativt begrænsede evner, og jeg synes ikke, at tiden er til at have sådan et projekt rendende som førstekeeper.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Så lad gå da. Han har minimal erfaring som målmand på seniorniveau. Han er fin som shotstopper, da han er hurtig og stærk inde på stregen, men mangler en del styrke og mod ift. at komme ud og dominere i feltet. Derudover er hans attitude og kommunikation med forsvaret i den grad fraværende. Jeg skal ikke kunne afvise, at han kan få bygget på nogle af hans klare mangler, men lige nu ser jeg ham som en 1. divisions målmand med relativt begrænsede evner, og jeg synes ikke, at tiden er til at have sådan et projekt rendende som førstekeeper.
      Fair nok. Så du vurderer ham til at være en dårligere målmand end Toppel?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fair nok. Så du vurderer ham til at være en dårligere målmand end Toppel?
        Synes umiddelbart at Falkesgaard er en kende bedre end Toppel, har stadig til gode at se de helt store blundere fra ham, som vi desværre så for ofte med Toppel. At Toppel så er en keeper jeg slet ikke synes, at vi kunne være tjent med, er så en anden ting.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Synes umiddelbart at Falkesgaard er en kende bedre end Toppel, har stadig til gode at se de helt store blundere fra ham, som vi desværre så for ofte med Toppel. At Toppel så er en keeper jeg slet ikke synes, at vi kunne være tjent med, er så en anden ting.
          Pyha. Bare han er bedre end Toppel.
          Men jeg er ikke uenig i at vi skal have en klasse målmand ind..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt. Jeg siger ikke at det nødvendigvis er det, men hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.
            Jeg er ked af at måtte blande mig, men ,jeg kan ikke lade være...

            Du rammer helt plet når du skriver: Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt.

            Men derfra så kan jeg slet ikke forstå dig. Du er en af de få men meget store forsvarer af Jesper Hansen, og det er fint at begge "parter" blander sig i debatten, men, jeg synes sgu du er begyndt at se spøgelser, ellers overser jeg da et eller andet. Du skriver: Jamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Hvorefter du slutter af med: hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.

            Hvem er det, som prøver at tørre noget af på Jesper Hansen? Jeg har kigget de sidste tre sider i tråden igennem, jeg kan slet ikke finde noget, som bare minder om det du raser over. Måske er det mig som skal have briller, men, så håber jeg at du kan gøre mig klogere?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg er ked af at måtte blande mig, men ,jeg kan ikke lade være...

              Du rammer helt plet når du skriver: Kunne det tænkes at journalisterne skruer lidt på de informationer som de får ind, og at det mere er det som er problemet med de to artikler som rigtig nok siger noget meget forskelligt.

              Men derfra så kan jeg slet ikke forstå dig. Du er en af de få men meget store forsvarer af Jesper Hansen, og det er fint at begge "parter" blander sig i debatten, men, jeg synes sgu du er begyndt at se spøgelser, ellers overser jeg da et eller andet. Du skriver: Jamen jeg tænker er det det der er sket eller skal vi køre noget op på endnu en onliner om JH som er opfundet her på forum - I dette tilfælde af dig. Hvorefter du slutter af med: hvor er det dog trivielt at alt bare skal tørres af på JH.

              Hvem er det, som prøver at tørre noget af på Jesper Hansen? Jeg har kigget de sidste tre sider i tråden igennem, jeg kan slet ikke finde noget, som bare minder om det du raser over. Måske er det mig som skal have briller, men, så håber jeg at du kan gøre mig klogere?
              Jamen jeg skal gerne prøve at forklare mig.

              Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D.



              Noget af en kommunikations brist
              Overstående er måske ikke vild og voldsom, det indrømmer jeg gerne, men det sker bare hverdag, og det tænder noget negativt i mig. Vi må alle have vores syn på sagerne, og give udtryk for dem, men alt med måde. Jeg ved ikke om jeg er en stor forsvarer af JH, men jeg er i hvert fald ikke tilhænger af at det bare pr automatik skal være i orden bare at tørre det af på en eller anden man nu har set sig sur på.

              Vi skal alle være her og det er derfor at jeg med mellemrum råber op. Jeg ved godt at en del mener at det er den anden vej rundt, men det er fanme træls ALTID at se JH få en bredside hvergang man logge på - Om man er enig eller ej er i dette tilfælde underordnet. Kig i trådene og se at sker.

