Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens DK - nu som popsanger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jens DK - nu som popsanger

    Hvis nogen tænker 'hvad skete der egentlig med Jens DK?', så er svaret her: Han startede en popduo og lavede en musikvideo:

    https://www.youtube.com/watch?v=AQmbmAGOjBU

    #2

    Comment


      #3
      Han skulle nok have været blevet ved fodbolden i stedet! :D
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Jeg har aldrig hørt noget så dårligt..... totalt talentløst

        Comment


          #5
          Det lyder frygteligt, så den skal sikkert nok blive P3's uundgåelige.

          Comment


            #6
            Ja der er sgu ikke meget fodbold i de slatne håndled. Tror da nok OB så rigtigt da de ikke ville skrive kontrakt med ham. Selvom der var meget kritik her på forummet dengang.

            Comment


              #7
              Hold kæft, hvor er det tragikomisk :D

              Comment


                #8
                Jeg vil gerne gå mod strømmen, og erklære at jeg synes det rent teknisk er en ganske god vokal, og selve sangen ikke det værste jeg har hørt... og med flere års lytning til P3 bag mig, har jeg hørt en del skidt. Det ER dog ikke min smag, og jeg kommer ikke til at hente pladen, men er heller ikke ved at brække mig i lårtykke stråler...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg vil gerne gå mod strømmen, og erklære at jeg synes det rent teknisk er en ganske god vokal, og selve sangen ikke det værste jeg har hørt... og med flere års lytning til P3 bag mig, har jeg hørt en del skidt. Det ER dog ikke min smag, og jeg kommer ikke til at hente pladen, men er heller ikke ved at brække mig i lårtykke stråler...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Enig, det er ikke talentløst og videoen er endda lidt anderledes, men musikken er for poleret og poppet til min smag.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Det bliver sgu godt nok for ømt/kvalm for mig, både at se og høre på... jeg er dog enig med Max, som sådan fint smedet sammen og udmærket vokal, og et omkvæd(eller hvad det nu hedder) der giver lidt mere pondus, så det rent faktisk bliver musik, og ikke bare jammer...

                    Hvem fanden er ham den anden dude der egentlig, hvad skal han være der for, han bidrager da med intet
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Udemærket nummer, nogen er til pop andre er til rock, min smag hører ikke til den sidste kategori, sådan er vi jo så forskellige

                      Comment


                        #12
                        Haha, det er nok jordens underligst musikvideo med maling og makreller for øjnene :D Sangen tja.. han synger da fint, ikke noget der, men ser i mine øjne lidt håbløst ud. Lad os håbe han trives med det. Jeg bliver nok ikke hans største fan ;)
                        FORZA OB Arbejder til daglig med e-cigaretter hos Din eCigaret

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af snarres Se indlæg
                          Haha, det er nok jordens underligst musikvideo med maling og makreller for øjnene :D Sangen tja.. han synger da fint, ikke noget der, men ser i mine øjne lidt håbløst ud. Lad os håbe han trives med det. Jeg bliver nok ikke hans største fan ;)
                          Den er også lige... kunstnerisk nok for min smag... men sådan er der jo så meget... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment

                          Working...
                          X