Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN-OB
Collapse
X
-
Er i den grad solgt for et point herfra.
Håber vi parkerer bussen totalt. Det er chancen.
Presser vi op på det angreb de har, så er vi dødsens, det kan det være vi er alligevel, men parkerer bussen og sigt efter Dalgaard når der cleares.
I min verden er den vigtigste kamp i denne runde den mellem Randers og FCV. Det skal bare blive en Randerssejr.
Faktisk også fint hobro vandt i går, så er der kun to point til Esbjerg, ved godt de lige har slået os, men de har "potentialet" til at ramme en skidt stime.
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr i den grad solgt for et point herfra.
Håber vi parkerer bussen totalt. Det er chancen.
Presser vi op på det angreb de har, så er vi dødsens, det kan det være vi er alligevel, men parkerer bussen og sigt efter Dalgaard når der cleares.
I min verden er den vigtigste kamp i denne runde den mellem Randers og FCV. Det skal bare blive en Randerssejr.
Faktisk også fint hobro vandt i går, så er der kun to point til Esbjerg, ved godt de lige har slået os, men de har "potentialet" til at ramme en skidt stime.
FCV ikke får point og Brøndby ikke tættere på Bronzen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil meget gerne se denne
Hart
Desler-Høegh-Nielsen-Moreno
Falk-Pogba-Reus-De Bryne
Dalgaard-Ronaldo
men da de fleste ikke kunne idag må jeg nøjes med denne
Toppel
Jonasson-Høegh-Nielsen-Skulason
Desler-Spelmann-Falk-Greve
Dalgaard-Zohore
Men De Bruyne har ikke en lang vej fra nordtyskland til Fyn. Jeg ville være villig til at hente ham med bilen og bringe nok i dag til Odense ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi har en fordel på dødbolde, så vi må håbe vi for en gangs skyld får gang i dem. Ellers er de jo skræmmende i øjeblikket, og med de problemer vi havde med Esbjergs fart, kan det ende helt galt, hvis ikke får rettet vores defensiv til. Jeg håber Ove går tilbage til det der gav os point tidligere i foråret. Nemlig solid defensiv og hårdt arbejde, for jeg levner os ikke mange chancer, hvis vi forsøger at spille på deres præmisser
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægO.K., Pogba er desværre skadet http://www.sport1.de/fussball/champi...ges-saisonende
Men De Bruyne har ikke en lang vej fra nordtyskland til Fyn. Jeg ville være villig til at hente ham med bilen og bringe nok i dag til Odense ...
Vi må nok nøjes med Zohore, gætter på Emil får en dag på bænken for alle parters skyld.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil meget gerne se denne
Hart
Desler-Høegh-Nielsen-Moreno
Falk-Pogba-Reus-De Bryne
Dalgaard-Ronaldo
men da de fleste ikke kunne idag må jeg nøjes med denne
Toppel
Jonasson-Høegh-Nielsen-Skulason
Desler-Spelmann-Falk-Greve
Dalgaard-Zohore
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEr det ham Liverpool-farcen der ikke kan dække op?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægO.K., Pogba er desværre skadet http://www.sport1.de/fussball/champi...ges-saisonende
Men De Bruyne har ikke en lang vej fra nordtyskland til Fyn. Jeg ville være villig til at hente ham med bilen og bringe nok i dag til Odense ...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Og så taler vi sikker også om denne Ronaldo her ...
(Skulle vi ikke bedre hente Darko tilbage? ... og det er en tanke, der virkelig forårsager mig smerte)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Comment
Comment