              Lad os debattere og lad os finde fælles fodslav eller være uenig, men lad det forgå på en ordenlig måde - Også når det gælder JH
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Den er sgu tynd i dag Oblisk
                Men nogle dage kan det da godt kamme lidt over

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Vi skal alle være her og det er derfor at jeg med mellemrum råber op. Jeg ved godt at en del mener at det er den anden vej rundt, men det er fanme træls ALTID at se JH få en bredside hvergang man logge på - Om man er enig eller ej er i dette tilfælde underordnet. Kig i trådene og se at sker.
                  Tilladder mig også lige at være træls. I hvilke tilfælde mener du, at kritikken af JH bliver usaglig?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den er sgu tynd i dag Oblisk
                    Men nogle dage kan det da godt kamme lidt over
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Tilladder mig også lige at være træls. I hvilke tilfælde mener du, at kritikken af JH bliver usaglig?
                      Jamen se eksemplet fra i dag. Tyndt måske, men det sker dagligt. Det må vi alle kunne se uanset om vi er for eller imod JH!
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Det er rigtigt, at det er mere tonen, end Jesper Hansen som person du forsvarer. Jeg ser bare: Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D. Som en joke, og: Noget af en kommunikations brist. Som et udtryk for en, som virkelig har følelserne med, og håber på flere nye ansigter. Men, det er som sagt bare min fortolkning, jeg kender ikke menneskerne bag kommentarene.
                        Jeg elsker en god debat, og dem synes jeg også vi har mange af. Efter dit indlæg kan jeg sagtens forstå dig, som man siger: mange bække små, gør en stor å.
                        Tak for dit svar, og fordi du gjorde mig klogere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Det er rigtigt, at det er mere tonen, end Jesper Hansen som person du forsvarer. Jeg ser bare: Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D. Som en joke, og: Noget af en kommunikations brist. Som et udtryk for en, som virkelig har følelserne med, og håber på flere nye ansigter. Men, det er som sagt bare min fortolkning, jeg kender ikke menneskerne bag kommentarene.
                          Jeg elsker en god debat, og dem synes jeg også vi har mange af. Efter dit indlæg kan jeg sagtens forstå dig, som man siger: mange bække små, gør en stor å.
                          Tak for dit svar, og fordi du gjorde mig klogere
                          Tro mig. Jeg har masser af følelser omkring OB, både her og på stadion
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Tro mig. Jeg har masser af følelser omkring OB, både her og på stadion
                            Det er jeg slet ikke i tvivl om

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Det er rigtigt, at det er mere tonen, end Jesper Hansen som person du forsvarer. Jeg ser bare: Så fik Kent lige at vide, at der ikke er flere penge :D. Som en joke, og: Noget af en kommunikations brist. Som et udtryk for en, som virkelig har følelserne med, og håber på flere nye ansigter. Men, det er som sagt bare min fortolkning, jeg kender ikke menneskerne bag kommentarene.
                              Jeg elsker en god debat, og dem synes jeg også vi har mange af. Efter dit indlæg kan jeg sagtens forstå dig, som man siger: mange bække små, gør en stor å.
                              Tak for dit svar, og fordi du gjorde mig klogere
                              Korrekt. Og hvis der endelig var en stikpille gemt et sted var det altså til Kent Nielsen...

                              Comment


                                Jeg blander mig også lige...

                                Jeg er hverken entydigt JH-hater eller JH-lover. Det sidste jeg ønsker, er en fyring af JH, for så dårligt gør han det ikke.

                                Det er lidt som med kæresten. Når hun serverer kaffe og madder, mens jeg ser bold, synes jeg hun er en dejlig dulle. Når hun brokker sig over ingenting og er urimelig, så synes jeg hun er en kedelig kost. Resten af tiden er ren okay hverdag. Men jeg vil ikke slå op.

                                Jeg raser og roser JH fra sag til sag. Når JH lander et sportsligt setup med KN, Bredahl, Tony H, Høgh etc. så synes jeg JH er en dejlig dulle. Når han henter Kryger, TM og Oliver Lund, så er han en kedelig kost. Når han henter Festersen og Falke er det okay hverdag.

                                Jeg gider ikke holde kæft, uanset om JH giver den som dulle eller kost. Jeg vil forbeholde mig ret til at rose og rise JH fra dag til dag.

                                Hvad der kommer af artikler som ikke er direkte citat fra JH, skal han ikke lastes for.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X