Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der bør komme en målmand, AK kommer nok også og så mangler der noget kvalitet fremfor den kvantitet vi har på holdet ...
    Mikkelsen, Lado og Kryger bør vi komme af med ... Lucas, Diarra og JBL det samme hvis ikke de kan komme på holdet ... Lucas er overhalet af både Desler og Greve ... Måske endda af Thomsen ...

    Falke
    Oliver. Halgri. Larsen. Kirke
    Desler. Ari. Makrini. Emil
    Falk. Festersen

    Radza
    Magnus. Lasse. Diarra. JBL
    Lucas. Azer. JJT. Thomsen
    AK. Zohore.

    Skubber gerne Ari ned som reserve på vb og Larsen som reserve på cf for to bedre spillere mod at JBL og Diarra blive afskibet.

    Lado og Mikkelsen samt Kryger er bare i overskud med Falk, Festersen, Zohore og AK på toppen og så har jeg endda sat Greve ned som reserve for Desler på midten ..

    Men der skal vel forlænges med eller ske salg af Falk og Emil .... Bliver de så erstattet eller siger man at vi er nok antalsmæssigt på midten og i angrebet uden at skule til kvaliteten???

    Tror JH har svært ved at finde kvalitet til at erstatte de to ..

    6 ud og 3 ind ...
    Lado, Mikkelsen, Kryger, JBL, Diarra og Lucas ud for en målmand, en centerforsvarsspiller og en central midtbane ..

    Men så har vi også et godt hold med brede og unge samt egne spillere ..

    Og før det scorer JH ikke højt hos mig ...
    Synes lidt JH har svære betingelser en gang i mellem.

    Jeg tror gerne han vil af med f.eks. Kryger, Lado og TM, men det skal ikke være for enhver pris. Vinduet er langt endnu og lur mig om ikke der bliver ophævet et par kontrakter i slutningen af august, hvis truppen stadig ser ud som den gør nu.

    På målmandsposten tror jeg stadig man vurderer Falke for at se hvilken målmand der skal hentes ind.

    Synes JH har ageret godt i dette vindue og det ved at hente spillere ret tidligt. Derfor har vi nu en bredde der tillader vi har is i maven omkring de eventuelt resterende handler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Jeg har fra nogle kilder (folk der kender TM privat, uafhængigt), at IFK havde lagt et købsbud på TM på 1 mil. Derudover er han vidst ikke tilfreds med tjansen nu, da han vil have spilletid. 1. divisionsklubber er i tankerne, og IFK løbet skulle ikke være helt kørt.

      Rygtet er baseret på kilder fra de sidste 14 dages tid.

      Det eneste nye i det jeg har, er vel købsbuddet.
      Kunne simpelthen ikke forestille mig OB ikke siger ja til 1 mio.... Manden er jo slet ikke i nærheden af spilletid. Men tak for at dele, fornøjelse med rygter!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Til 1 mill havde hans røv da været i Sverige nu. Og hvis det er rigtigt virker det underligt at han så fodbold i Vejle i søndags imens vi spillede kamp..
        Bare der snart sker et eller andet med ham. Vi skal have nogen ud pronto så vi kan begynde at få de sidste forstærkninger ind
        ja det lyder en smule utroligt - kan simpelthen ikke forestille mig at JH ville holde på TM hvis der var 1 mill på bordet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja det lyder en smule utroligt - kan simpelthen ikke forestille mig at JH ville holde på TM hvis der var 1 mill på bordet
          Nej det lyder usandsynligt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja det lyder en smule utroligt - kan simpelthen ikke forestille mig at JH ville holde på TM hvis der var 1 mill på bordet
            Kan jo være det var en del af en pakke hvor vi stadig hang på noget af "restlønnen".

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Kan jo være det var en del af en pakke hvor vi stadig hang på noget af "restlønnen".
              Det ville kun kunne opstå i en leje. Ikke i en million transfer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det ville kun kunne opstå i en leje. Ikke i en million transfer
                Jo, det ville det da sagtens kunne. Bare fordi klubberne bliver enige, er det jo ikke sikkert, at spilleren er med på ideen, hvis det betyder en lønnedgang. I den situation kunne man godt forestille sig et gyldent håndtryk fra OBs side for at få enderne til at mødes. Ligesom når en kontrakt ophæves, man må punge ud for at spare på den lange bane

