Godt lavet af GF. De viser i hvert fald, at de vil fremad. Så er det jeres tur OB...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvis AGF kan signe ham, burde vi også kunne. Nå, øv. God signing af AGF, en spiller jeg rigtig gerne havde set i OB. Men nok mest ude på en af kanterne, til den centrale midtbane skal vi ha' den kontrollerende sekser, som vi har sukket efter lige siden Djemba Djemba.
Comment
-
Sæt i gang JH. Christian Poulsen er ledig på banen. DM og vores nye dumme svin
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/5593623Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSæt i gang JH. Christian Poulsen er ledig på banen. DM og vores nye dumme svin
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/5593623
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvis AGF kan signe ham, burde vi også kunne. Nå, øv. God signing af AGF, en spiller jeg rigtig gerne havde set i OB. Men nok mest ude på en af kanterne, til den centrale midtbane skal vi ha' den kontrollerende sekser, som vi har sukket efter lige siden Djemba Djemba.
Træneren kan også have noget at skulle have sagt....mange faktore - slet ikke sikkert vi har kigget i hans retning, JH har nok øjnene stift rettet mod Kløve i horsens ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja det burde vi kunne....men der er jo andet end bare penge - et skifte til AGF behøver jo ikke betyde at mande skal hen og flytte osv. - kan jo være han er fint tilfreds hvor han er.
Træneren kan også have noget at skulle have sagt....mange faktore - slet ikke sikkert vi har kigget i hans retning, JH har nok øjnene stift rettet mod Kløve i horsens ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke at have kigget i hans retning vil jo direkte indikere at JH er snot dum..
Jeg er enig i, at han har nogle evner vi (stort set alle hold) godt kunne bruge. Men han er ikke ligefrem min drømmespiller vil jeg sige. Er ikke helt vild med ham som 6'er (og det er en af de pladser hvor vi mest savner rutine). Jeg håber på lidt andre spillertyper end Bjarnason.Last edited by Agbre; 04-06-2015, 15:10.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke at have kigget i hans retning vil jo direkte indikere at JH er snot dum..
men vi kan jo have kig på en højere hylde (som troels kløve ;) ), vi aner jo ikke hvad der er sket.....det er jo en tidlig handel - måske nåede man ikke dertil fordi det ikke er blevet diskuteret med Kent. Måske Kent ikke var interesseret i ham.
Måske GF bare smed flere penge på bordet end JH var villig til.
Og måske ville han bare hellere GF......
Comment
Comment