Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Godt lavet af GF. De viser i hvert fald, at de vil fremad. Så er det jeres tur OB...

Comment

Nå ja, det var ikke lang tid det håb fik lov at leve..

Comment

Den havde jeg ikke set komme...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvis AGF kan signe ham, burde vi også kunne. Nå, øv. God signing af AGF, en spiller jeg rigtig gerne havde set i OB. Men nok mest ude på en af kanterne, til den centrale midtbane skal vi ha' den kontrollerende sekser, som vi har sukket efter lige siden Djemba Djemba.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Hvis AGF kan signe ham, burde vi også kunne. Nå, øv. God signing af AGF, en spiller jeg rigtig gerne havde set i OB. Men nok mest ude på en af kanterne, til den centrale midtbane skal vi ha' den kontrollerende sekser, som vi har sukket efter lige siden Djemba Djemba.
            Yes til DD klon

Comment

Sæt i gang JH. Christian Poulsen er ledig på banen. DM og vores nye dumme svin

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/5593623
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Bare helt generelt. Men ved da der bliver arbejdet med nogle emner. Blandt andet en målmand. Og det er jo ikke raket videnskab at regne den ud
                Var det Falkesgaard du havde hørt om?

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Sæt i gang JH. Christian Poulsen er ledig på banen. DM og vores nye dumme svin

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/5593623
                  Jeg kunne godt se ham som CM næste år. Men er da 100% sikker på at alle andre superliga klubber kan skyde en hvis pil efter ham

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg kunne godt se ham som CM næste år. Men er da 100% sikker på at alle andre superliga klubber kan skyde en hvis pil efter ham
                    Tror egentlig heller ikke på den, men det ville være en god læremester for JJT
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      ja det burde vi kunne....men der er jo andet end bare penge - et skifte til AGF behøver jo ikke betyde at mande skal hen og flytte osv. - kan jo være han er fint tilfreds hvor han er.
                      Træneren kan også have noget at skulle have sagt....mange faktore - slet ikke sikkert vi har kigget i hans retning, JH har nok øjnene stift rettet mod Kløve i horsens ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Tror egentlig heller ikke på den, men det ville være en god læremester for JJT
                        Ja det ville det godt nok være..

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ja det burde vi kunne....men der er jo andet end bare penge - et skifte til AGF behøver jo ikke betyde at mande skal hen og flytte osv. - kan jo være han er fint tilfreds hvor han er.
                          Træneren kan også have noget at skulle have sagt....mange faktore - slet ikke sikkert vi har kigget i hans retning, JH har nok øjnene stift rettet mod Kløve i horsens ;)
                          Ikke at have kigget i hans retning vil jo direkte indikere at JH er snot dum..

Comment

Nå nå. Det kan jo være han/de ikke mener han er god nok - eller lige er den type de gik efter.

Jeg er enig i, at han har nogle evner vi (stort set alle hold) godt kunne bruge. Men han er ikke ligefrem min drømmespiller vil jeg sige. Er ikke helt vild med ham som 6'er (og det er en af de pladser hvor vi mest savner rutine). Jeg håber på lidt andre spillertyper end Bjarnason.
                            Last edited by Agbre; 04-06-2015, 15:10.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Nå nå.
                              jo jo

Comment

enig :)

men vi kan jo have kig på en højere hylde (som troels kløve ;) ), vi aner jo ikke hvad der er sket.....det er jo en tidlig handel - måske nåede man ikke dertil fordi det ikke er blevet diskuteret med Kent. Måske Kent ikke var interesseret i ham.
                                Måske GF bare smed flere penge på bordet end JH var villig til.

Og måske ville han bare hellere GF......

Comment

Working...
                                X