Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    JH er ikke dygtig nok - det er et faktum. Eller han var ikke dygtig nok da TB var med ind over. Det er blevet bedre nu hvor OP har bidraget, og måske bliver det også bedre med KN. Men summa somarum, så er han ikke kompetent, såfremt cheftræneren betyder så meget for kvaliteten af indkøbene. Ansæt OP som sportschef såfremt han vil, ellers kunne må prøve om Kasper Hjulman kunne tænke sig en anden rolle end træner.
    Pas på med ordet "faktum". Du kan mene at JH ikke er god nok, og endda have god backing for det, men det gør det ikke nødvendigvis til faktum.

Det eneste faktum jeg f.eks forholder mig til i denne debat er, at 4 ud af 5 sommerindkøb end ikke er i truppen til dagens kamp.

Det kan være lidt et vink med en vognstang.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      "Selvfølgelig rettede vi kritikken mod den mand som er ansat til at rense ud i klubben , købe nye spillere og forstærke holdet så det kan klare overlevelsen i ligaen."

Og her mener vi så, at det kan være formålstjenesteligt, at evaluerer når overlevelse eller ej er afgjort, fremfor at modarbejde processen når den er i gang.

Dermed ikke sagt, at det ikke giver mening at del evaluerer. Og ja, indkøbene i sommers VAR elendige set i bakspejlet. Det unuancerede ligger i 1. At vurderer om en. sportsdiretør er fejlet, ene og alene på indkøb og salg. 2. At underkende det forhold at indkøb og salg indvolverer andre parter end sportsdirektøren.
      Jeg kan ikke se hvor jeg modarbejder processen , jeg holder min kritik til debatten her på forum , og støtter holdet på stadion ca 28-30 kampe pr sæson og kunne ikke drømme om at råbe eller pifte af en af vores egne
      Spillere uanset hvad jeg måtte mene om indkøbet af pågældende .

Det må til enhver tid være JH som står med ansvaret for indkøbene ligegyldigt hvem han end måtte have haft med på råd . Lige som det er min personalechefs ansvar at ansætte de folk vi mangler på min arbejds plads , hvis vi mangler en smed , så tror jeg bestemt jeg får et nej hvis jeg anbefaler at tage en bager ind fordi jeg syntes han er ferm med en sprøjtepose .

Der har sjovt nok ikke været kritik af vinterens indkøb , som har været godkendt hus de fleste af os hvis man blot kigger på de enkelte spillere og de pladser de er købt til . Eneste kritikpunkt har været at de er indkøbt som et nødvendigt onde af at ..... Ja rigtigt sommerens indkøb var forfejlet ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Pas på med ordet "faktum". Du kan mene at JH ikke er god nok, og endda have god backing for det, men det gør det ikke nødvendigvis til faktum.

Det eneste faktum jeg f.eks forholder mig til i denne debat er, at 4 ud af 5 sommerindkøb end ikke er i truppen til dagens kamp.

MvH ChrisOB
        Chris ... Du burde om nogen vide at : ikke god nok , er det samme som elendig og ubrugelig ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Er der nogen, der har set en træning eller læst avisen, som har et bud på dagens start-11?

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Har du set nogen kritik af den handel ?

Og skulle man så vende den med den samme logik .
            Er Mikkelsen , COB , Kirkeskov , Kryger ,Lado forstærkninger ?
            Jeg forholdt mig bare til at Chris skrev at ingen af sommerindkøbene var forstærkninger, og så ville jeg høre om det også indbefattede Lasse Nielsen - hvilket det så ikke gjorde, kan jeg (heldigvis) forstå på det hele. Jeg er helt med på, at der er masser af handler der ikke har været succesfulde og det benægter jeg på heller ingen måde i mit indlæg, så jeg ved ikke hvad det er for en logik du henviser til.

Comment

MvH ChrisOB
              Der er to sommerindkøb i truppen til dagens kamp. Lasse Kryger og Lasse Nielsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Jeg forholdt mig bare til at Chris skrev at ingen af sommerindkøbene var forstærkninger, og så ville jeg høre om det også indbefattede Lasse Nielsen - hvilket det så ikke gjorde, kan jeg (heldigvis) forstå på det hele. Jeg er helt med på, at der er masser af handler der ikke har været succesfulde og det benægter jeg på heller ingen måde i mit indlæg, så jeg ved ikke hvad det er for en logik du henviser til.
                Ser ingen steder Chris har skrevet at ingen af indkøbene var forstærkninger , kun de 4 som hele tiden har været kritiseret ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ser ingen steder Chris har skrevet at ingen af indkøbene var forstærkninger , kun de 4 som hele tiden har været kritiseret ..
                  Bingo!

