Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt og opstilling FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vi spiller først mandag, så det handler nok lige så meget om at nogle af spillerne (læs: "Lado") får lidt ekstra i benene, kan ikke forstille mig andet end at "Lado" er med, og står foran T. Mikkelsen, men kan da tage fejl.

    Comment


      #17
      Er også helt klart min umiddelbare tanke. Undrer mig bare (meget) over at han som den eneste af dem jeg forestiller mig er i spil til start-11 er med idag...
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
        Vi spiller først mandag, så det handler nok lige så meget om at nogle af spillerne (læs: "Lado") får lidt ekstra i benene, kan ikke forstille mig andet end at "Lado" er med, og står foran T. Mikkelsen, men kan da tage fejl.
        Derfor virker det bare stadig mærkeligt at TM så ikke også er med til den kamp. Hvis Lado står foran TM må det være ensbetydende med TM kommer til at spille en ret ubetydelig rolle på mandag, og så giver det ingen mening ikke at have TM med for reserverne. TM kan selvfølgelig også bare være lidt småskadet, og så giver det meget god mening at Lado er med i stedet for ham

        Comment


          #19
          Det har du selvfølgelig en pointe i, havde jeg ikke lige tænkt over - kan også være at træner-teamet mener TM står foran "Lado", hvis "Lado" stadig ikke er i (god nok) form?

          Comment


            #20
            Men var der er ikke en her på forum (så vidt jeg husker) der snakkede om at Lado havde smidt et par overflødige kilo?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
              Men var der er ikke en her på forum (så vidt jeg husker) der snakkede om at Lado havde smidt et par overflødige kilo?
              Lado har været med hele opstarten og ser absolut fit ud, omend han stadig har et lidt tungt løb der ikke er særlig eksplosivt ud og han er bare ikke 2 vejsspiller og kan virke lidt "doven". Hvis TM foretrækkes må det være på de "kæmperiske dyder" andet er svært at forestille sig og det vil også være Ove-style
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Så har jeg da fanget et eller andet i mængden af ord. :-) Men Lado er vel netop også en boksspiller (a la Thomas Dalgaard), hvor hans forcer er den "dovne" tilgang til spillet, hvor det gælder om at være i feltet og "bare" sparke bolden i kassen og ikke ret meget mere end det. At det så også kan være en kunst at lave mål, er så en helt anden sag. :o)

                Men ja, du har nok ret mht. Thomas Mikkelsen, at det er en anden form for fodbold, som en Ove P. ser nødvendigt imod mesterskabs favoritterne fra Herning/Ikast.

                Spændende bliver det ihvertfald, og hold kæft jeg er klar til suppe start! :o)

                Comment


                  #23
                  Jeg kan ikke forestille mig, at TM starter foran Lado. Den resterende trup ser således ud:

                  Toppel
                  HS
                  LN
                  DH
                  AS
                  HJ
                  EL
                  MS
                  AB
                  Desler
                  RF
                  TD
                  TM
                  KZ

                  Af ovenstående, må det forventes at DH vil blive sparet i første kamp og TD er ude. Derudover har TM ikke startet én eneste gang for "hold 1" og Desler har haft lidt småskader på det seneste?

                  Men hvis de fraværende fra reserveholdstruppen skal spille 1ste kampe, må det være nedestående opstilling:
                  Toppel
                  HS, LN, HJ, AS
                  RF, AB, Desler, EL
                  MS, KZ

                  Jeg tror dog på, at Lado kun er med i reserveholdstruppen, for kunne øve løbemønster og finde kampform. Dvs. opstillingen bliver:
                  Toppel
                  HS, LN, HJ, AS
                  RF, AB, MS, EL
                  Lado, KZ

                  Comment


                    #24
                    jeg notere mig at reserverne vandt 1-0 over FCV i dag. Radza var på mål og jeg kommer lidt i tvivl om det er "det normale" at 3. valget vogter målet for reservisterne, eller om det er det normale 2. valg (Ousager)
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Hvis Lado ikke er i form nu, så kommer han det sku da aldrig og så skal han bare ud af vagten, kan satme da ikke passe, sidder han på Mac hver aften ?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
                        Hvis Lado ikke er i form nu, så kommer han det sku da aldrig og så skal han bare ud af vagten, kan satme da ikke passe, sidder han på Mac hver aften ?
                        Er han ikke i form? Han ser da rimelig trimmet ud på de billeder der har været fra opstarten.

                        Comment


                          #27
                          Lado er i fin form.

                          Comment


                            #28
                            Erik og Hassan, ser ud til at blive klar...

                            http://www.bold.dk/nyt/godt-nyt-for-...-inden-ob-kamp
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Hvis der er nogen der er interesseret og mangler et overblik over hvordan efteråret gik er der her en kort oversigt over kampene, vores point og vores position løbende.
                              Derudover har jeg inden sæsonen sat mine forventede antal point løbende.
                              Til de interesserede poster jeg lige forårets forventninger på.

                              Kampe Res. Målscorer Point Forv. Pos.
                              OB-Hobro 1-2 K.Larsen (Skulason) 0 3 10
                              FC Vestsjælland-OB 3-1 E.Larsen 0 4 12
                              OB-AaB 1-1 Falk 1 5 11
                              Brøndby IF-OB 1-1 Høegh (K.Larsen) 2 5 11
                              Randers FC-OB 0-2 E.Larsen-L.Nielsen (Skulason-Kryger) 5 6 8
                              OB-FC København 0-1 5 6 10
                              FC Midtjylland-OB 3-2 K.Larsen-Dvalishvili (Skulason) 5 6 11
                              OB-SønderjyskE 1-1 Spelmann (T.Mikkelsen) 6 9 11
                              Brønshøj-OB 1-0 ---- ---- ----
                              FC Nordsjælland-OB 2-1 Bodul (Kirkeskov) 6 9 11
                              OB-Silkeborg IF 2-0 Skulason-T.Mikkelsen 9 12 10
                              Esbjerg fB-OB 2-0 9 12 11
                              Randers FC-OB 3-0 9 13 11
                              OB-Hobro 3-1 Selvmål Justesen-Kryger-E.Larsen (Ruud-E.Larsen-Falk) 12 16 11
                              SønderjyskE-OB 2-1 Kryger (Skulason) 12 17 11
                              OB-FC Nordsjælland 1-0 Dvalishvili (E.Larsen) 15 20 10
                              Silkeborg IF-OB 0-1 Spelmann 18 21 10
                              OB-AaB 1-1 Falk 19 22 10
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment


                                #30
                                FC Midtjylland-OB 22
                                OB-FC København 22
                                FC Vestsjælland-OB 23
                                Brøndby IF-OB 23
                                OB-Esbjerg fB 24
                                OB-FC Vestsjælland 27
                                FC Nordsjælland-OB 28
                                OB-SønderjyskE 31
                                Esbjerg fB-OB 32
                                OB-Brøndby IF 33
                                OB-FC Midtjylland 36
                                AaB-OB 36
                                OB-Silkeborg IF 39
                                FC København-OB 39
                                Hobro-OB 42
                                OB-Randers FC 45
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

                                Comment

                                Working...
                                X