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jo, det ville det da sagtens kunne. Bare fordi klubberne bliver enige, er det jo ikke sikkert, at spilleren er med på ideen, hvis det betyder en lønnedgang. I den situation kunne man godt forestille sig et gyldent håndtryk fra OBs side for at få enderne til at mødes. Ligesom når en kontrakt ophæves, man må punge ud for at spare på den lange bane
                  Den er jeg med på. Men har sgu aldrig hørt om en transfer hvor den sælgende klub så giver spilleren et gyldent håndtryk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den er jeg med på. Men har sgu aldrig hørt om en transfer hvor den sælgende klub så giver spilleren et gyldent håndtryk
                    Den er også helt ny for mig. Det virkede til at Mikkelsen rigtig gerne ville tilbage, og jeg nægter at tro på, at han ville sige nej til et skifte på grund af en lønnedgang, medmindre at han lever i en drømmeverden.
                    Jesper Hansen ville aldrig sige nej til en million, jeg tror aldrig at han får så godt et tilbud igen. Han ender nok en klub i den næstbedste række, og her kaster klubberne ikke om sig med millionerne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Den er også helt ny for mig. Det virkede til at Mikkelsen rigtig gerne ville tilbage, og jeg nægter at tro på, at han ville sige nej til et skifte på grund af en lønnedgang, medmindre at han lever i en drømmeverden.
                      Jesper Hansen ville aldrig sige nej til en million, jeg tror aldrig at han får så godt et tilbud igen. Han ender nok en klub i den næstbedste række, og her kaster klubberne ikke om sig med millionerne.
                      Helt enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Jeg har fra nogle kilder (folk der kender TM privat, uafhængigt), at IFK havde lagt et købsbud på TM på 1 mil. Derudover er han vidst ikke tilfreds med tjansen nu, da han vil have spilletid. 1. divisionsklubber er i tankerne, og IFK løbet skulle ikke være helt kørt.

                        Rygtet er baseret på kilder fra de sidste 14 dages tid.

                        Det eneste nye i det jeg har, er vel købsbuddet.
                        Mon ikke TB spring til, nu hvor TM er ledig på marked. *TB syntes sikkert at han er 7 millioner værd.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Jo, det ville det da sagtens kunne. Bare fordi klubberne bliver enige, er det jo ikke sikkert, at spilleren er med på ideen, hvis det betyder en lønnedgang. I den situation kunne man godt forestille sig et gyldent håndtryk fra OBs side for at få enderne til at mødes. Ligesom når en kontrakt ophæves, man må punge ud for at spare på den lange bane
                          Hvis tilbuddet om en mio er korrekt, så undrer det godt nok også mig. Ja, Mikkelsen ville måske gå ned i løn, men hvor meget får han nu - og giver IFK så meget mindre i løn?
                          Så skal det være fordi OB fortsat ser muligheder i ham. Med forsigtig optimisme omkring hvordan Kirkeskov har set ud i de første kampe med Kent, så er alt jo muligt. Jeg havde for længst afskrevet Kirkeskov, det skal blankt indrømmes: heldigvis er det en langt klogere mand, der er træner:-) Måske kan han få gang i Mikkelsen. Hvis han lykkes med at få bare hæderlige superligaspillere ud af både Kirkeskov, Oliver Lund og Thomas Mikkelsen, så er Kent bare det største scoop, vi har gjort længe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Hvis tilbuddet om en mio er korrekt, så undrer det godt nok også mig. Ja, Mikkelsen ville måske gå ned i løn, men hvor meget får han nu - og giver IFK så meget mindre i løn?
                            Så skal det være fordi OB fortsat ser muligheder i ham. Med forsigtig optimisme omkring hvordan Kirkeskov har set ud i de første kampe med Kent, så er alt jo muligt. Jeg havde for længst afskrevet Kirkeskov, det skal blankt indrømmes: heldigvis er det en langt klogere mand, der er træner:-) Måske kan han få gang i Mikkelsen. Hvis han lykkes med at få bare hæderlige superligaspillere ud af både Kirkeskov, Oliver Lund og Thomas Mikkelsen, så er Kent bare det største scoop, vi har gjort længe.
                            Med Festersen,Greve,Falk,Zohore og AK der står foran ham i angriberpladserne bliver det nok svært.. Selv Lado var foran ham i weekendens kamp..
                            Jeg tror ikke at TM får 1 minuts spilletid i superligaen under Kent Nielsen mm der kommer en 2-3 skader(anti jinx)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Hvis tilbuddet om en mio er korrekt, så undrer det godt nok også mig. Ja, Mikkelsen ville måske gå ned i løn, men hvor meget får han nu - og giver IFK så meget mindre i løn?
                              Så skal det være fordi OB fortsat ser muligheder i ham. Med forsigtig optimisme omkring hvordan Kirkeskov har set ud i de første kampe med Kent, så er alt jo muligt. Jeg havde for længst afskrevet Kirkeskov, det skal blankt indrømmes: heldigvis er det en langt klogere mand, der er træner:-) Måske kan han få gang i Mikkelsen. Hvis han lykkes med at få bare hæderlige superligaspillere ud af både Kirkeskov, Oliver Lund og Thomas Mikkelsen, så er Kent bare det største scoop, vi har gjort længe.
                              vi er jo ingen der ved meget om det, men 1.div. er lige startet så lad os se om der ikke er et par klubber der kommer skidt fra start og får brug for en angriber eller en forsvare fra overskudslagrene i SL-klubberne.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Med Festersen,Greve,Falk,Zohore og AK der står foran ham i angriberpladserne bliver det nok svært.. Selv Lado var foran ham i weekendens kamp..
                                Jeg tror ikke TM får 1 minuts spilletid i superligaen under Kent Nielsen mm der kommer en 2-3 skader(anti jinx)
                                Jeg har også svært ved at se hvor både tro og spilletid skulle komme fra... Ved heller ikke hvorfor det er et scoop at en træner får hæderlige spillere ud af hæderlige spillere..? det må da kunne forventes... men okay, der skal jo males lidt ekstra farvelade på...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X