Annoncering

Collapse
No announcement yet.

BIF Fans opførsel.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af obforever
    Tror jeg har nævnt det før et sted: Det kan ganske enkelt blive de andre klubbers skyld/ansvar, at BIF's fans laver så meget ballade, at BIF gang på gang - med rette - får bøder stukket ud. Jeg har fuld forståelse for, at BIF ikke ønsker de bøder, og ikke ønsker at blive sat i forbindelse med kasteskyts på banen osv. fra deres fans. Men det kan i mine øjne aldrig blive andre end BIF's eget ansvar at få styr på deres fans. At BIF ønsker net sat op, er helt fint med mig - men det må de sgu selv betale. Det kan og skal ikke blive de andre klubbers hovedpine, selvom BIF undskylder sig med, at de jo kommer med åh så mange fans, og hvad de ellers lukker ud af jammer derovre. Jeg synes, det er sejt, at FCN ikke bukker under, og ville ønske at de andre klubber havde nosser nok til heller ikke at gøre det.



    + 1

    Håber også FcN står fast, som i "Hold nu kæft BIF og ta' jer sammen" fast...

    + 2
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #77
      Det er temmelig underligt at kræve af andre at gør noget mod den egen dårlige opførsel.
      I stedet for at klage skulle BIF-fans måske tænke over, hvordan de kan give deres egne børn en bedre opdragelse end flere af dem fik fra deres forældre. Så ville vi have til mindst færre problemer i den næste generation.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        http://bif-support.dk/index.php?opti...rticle&id=1012

        Dette er muligvis det sjoveste, og måske dummeste, der nogensinde er kommet fra en officiel fanklub...

        Mvh

        MaxHH
        Det beviser jo bare, at den klub og dets fans, ikke ejer skyggen af anstændighed, ordentlighed, almindelig pli og voksen ansvarlighed. De repræsentere ikke mindre, end de værste karaktertræk i vores samfund.

        Comment

        Working...
        X