Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservehold Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    fedt - mon dog det er nok til en startplads....men i truppen må han sgu være...så kan det være vi kan begynde at score vores mål selv ;)
    Tvivler stærkt på han starter. Stiller vi i 4-4-2 tror jeg vi starter med Greve ved siden af eller lige bag Zohore. Han virker skarp og stod til en startplads imod FCK, hvis Spelmann havde været skadet. Mattson giver også udtryk for Dalgaard mangler lidt form, og havde håbet på han var mere med i Spillet i dagens kamp. Han vil også være en stærk joker at sende ind, hvis vi får behov for det

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Tvivler stærkt på han starter. Stiller vi i 4-4-2 tror jeg vi starter med Greve ved siden af eller lige bag Zohore. Han virker skarp og stod til en startplads imod FCK, hvis Spelmann havde været skadet. Mattson giver også udtryk for Dalgaard mangler lidt form, og havde håbet på han var mere med i Spillet i dagens kamp. Han vil også være en stærk joker at sende ind, hvis vi får behov for det
      det vil også være mit bud - kunne også være fedt at se greve fra start.....han havde en go chance mod fck og har lagt godt fra land her efter nytår....så kan dalgaard komme ind og få de sidste 20-30 min.

      Comment


        #18
        Findes der ikke nogen highlights fra den her kamp?

        Comment

        Working...
        X