Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Azer.

    Men come on, guys, så ringe var det sgu ikke. I skud på mål var det meget lige, Esbjerg stod bare godt og var svære at lukke op efter deres føringsmål.
    EFB havde jo chancer til adskillige mål før pausen og størstedelen af årsagen til at de ikke truede så meget efter, var at de ikke forsøgte i nær samme grad, ... ja jeg ved godt at Ove forsøger at sælge det som justeringer....
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Azer

      Comment


        #33
        Rasmus Falk. Fordi han har niveauet og prøver, selv på en dag hvor meget lidt lykkes.

        Første halvleg var virkelig elendig; det er kun EfBs ineffektivitet, der holder kampen åben. EfBs angribere gør det så også godt; både Mensah og Emil Lyng gjorde sig gode, Larsson var konstant en trussel, Söder har speed og tager nogle onde løb i bagrummet. Mensah bliver rigtigt god, hvis han fortsætter sådan her.
        Anden halvleg var en helt anden kamp, hvor vi fighter os ind i opgøret og får langt mere initiativ. EfB får noget kontra mod slutningen og scorer til sidst, men der er vi løbet tør for krudt. Ellers er 2.halvleg helt ok og det er den indsats, vi skal bygge på til den meget vigtige FCV-kamp.

        Comment


          #34
          Azer

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Come on selv og lad lige folk selv bestemme, om de synes det var ringe eller ej, tak.

            P.S: Jeg synes heller ikke, at det var så dårligt, som nogen gør det til, men helt ærligt, hvad tror du, at du får ud af at tale sådan til folk lige efter et nederlag? Ved du ingenting om dette forum eller fodbolddebat generelt? Eller får du ligefrem et kick ud af at dele ud af dine "nøgterne" vurderinger?

            MvH ChrisOB
            Ad 1: Jeg er ikke helt med på, hvad du mener. "Så ringe var det ikke"..?
            Ad 2: Om fodbolddebat? At man udveksler meninger, ja.
            Ad 3: Et kick? Det gør vi alle, også dig, på et vist niveau. Hvis du ikke frigiver nok "lykke"-neurotransmitter ved at gøre noget, så gider du ikke gøre det. Det er sådan vi spiser, sover, parrer os og overlever, blandt meget andet. Så kort svar: ja, og det gør du også.

            Jeg vil gerne forstå, hvad det er, der gør lige netop denne kamp så forfærdelig, at den skilte sig ekstremt ud fra forårets andre kampe.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Ad 1: Jeg er ikke helt med på, hvad du mener. "Så ringe var det ikke"..?
              Ad 2: Om fodbolddebat? At man udveksler meninger, ja.
              Ad 3: Et kick? Det gør vi alle, også dig, på et vist niveau. Hvis du ikke frigiver nok "lykke"-neurotransmitter ved at gøre noget, så gider du ikke gøre det. Det er sådan vi spiser, sover, parrer os og overlever, blandt meget andet. Så kort svar: ja, og det gør du også.

              Jeg vil gerne forstå, hvad det er, der gør lige netop denne kamp så forfærdelig, at den skilte sig ekstremt ud fra forårets andre kampe.
              Hold da op for en omgang livsfilosofi du lige fyrer af dér. Wow...

              Og for at sige det meget simpelt: Vi tabte kampen. Mod en modstander hvor vi forventede at kunne være lidt bedre med. Det kan ikke vi ikke sige om Midtjylland og Brøndby ude. Eller FCK hjemme. Så i den henseende så bliver folk automatisk mere skuffede. Om det clouder deres judgment omkring hvor dårligt, det egentlig var er sagen uvedkommende. Folk vurderer ud fra hvad de forventede, og hvad de så på banen, og et nederlag hjemme mod Esbjerg, fuldt fortjent, som også spillerne og træneren mente, er derfor ganske naturligt værre end nederlag imod FCM og Brøndby.

              At du ikke kan forstå det, hænger nok sammen med at du får mange "lykke" skud i din hjerne, så det totalt blokerer for både din realitetssans og din evne til at sætte dig ind i hvordan andre reagerer på nederlag.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment

              Working...
              X