Synes det fortjente sin egen tråd så der ikke var nogen der missede det.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Highlights fra OB-BIF reserveholdskamp
Collapse
X
-
Tænkte jeg også, men trods alt langt bedre at de sætter en inkompetent kommentator til at kommentere, end at de helt undlader at lægge videoen op.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPinligt at de ikke har styr på flere af vores spillere's navneStop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
de sagde greve....fornavnet lagde jeg ikke lige mærke til ;). og den anden....jens jakob thomasen?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKender du nogen på vores hold der hedder Mads Greve og Jonas Thomsen
Ellers har de spillet i Mathias Greve's og Anders Thomsen's trøjer
Men som en anden sagde - bedre en kommentator der roder lidt rundt i navnene frem for de slet ikke viser indslag derfra.
Comment
-
JJT var ikke med. Han er vidst ikke klar endnu. Og han sagde begge navne forkert 3-4 gange tror jeg.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægde sagde greve....fornavnet lagde jeg ikke lige mærke til ;). og den anden....jens jakob thomasen?
Men som en anden sagde - bedre en kommentator der roder lidt rundt i navnene frem for de slet ikke viser indslag derfra.
et er at man siger et forkert navn under en live udsendelse.. Noget andet er at sidde og skal lave et sammendrag mens man gør det gang på gang
Comment
Comment