Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvad med ansættelse af to MEGET kvalificerede trænere til næste sæson og aftalen med det der ligner klubbens redningsmand efter TB og Michael Eriksen (hvad end hans titel er) og den nye u19 træner...det hele tæller på +siden når JH skal vejes og vurderes. JH er vel ikke ansvarlig for at talenterne JBL/Lucas) ikke folder sig ud som forventet
    Helt enig. Kritikken af JH er meget unuanceret i min verden.

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Stor ros til JH herfra.
    jeg tror på det fundament han og bestyrelsen er igang med at bygge op i Odense!!

Flot med ny træner, ny assistent, udrensning, øje på økonomien...
    fuck om der så har været fejlkøb. Hvem ved!? Måske nogle af drengene bidrager mere på træningsbanen og i kulturen end i start 11...
    Rørende enig!

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Men det kan man jo ikke skælde ham ud for. Så ingen grund til at nævne det
    Præcis min tanke..

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Alle glemmer egentlig, at dette også var et JH-køb.

http://www.ob.dk/artikel/ob-koeber-martin-spelmann.aspx
    Men det kan man jo ikke skælde ham ud for. Så ingen grund til at nævne det

Leave a comment:

• skarven
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Han har ikke være i nærheden at bare et anstændigt køb - LN kan forsvares, men det øvrige er shit. Lejeaftalerne er mulighvis op, men ikke så langsigtet.
    Alle glemmer egentlig, at dette også var et JH-køb.

http://www.ob.dk/artikel/ob-koeber-martin-spelmann.aspx

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    hvad med ansættelse af to MEGET kvalificerede trænere til næste sæson og aftalen med det der ligner klubbens redningsmand efter TB og Michael Eriksen (hvad end hans titel er) og den nye u19 træner...det hele tæller på +siden når JH skal vejes og vurderes. JH er vel ikke ansvarlig for at talenterne JBL/Lucas) ikke folder sig ud som forventet
    Nej det kan han ikke, men ellers er det langt mere shit end kanel. Der bliver brug for at rydde op igen igen, og igen. Det lugter fælt.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Han har ikke være i nærheden at bare et anstændigt køb - LN kan forsvares, men det øvrige er shit. Lejeaftalerne er mulighvis op, men ikke så langsigtet.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Stor ros til JH herfra.
    jeg tror på det fundament han og bestyrelsen er igang med at bygge op i Odense!!

fuck om der så har været fejlkøb. Hvem ved!? Måske nogle af drengene bidrager mere på træningsbanen og i kulturen end i start 11...

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Stor ros til JH herfra.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Hvem har han egentlig hentet til FCN?
    en head-scouts fornemmeste opgave er vel.....ja, at scoute. Det vil sige finde og opsøge talenter med potentiale og lave rapporter om spillerens/talentets tekniske og fysiske tilstand og formåen til trænere og sportsdirektør, og tage de første indledende samtaler med spilleren og vurdere om de passer ind i den proces(undskyld udtrykket) klubben er i.

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    jeg er helt enig og set-uppet omkring holdet er lige så vigtig som at have de rigtige spillere. Derfor anser jeg det for at være meget vigtigt at der ansættes en head-scout så træner og sportsdirektør kan gøre det de er bedst til....træne og administrere. Nu vi nu er ved at plukke FCN for gode folk kan vi passende hive Steen Nedergård hjem igen til Odense
    Jeg er 100 % enig!
    Jeg er så mere i tvivl om Steen Nedergaard er den rette mand.
    Men det er helt evident, at vi igen skal have opbygget et scoutingnetværk med en chefscout i spidsen.
    Og her har JH da taget de første skridt med Michael Eriksen i ungdomsafdelingen.

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tror du misforstår , det var PH jeg ikke tror har brugt transfer budgettet for 2 år , så JH ingen penge har haft at købe for .
    Mon ikke den til enhver tid siddende sportsdirektør får et vis budget at arbejde med fær hvert vindue .

