Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    - det er da muligt - men det betyder jo alt andet lige at han skal gøre det godt mens han er ved os. Og så længe han levere godt, hvilket han har gjort hidtil - så lever jeg med det.

    At jeg så syntes det er en smule mærkeligt det der med ikke at ville juble over et mål.....kunne forstå en mand som gerrard ikke vil juble skulle han nogensinde score mod Liverpool....men hvor længe var zohore lige i bif? Og hvad så med fck, eller den svenske klub han var i?

    Men score han målet - så skal jeg sgu nok juble for ham - måske ikke så højt det kan høres på brøndby stadion - men mine underboer, de kommer til at høre det.
    Jeg vil hellere have en spiller som har lyst til at være her og ikke allerede inden blækket er tørt på kontrakten udviser en liderlighed over en anden klub han tydeligvis hellere vil være i .
    Gider ikke en lejesvend som kun et her et halvt år for at tilspille sig en kontrakt i BIF , og et U21 em , så er han her for egen vindings skyld og ikke så meget fordi han virkelig gider OB . Så kan vi atter til sommer mangle en angriber fordi lappeløsningen er taget videre , det smadrer muligheden for kontinuitet . Og ja han er så også hentet fordi sommerens indkøb til angrebet var komisk og amartøragtigt .
    Har et håb om at Dalgaard hurtigt kommer i Form og scorer de mål der skal til sammen med Greve , samt han udviser lyst til at være i OB så der er ide i at frikøbe ham til sommer . Så kan Zohore henvises til bænken , hvor han kan sidde og drømme sig over på Brøndby stadion .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg vil hellere have en spiller som har lyst til at være her og ikke allerede inden blækket er tørt på kontrakten udviser en liderlighed over en anden klub han tydeligvis hellere vil være i .
      Gider ikke en lejesvend som kun et her et halvt år for at tilspille sig en kontrakt i BIF , og et U21 em , så er han her for egen vindings skyld og ikke så meget fordi han virkelig gider OB . Så kan vi atter til sommer mangle en angriber fordi lappeløsningen er taget videre , det smadrer muligheden for kontinuitet . Og ja han er så også hentet fordi sommerens indkøb til angrebet var komisk og amartøragtigt .
      Har et håb om at Dalgaard hurtigt kommer i Form og scorer de mål der skal til sammen med Greve , samt han udviser lyst til at være i OB så der er ide i at frikøbe ham til sommer . Så kan Zohore henvises til bænken , hvor han kan sidde og drømme sig over på Brøndby stadion .
      Tror du der er nogle spillere i OB, som ikke er her for egen vindings skyld?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Tror du der er nogle spillere i OB, som ikke er her for egen vindings skyld?
        Tror du ikke, der er nogen, der har mere investeret i OB end andre?

        Man kan dog ikke forvente, at en spiller som Zohore har samme lyst til at være i OB som f.eks Daniel Høegh. Det er ganske naturligt. Forskellen er bare, at man helst ikke skal udbasunere det til verden. Ignorance is bliss.

        Jeg er, på forhånd, godt klar over at hvis Zohore selv kunne ha' valgt, så var han i Brøndby. Det betyder dog ikke, at han ikke har motivation til at spille i OB. Og det synes jeg hans 3 første kampe så rigeligt har bevist.

        Men man skal helst holde sine kort tæt inde til kroppen omkring ens tanker om andre klubber. Og så synes jeg, at det er okay at juble, hvis man scorer et mål mod et gammelt hold. Men jeg syntes f.eks også at det var klasse, at Steffen Højer i sin tid undskyldte op til Stiften, da han scorede for Viborg imod os.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #64
          Så må Zohore vel lave en jubelscene Balotelli-style, stå og se sur ud med trøjen af og det hele. Så jubler han ikke så meget, at det kan genere nogen.

          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Tror du der er nogle spillere i OB, som ikke er her for egen vindings skyld?
            Alle spillere har vel en ambition om at komme til en større klub . Det skal de helst have da det må bidrage til motivationen hos dem , men Zohore er lige kommet og lægger ud med at erklære sin kærlighed til BIF , endda en klub som han kun var i en sæson som reserve/lejesvend og tydeligvis ikke slog til i så hans kærlighed kunne blive gengælt .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Tror du ikke, der er nogen, der har mere investeret i OB end andre?

              Man kan dog ikke forvente, at en spiller som Zohore har samme lyst til at være i OB som f.eks Daniel Høegh. Det er ganske naturligt. Forskellen er bare, at man helst ikke skal udbasunere det til verden. Ignorance is bliss.

              Jeg er, på forhånd, godt klar over at hvis Zohore selv kunne ha' valgt, så var han i Brøndby. Det betyder dog ikke, at han ikke har motivation til at spille i OB. Og det synes jeg hans 3 første kampe så rigeligt har bevist.

              Men man skal helst holde sine kort tæt inde til kroppen omkring ens tanker om andre klubber. Og så synes jeg, at det er okay at juble, hvis man scorer et mål mod et gammelt hold. Men jeg syntes f.eks også at det var klasse, at Steffen Højer i sin tid undskyldte op til Stiften, da han scorede for Viborg imod os.

              MvH ChrisOB
              Jamen vi er helt enige :)

              Jeg er heller ikke fan af de udtalelser fra Zohore, men det slog mig bare som en anelse naivt hvis Magge virkelig troede der var spillere i OB der ikke hovedsageligt var i OB for deres egen skyld.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Jamen vi er helt enige :)

                Jeg er heller ikke fan af de udtalelser fra Zohore, men det slog mig bare som en anelse naivt hvis Magge virkelig troede der var spillere i OB der ikke hovedsageligt var i OB for deres egen skyld.
                Enhver går vel på job for egen vindings skyld , men man må gerne udvise en lyst til at være der hvor man nu engang hæver sin løn . Syntes det er smagløst , mangel på respekt og nedgørelse af OB at stille sig op og erklære sin kærlighed til en anden klub få uger efter sin ankomst .
                Hvis der var tale om hans barndomsklub , eller en klub han havde spillet for en årrække ville jeg have forståelse for det .
                Last edited by Magge; 13-03-2015, 12:20.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  TM med i start 11?!???!!!???!!???

                  http://www.ob.dk/artikel/en-stor-udf...-broendby.aspx

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Først jeg tænkte også at jeg læser ikke korrekt. Men glem ikke: OVE HAR ALTID RET!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      hvis TM skal med i angrebet vil jeg gerne se denne

                      MT
                      HS-DH-LN-AS
                      MD-AB-HJ-RF
                      TM-KZ

                      Comment


                        #71
                        da vi har udebane er det vel normalt logik
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det der forstår jeg ikke :D,... vi vinder altså med en negativ score?

                          da vi har udebane er det vel korrekt at nævne vores score til sidst
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #73
                            Ville gerne se en opstilling der hed; MT
                            HS LN DH AS
                            MD HJ AB RF
                            TD KZ

                            Comment


                              #74
                              Mon ikke det bliver a lá FCK-opstillingen:

                              MT

                              Skog - Lasse - Høegh

                              Desler - Halgrim - Azer - Arí

                              Falk - Zohore - Greve


                              Greve er et personligt håb, Emil virker til at være næsten selvskrevet uanset form.

                              Vi bliver altså overrendt af BIF's centrale midt hvis vi starter med to angribere.

                              Comment


                                #75
                                Agger tvivlsom

                                http://www.bold.dk/nyt/broendby-agge...-til-ob-kampen

                                Comment

                                Working...
                                X