Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    kunne umiddelbart også godt se Zohore i OB efter sommerferien.. Men må da sige at hvis bare det halve af hvad MvT rapporterede idag fra reservekampen vedrørende hans indstilling begynder jeg at få min tvivl om han ønsker at være her
    Zohore var skidt i dag - og det synes jeg også Dalgaard var. Ingen af de to fortjener en ny kontrakt og tror ikke engang at Zohore er interesseret. Sådan virker det i hvert fald

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Og er enig vedrørende Skogseid. Har bare en skidt følelse at JH er forelsket og forlænger ægteskabet. Eller prøver.
    Jo ikke sikkert at Skogseid gider dog

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    gerne....men nu skifter Ove som regle ikke ind så tidligt så hvor meget det vil betyde......og hvad med zohore - kunne altså godt se ham i OB efter ferien, så skal han vel have noget spilletid ;)

- men eks. Skogseid behøves der jo ikke bruges så meget mere energi på - han bør være fortid lige om lidt
    kunne umiddelbart også godt se Zohore i OB efter sommerferien.. Men må da sige at hvis bare det halve af hvad MvT rapporterede idag fra reservekampen vedrørende hans indstilling begynder jeg at få min tvivl om han ønsker at være her

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Helt enig. Men kunne også gøres ved at skifte de unge ind til sidst istedet for en Zohore,Emil,Dalgaard eller lign hvis Sol,Måne og Stjerner står rigtigt...
    gerne....men nu skifter Ove som regle ikke ind så tidligt så hvor meget det vil betyde......og hvad med zohore - kunne altså godt se ham i OB efter ferien, så skal han vel have noget spilletid ;)

- men eks. Skogseid behøves der jo ikke bruges så meget mere energi på - han bør være fortid lige om lidt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Men det behøver jo ikke være modsætninger....Bedste hold i går - Greve spiller ca hele kampen - men nej alle de unge skal jo ikke bare smides ind hovedløst - en ordenlig røvfuld får de næppe heller noget ud af...
    Helt enig. Men kunne også gøres ved at skifte de unge ind til sidst istedet for en Zohore,Emil,Dalgaard eller lign hvis Sol,Måne og Stjerner står rigtigt...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    selvf. har du ret, et øjebliks eufori, jeg lod mig rive med. Jeg vil dog gerne se Magnus P. på hb så Håkon kan starte på bænken.
    Hvis han er 100% klar kunne det være fedt at se ham få debut også i denne sæson

Leave a comment:

• manner
    replied
    Der skal findes en balance gang mellem dette og stille det bedst mulige hold så vi kan kravle op i tabellen og score nogle flere tv penge..
    Vi skal bruge hver en øre i sommerens transfervindue
    selvf. har du ret, et øjebliks eufori, jeg lod mig rive med. Jeg vil dog gerne se Magnus P. på hb så Håkon kan starte på bænken.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Der skal findes en balance gang mellem dette og stille det bedst mulige hold så vi kan kravle op i tabellen og score nogle flere tv penge..
    Men det behøver jo ikke være modsætninger....Bedste hold i går - Greve spiller ca hele kampen - men nej alle de unge skal jo ikke bare smides ind hovedløst - en ordenlig røvfuld får de næppe heller noget ud af...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Så ligner det sgu et år mere i ligaen. 10p plus en bedre målscorer..
    Det kan ikke gå galt nu efter FCK vinder i FCV...

nu skal der kigges opad og satses endnu mere på at de unge får spilletid
    Men det gør de vel allerede selv om det er "betydende" kampe - Greve fik da næsten fuld spilletid i går - havde jeg ikke lige set komme, men han gjorde det sgu godt.
    - Og Greve/JJT på midten fra start af er måske også lige at stramme den en smule ;)

Der er også et stykke vej endnu hvis vi skal nå JHs mål for sæsonnen - der er den famøse 7. plads, men der blev også snakket om flere mål scoret - og flere point.

Sidste sæson sluttede vi nr 8 med 10 sejre, 10 uafgjorte og 13 nederlag. En målscore på 47 - 46 og 40 point.

Pt. ligger vi nr. 8. med 10 sejre, 5 uafgjorte og 13 nederlag, en målscore på 30 - 37 og 35 point.

7 pladsen.....med en sejr næste runde over AAB så vil den da være inden for hvad der er muligt. Flere point samlet bør vi også kunne opnå - flere mål tror jeg tilgengæld det kommer til at knibe en del med....vi mangler 18 mål - på 5 kampe.....Silkeborg skal godt nok have en ordenlig gang høvl før det sker :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    fuldstændig enig. De unge skal have mere erfaring, ind med JJT, Greve, Lucas m.fl. 

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    +1

Vi kan ånde lettet op nu!

PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYH ...

Mission accomplished, Ove. Tak for indsatsen - trods alt.
    yess. Jeg håber på at Ove P har ændret dit syn på ham om 5 kampe med masser af point og lækkert spil

Leave a comment:

• manner
    replied

fuldstændig enig. De unge skal have mere erfaring, ind med JJT, Greve, Lucas m.fl. 👍🏻😀

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied

+1

Vi kan ånde lettet op nu!

PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYH ...

Mission accomplished, Ove. Tak for indsatsen - trods alt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Efter at have set onside syntes jeg der skal rettes en større tak til Joakim Mattson. For at have trænet dødbolde , som de normalt åbenbart ikke gør meget i .
    Jo det er dejligt hvis JM har fået en god idé og luret modstanderen af på standardsituationer, men min ros for at stille friskt og offensivt op, skal altså kreditteres til Ove. Greve sammen med Azer, er den bedste indsats jeg har set på CM længe. Begge synes at have forstået buskabet om at lægge højt tryk på modstanderen centralt, samtidig med ikke at gøre rummet bag dem for stort. Når midtjyderne kom igennem var det når kanten gik ind i banen, ikke fordi man blev overspillet igennem midten. Azer er ikke den hurtigste og sammen med Jonasson har man flere gange set begge blive fanget på midten og simpelthen være for langsomme om at komme hjem. Her supplerede Greve, som er lidt mere letbenet, fint så hullet mellem forsvar og midtbane blev lukket. Greve tog også et par fine dybdeløb ind i feltet, hvilket hverken Jonasson eller Azer er gode til. Det er det naturlige angrebsinstinkt der følger med at benytte en spiller, der primært er opdraget til at tænke frem i banen, selvom rollen indbefattede en del defensive pligter igår, som han løste til UG. Det er godt set af Ove og turde satse den vej, som jeg har kritiseret ham for ikke at turde, og positivt at vores unge talenter er så bevægelige og taktisk velfunderede. Jeg har stor til mange af dem og mener Kent Nielsen er den helt rigtige til at udvikle det potentiale yderligere.
    Last edited by Z.A.E; 11-05-2015, 11:59.

Leave a comment:

Working...
X