Vi bliver nok aldrig enige , du mener ingen andre sportsdirektør ville få mere ud af de sparsomme midler , jeg mener de fleste andre ville få mere ud af det .Vi er også enige om at det er få midler JH har haft , og så er det bare min mening at man netop af den grund skal handle med mere omtanke og indsigt i truppens mangler og de indkøbte spillers kompetencer . Kryger handlen burde aldrig være foretaget , og især ham burde JH have kendt kvaliteten på . Kirkeskov handlen ligeså , en simpel manøvre , at flytte Ari væk fra midten hvor han spillede elendigt og over på den back han selv helst ville spille og vel også var indkøbt til . Mikkelsen handlen var helt i skoven og må have været ren panik løsning i total blinde .

Og vil lige slå fast at PH bestemt også er en skamplet af de helt store . Og ham gav jeg også på puklen for hans handler , især Skoubo og den helt horrible JC handel som jeg stadig betegner som den værste jeg kan huske i OB's historie .
    Lad os bare stoppe diskussionen, så.

Jeg vil bare lige sige, at jeg rent faktisk tror PH har brugt flere penge end man lige tror..

Vi har også helt glemt ansættelsen af TB..
    Last edited by jonashj0305; 05-05-2015, 23:50.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Aner det ik. Vil bare gerne have en Scout igen. Og gerne en med stribet blod

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Selvfølgelig har JH hovedansvaret, men koden til at få OB tilbage i toppen af Superligaen er ikke endnu en fyring og endnu mere rod i kulisserne omkring førsteholdet. Kontinuitet er derimod nøgleordet.

Det er ikke for sjov PH går under navnet Money-Poul. Jeg tror TC og HT var ved at besvime, da de så, hvor mange nuller der var på en eventuel handel med Nicolai Jørgensen. Og så er der jo i øvrigt også historien om Rasmus Falks kontrakt, som JH eftersigende skulle have været i chok over at se efter sin ansættelse.
    Hvor har du i øvrigt fra, at JH har brugt 2 årsbudgetter til indkøb? Jeg tror (rent gætteri), at JH har fået betragteligt mindre budgetter end både TC og PH, der var de første, der skulle justere budgettet i forhold til de økonomiske realiteter. Og her må man bare sige, at JHs trupper har givet et mere reelt udtryk for, hvilke hylder, der har været råd til at hente spillere fra end PHs dyre Nr. 7-handel, JC-handel, TC's dyre Skoubo-kontrakt, Mendy-kontrakt, AMC-kontrakt. Og jeg kunne fortsætte..
    Tror du misforstår , det var PH jeg ikke tror har brugt transfer budgettet for 2 år , så JH ingen penge har haft at købe for .
    Mon ikke den til enhver tid siddende sportsdirektør får et vis budget at arbejde med fær hvert vindue .

Vi bliver nok aldrig enige , du mener ingen andre sportsdirektør ville få mere ud af de sparsomme midler , jeg mener de fleste andre ville få mere ud af det .Vi er også enige om at det er få midler JH har haft , og så er det bare min mening at man netop af den grund skal handle med mere omtanke og indsigt i truppens mangler og de indkøbte spillers kompetencer . Kryger handlen burde aldrig være foretaget , og især ham burde JH have kendt kvaliteten på . Kirkeskov handlen ligeså , en simpel manøvre , at flytte Ari væk fra midten hvor han spillede elendigt og over på den back han selv helst ville spille og vel også var indkøbt til . Mikkelsen handlen var helt i skoven og må have været ren panik løsning i total blinde .

Og vil lige slå fast at PH bestemt også er en skamplet af de helt store . Og ham gav jeg også på puklen for hans handler , især Skoubo og den helt horrible JC handel som jeg stadig betegner som den værste jeg kan huske i OB's historie .

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja tak til Nedergård

Leave a comment:

Working...
X