Det var pudsigt nok dem, der blev debatteret, og at jeg så kommer til at skrive 4 ud af 5 og ikke 4 ud af 6 i forhold til hvem der er med i truppen i dag, er vel ren semantik. Og eller flueknepperi.

Kryger kan måske få et kvarter, hvis vi skal satse.

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Bingo!

Det var pudsigt nok dem, der blev debatteret, og at jeg så kommer til at skrive 4 ud af 5 og ikke 4 ud af 6 i forhold til hvem der er med i truppen i dag, er vel ren semantik. Og eller flueknepperi.

Kryger kan måske få et kvarter, hvis vi skal satse.

MvH ChrisOB
                    Jamen, jeg undskylder mange gange at jeg rettede en faktuel fejl. Det skal ikke ske igen. Men for at det skal være flueknepperi skal det vel være fordi jeg ville modsige din pointe på den baggrund. Det husker jeg ikke at jeg gjorde.

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Er der nogen, der har set en træning eller læst avisen, som har et bud på dagens start-11?
                      Avisen tror mest på samme start-11'er som sidst, men udelukker ikke at vi skifter Azer ud med Jonasson. De udelukker heller ikke, at vi spiller 4-4-2 med Emil eller Kryger helt oppe ved siden af Zohore, så avisen ved ikke rigtig hvad Ove har tænkt sig. De er dog rimelig sikre på Dalgaard starter ude uanset om vi spiller med 1 eller 2 på toppen
                      Last edited by hankatten; 09-03-2015, 13:08.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Avisen tror mest på samme start-11'er som sidst, men udelukker ikke at vi skifter Azer ud med Jonasson. De udelukker heller ikke, at vi spiller 4-4-2 med Emil eller Kryger helt oppe ved siden af Zohore, så avisen ved ikke rigtig hvad Ove har tænkt sig. De er dog rimelig sikre på Dalgaard starter ude uanset om vi spiller med 1 eller 2 på toppen
                        Tak. Spændende om Emil Larsen kan ramme et højere niveau, hvis han bliver sat på toppen. Men forhåbentlig bliver både han og Zohore bedre af at spille i en 4-4-2.

Comment

Tak. Spændende om Emil Larsen kan ramme et højere niveau, hvis han bliver sat på toppen. Men forhåbentlig bliver både han og Zohore bedre af at spille i en 4-4-2.
                          Ja jeg håber også på en 4-4-2. Zohores fysik vil kunne give plads til Emils hurtige fødder overfor FCV's tunge midterforsvar.

Comment

Jeg er på ingen måder enig i, at det var "en stor del" ej heller at der var tale om "smædekampagne" Og selv hvis der var nogen, og det var der sikkert, der bare lukkede "galde" ud, så vil jeg personligt ikke bebrejde disse, for fodbold er først og fremmest følelser - tilbageholdenhed og logik i anden række. De spillere vi hentede var på ingen måder forstærkninger, dengang bedømt ud fra papiret - nu ud fra virkeligheden, så enhver kritik, og/eller "galde" der var dengang var aldeles berettigede.

Det er det mit statement går ud på.

Kunne skrive meget mere, men ville blot gentage hvad jeg allerede har sagt. Der er for mange, der ikke kender forskellen imellem "skyld" og "ansvar", og der er for mange, der forsøger at kvæle enhver kritik ved at bruge ordet "unuanceret" i flæng.

Uden at indse at fodbold og især fodbolddebat i sin natur ikke er logisk.

MvH ChrisOB
                            Det er da noget være sludder - fodbolddebat er ikke noget i sin natur - dermed hverken logisk eller ulogisk eller noget helt tredje. Det er personerne der debatterer, der vælger om den skal bygge på logisk sammenhængende argumentation eller påstande uden belæg.

Comment

Har JH ikke også skrevet kontrakter med nogle af vores egne unge?

KN og JH har før arbejdet godt sammen og ifølge dem selv er de et godt match - så tror nu nok nogle af handlerne bliver bedre..

lado var en lottokupon, for det var jo nogle omstændigheder der gjorde at vi faktisk kunne få sådan en kapacitet i truppen, at han så desværre ikke er faldet til er noget pis...

Comment

Håber på en 4-4-2 med Emil på vk og Zohore - Greve på top
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X