Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Jo vi har en dårlig statistik mod FCV men jeg kan da også huske en kamp hvor de var heldige mod os. De sluttede efteråret på vej. Vi sluttede på vej op. Det betyder vel også noget ik? Ingen tvivl om at vi skal kæmpe røven ud af bukserne i alle kampe for at få noget med hjem. Det er der heldigvis mange andre der også skal. FCV kan med lidt held have hentet os inden vores indbyrdes opgør, men mon dog de bare går amok og drøner derud af. Hvis de kan kan vi i hvert fald også.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi har en ret dårlig statistik mod FCV , og intet i vores spil , bortset fra Hobro kampen har indikeret at vi har været så godt kørende at vi kan påtage os favoritværdigheden i den kamp , de første kampe kan så rykke lidt på den opfattelse .
Vi har FCM og FCK inden FCV , de har FCK ude og SDJ hjemme .
Leave a comment:
-
Vi har en ret dårlig statistik mod FCV , og intet i vores spil , bortset fra Hobro kampen har indikeret at vi har været så godt kørende at vi kan påtage os favoritværdigheden i den kamp , de første kampe kan så rykke lidt på den opfattelse .Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægahh jeg tror ikke at FCV er favoritter mod os selvom de er hjemme. De skal ud at bevise mere end vi skal, men det skal de kun fordi de var endnu dårligere end os i efteråret. De 4 andre er svære, men Esbjerg er i hvert fald svækket. Om vi kan udnytte det er en anden sag.
Vi har FCM og FCK inden FCV , de har FCK ude og SDJ hjemme .
Leave a comment:
-
ahh jeg tror ikke at FCV er favoritter mod os selvom de er hjemme. De skal ud at bevise mere end vi skal, men det skal de kun fordi de var endnu dårligere end os i efteråret. De 4 andre er svære, men Esbjerg er i hvert fald svækket. Om vi kan udnytte det er en anden sag.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er jo ikke bare de 2 første kampe som er svære , jeg vil sige de første 5 kampe ser uhyggelige ud .
FCM ude
FCK hjemme
FCV ude
BIF ude
EfB hjemme
Alle de kampe ser svære ud mod stærke modstandere , og det er meget afgørende at vi kommer ok fra start , men det kan blive alt fra 0-3 point med en skidt start , 3-6 point med en middel start og 9-12 point ved en fantastisk start .
Jeg kan kun få øje på at vi er svage favoritter i kampen mod EfB , ellers er det kampe hvor modstanderne er svage/ store favoritter .
Leave a comment:
-
Jeg tror Toppel bekræfter kun den tillid, som vi alle har på Ove og hans art at føre holdet. Jeg tror ikke, det er arrogant eller interview antyder, at holdet kunne være arrogant eller ufokuseret. En denne hensigt understreger Toppel Oves "hårde" stil.
Selvfølgelig har vi brug for point i de to første spil til at kunne svømme frit os. Jeg håber på en god parked bus i FCM med en point et og en sejr mod FCK. Og så skinner solen igen ...
I værste fald, hvis vi får noget hænger vi stadig i et stykke tid i kælderen, men vi starter med 4 point for FCV. Selv i værste fald er situationen ikke lige en katastrofe. Ove er for mig garant for at overleve, jeg har aldrig haft så meget tillid på arbejd af en træner.Jeg kan ikke forestille mig, at han tillader at holdet tager situationen for let eller mister fokus.
Leave a comment:
Leave a comment: