Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCV 7/4 kl 19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-FCV 7/4 kl 19

    Endnu en sygt vigtig kamp som vi bare ikke må tabe

    jeg vil gerne se denne her

    MT
    MD LN DH HS
    RF AB MS MG
    KZ TD

    #2
    Næste kamp er den vigtigste resten af sæsonen. Vi kan starte med at sige, at vi skal vinde, men tabe må vi i hvert fald ikke.

    På trods af katastrofen i går, så skal vi fortsætte i 4-4-2. Vi skal kunne sige, den her kamp er vi bedst i, vi tager kontrollen og presser.

    Holdopstillingen giver ikke sig selv, men jeg hælder til noget af det samme som fmprOB, hvor det væsentlige er noget med DH tilbage og væk med EL. AB skal også spille, han er bedst, når vi har mest boldbesiddelse og det skal vi have i den kamp. Synes egentlig Lado kunne være sit indhop bekendt i går, jeg er tæt på at bytte ham med TD, men jeg ved godt det kun er mig. Jeg har aldrig været så forelsket i TD, men sådan har vi nok alle vores små ting

    FCV har 4 mand der får karantæne ved næste gule kort, det kan man altid skæve lidt til i morgen, hvor vi skal holde med Brøndby.........og så er der vel også en pæn chance for de kommer med ny træner (hvis de taber i morgen).

    http://www.superstats.dk/kort/fare

    Comment


      #3
      Og jeg drømmer af den her :

      Høgh
      Helveg Hemmingsen Skæg Sørensen
      Berg Tembo Hansen Tordenskjold
      Leschly Miti
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        http://www.superstats.dk/hvem-vinder-guld/

        vi kan også lige kigge i fcvs retning, taber de i morgen og vi vinder over dem i næste runde er vi SÅ tæt på at være sikret.

        havde sgu håbet jeg var ovre det punkt hvor jeg skal kigge efter vores konkurrenters resultater - men nej

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Næste kamp er den vigtigste resten af sæsonen. Vi kan starte med at sige, at vi skal vinde, men tabe må vi i hvert fald ikke.

          På trods af katastrofen i går, så skal vi fortsætte i 4-4-2. Vi skal kunne sige, den her kamp er vi bedst i, vi tager kontrollen og presser.

          Holdopstillingen giver ikke sig selv, men jeg hælder til noget af det samme som fmprOB, hvor det væsentlige er noget med DH tilbage og væk med EL. AB skal også spille, han er bedst, når vi har mest boldbesiddelse og det skal vi have i den kamp. Synes egentlig Lado kunne være sit indhop bekendt i går, jeg er tæt på at bytte ham med TD, men jeg ved godt det kun er mig. Jeg har aldrig været så forelsket i TD, men sådan har vi nok alle vores små ting
          Jeg er enig i, at Lado viste lidt fight som en af de få i går, jeg er dog mere tilbøjelig til at vælge ham frem for zohore, fordi han viste sgu heller ikke meget attitude mod BIF, så han bør skulle overbevise Ove til træning om at han gider.

          Comment

          Working...
          X