Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
    For saddan da.. Alt andet ville jo også være mærkeligt for Danmarks farligste angriber ;)
    Det var i de gode gamle dage

    Comment


      Lykken er at se Brøndby fejle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
        Kan I se mit screenshot her? Eller kan man ikke smide gemte billeder op?
        Lykken er at se Brøndby fejle.

        Comment


          Jeg kan ikke se det på Ipad'en

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg kan ikke se det på Ipad'en
            Nå okay.. Det var et par indlæg på Twitter af en bruger der hedder "rygtesmeden" med forholdsvis mange følgere faktisk. Han mener at vide, at Brøndby stadig er meget interesseret i Falk. Falk skulle være meget interesseret i et skifte til pestegnen, men prisen er for høj, selvom der kun er et år tilbage af kontrakten. Hvad fanden havde de regnet med altså.. Blågule idioter
            Lykken er at se Brøndby fejle.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
              Nå okay.. Det var et par indlæg på Twitter af en bruger der hedder "rygtesmeden" med forholdsvis mange følgere faktisk. Han mener at vide, at Brøndby stadig er meget interesseret i Falk. Falk skulle være meget interesseret i et skifte til pestegnen, men prisen er for høj, selvom der kun er et år tilbage af kontrakten. Hvad fanden havde de regnet med altså.. Blågule idioter
              Så den godt på davidsens twitter. De skal ud og sælge for 10-15 mill kroner nu bare for at holde budgettet. Og de mangler stadig 2-3 spillere i truppen...
              No way at han ryger til BIF. Kun FCK og FCM har pt råd til at købe ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så den godt på davidsens twitter. De skal ud og sælge for 10-15 mill kroner nu bare for at holde budgettet. Og de mangler stadig 2-3 spillere i truppen...
                No way at han ryger til BIF. Kun FCK og FCM har pt råd til at købe ham
                Brøndby har ellers ikke været bange for at bruge flere penge, end de faktisk har.. Det irriterer mig, at de slipper afsted med det
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Synes at han spillede mod Hobro sidste sæsonstart nok temmelig o.k. (i et svag hold). Har du nogen idé om, hvorfor det gik så derned derefter?
                  Kirkeskov var ikke i OB da vi startede sidste sæson mod Hobro...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                    Brøndby har ellers ikke været bange for at bruge flere penge, end de faktisk har.. Det irriterer mig, at de slipper afsted med det
                    Enig. Men lyder til at de er meget opsatte på det denne gang. De ved jo godt at de er til grin på det område.
                    Men tiden er åbenbart kommet til at vise omhu og ansvarlighed. Men lad os se

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så den godt på davidsens twitter. De skal ud og sælge for 10-15 mill kroner nu bare for at holde budgettet. Og de mangler stadig 2-3 spillere i truppen...
                      No way at han ryger til BIF. Kun FCK og FCM har pt råd til at købe ham
                      det tror jeg så også.....og FCK - har de brug for, eller plads til ham? FCM - sisto og sly er endnu ikke solgt - og der er trods alt stadig usikkerhed om deres træner situation.

                      Tror risikoen er størst med et FCM skifte....men håber da JH og Falk får talt færdig snart - og forlænget, eller få ham solgt udenlands.

                      Et dansk skifte vil være ubærligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Han går til Hannover 96. De udmeldede at de er klare med hinanden og at han underskrive kontrakten i denne uge. Jeg læste det på flere steder her i Tyskland.
                        Martin Kind, klubbens formand erklærede det og sagde at de betaler omkring 2 millioner Euro for ham.
                        http://www.eurosport.de/fussball/tra...54/story.shtml
                        Nu blev det bare lagt op som om det var bekræftet, hvilket det jo ikke er. Der er stadig ikke skrevet under på noget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Kirkeskov var ikke i OB da vi startede sidste sæson mod Hobro...

                          Så har jeg forvekslet det med kampen mod Aalborg. Jeg var på stadion da han spillede første gang for os og fandt han spillede temmelig o.k.. Jeg kunne ikke forstå, hvorfor det gik så ned med ham derefter.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Så har jeg forvekslet det med kampen mod Aalborg. Jeg var på stadion da han spillede første gang for os og fandt han spillede temmelig o.k.. Jeg kunne ikke forstå, hvorfor det gik så ned med ham derefter.
                            Husker også hans første kamp, hvor han spillede en fin kamp, men det gik godt nok ned ad bakke senere, hvor det hele kulminerede med at han blev kørt rundt på røv og albuer imod Brønshøj. Vi har dog næsten ikke set ham efter Ove for alvor fik holdet stabiliseret, så der er da mulighed for at han har forbedret sig i takt med holdets defensiv har forbedret sig, men det kræver der er blevet arbejdet alvorligt med hans placeringsevne, for den var ringe i starten af hans tid i OB!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Nu blev det bare lagt op som om det var bekræftet, hvilket det jo ikke er. Der er stadig ikke skrevet under på noget.
                              Da Martin Kind selv meddelte at Bech kommer til Hannnover, kan man stole på det. De forhandelde i de seneste uge endnu om transfersummen. Hannover ønskede ikke at betale 2 millioner euro. Men Kind har nu bekræftet at de betale prisen. Bech får en 4-årig kontrakt. Jeg er ikke i tvivl om skifte.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Husker også hans første kamp, hvor han spillede en fin kamp, men det gik godt nok ned ad bakke senere, hvor det hele kulminerede med at han blev kørt rundt på røv og albuer imod Brønshøj. Vi har dog næsten ikke set ham efter Ove for alvor fik holdet stabiliseret, så der er da mulighed for at han har forbedret sig i takt med holdets defensiv har forbedret sig, men det kræver der er blevet arbejdet alvorligt med hans placeringsevne, for den var ringe i starten af hans tid i OB!
                                Så lad os håbe for ham og for os at det bliver en bedre sæson for ham i år.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X