Oprindeligt indsendt af mhbp

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Reservehold Lyngby-OB

Collapse

X
- 

Tvivler stærkt på han starter. Stiller vi i 4-4-2 tror jeg vi starter med Greve ved siden af eller lige bag Zohore. Han virker skarp og stod til en startplads imod FCK, hvis Spelmann havde været skadet. Mattson giver også udtryk for Dalgaard mangler lidt form, og havde håbet på han var mere med i Spillet i dagens kamp. Han vil også være en stærk joker at sende ind, hvis vi får behov for det
 - 

det vil også være mit bud - kunne også være fedt at se greve fra start.....han havde en go chance mod fck og har lagt godt fra land her efter nytår....så kan dalgaard komme ind og få de sidste 20-30 min.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægTvivler stærkt på han starter. Stiller vi i 4-4-2 tror jeg vi starter med Greve ved siden af eller lige bag Zohore. Han virker skarp og stod til en startplads imod FCK, hvis Spelmann havde været skadet. Mattson giver også udtryk for Dalgaard mangler lidt form, og havde håbet på han var mere med i Spillet i dagens kamp. Han vil også være en stærk joker at sende ind, hvis vi får behov for det
Comment

Comment